Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Kawasaki KDX 125

18.9.2010 1:12

Yleinen keskustelu KDX:stä jatkuu.

18.9.2010 16:12

eka, ei täs muuta :D

27.9.2010 0:26

Japajapa, nyt pitäis rupee ettii KX tankkii et saa penkin istuu perfecto. Takakatteiden kuiduttaminen lähtee kohta käyntii, ne on nii leikellyt siitä kohasta mikä menis sinne penkin alle et siihen jää ikävä rako.
Olisko kellää tietoo noist KX tankeist? Saatavuus oikeestaan ny päällimmäisenä mielessä. Purkuosat ny luonnollisesti jne

28.9.2010 13:31

j00s3 kirjoitti:Japajapa, nyt pitäis rupee ettii KX tankkii et saa penkin istuu perfecto. Takakatteiden kuiduttaminen lähtee kohta käyntii, ne on nii leikellyt siitä kohasta mikä menis sinne penkin alle et siihen jää ikävä rako.
Olisko kellää tietoo noist KX tankeist? Saatavuus oikeestaan ny päällimmäisenä mielessä. Purkuosat ny luonnollisesti jne


Ebaysta löytyy. Hinnat vähän niin ja näin riippuu mistäpäin maailmaa tilaa. Ei tahdo Suomesta oikein löytyä, mutta USAsta valikoimaa kyllä löytyy. Postikulut, tullit ja verot kyllä nostaa aika paljon hintaa.
Euroopasta, jos löytyy niin ei tule muita kuluja kuin postikulut.

Ootteko laittanu KX:n jalkatappeja KDX:ään? Sopiiko minkään vuosimallin tapit suoraan?

1.10.2010 16:28

kannataisko ostaa kdx projektiksi onko kenelläkään kokemusta ? ja kuinkas hyvin näihin kdx:siin löytyy varaosia et tarviiko tilata ulkomailta jne. Ja kuinka noi kx osat sopii näihin vehkeisiin ? tollanen olis kattelussa: http://www.nettimoto.com/kawasaki/kdx/1009635

1.10.2010 17:07

Ihan kiva projekti tällänen kdx on. Ainakin suomesta löytyi vuosi takasin talvella hyvin varaosa kodexeja myynnistä. Jälleenmyyjältä saa kaikki varaosat, mutta tietysti kiskurihintaan. Jonkun määrätyn vuosimallin kx pytty menee kdx:ään muistaakseni. Ne määrätyt kx katteet ja penkki helppoja sovittaa.
Mun vanhasta galleriasta löytyy mun ex kdx projusta kuvia.

2.10.2010 11:40

Selvä! mulla on viel mopo projekti kesken mutta tämän jälkeen ajon varmaan hankkia sitten sen kdxsän projektiks. Osaisitko sanoo kauppojen nimiä mistä oot itse ostanut noita osia? Ja toi sun ex kdx on tosi HELEMI pärrä!

2.10.2010 12:17

Scatterilta saa kx penkin, mustat ufo kx katteet sitten taas stormilta. stormilla on myös tarrasarjoja niihin katteisiin, mutta itse tilasin ulkomailta... Jos kunnon smotoja haetaan niin kannattaa teettää symoticilla. Jos tiukempaa alustaa hakee niin kannattaa kysellä moottoripyöräpurkamoista jos löytyy esim. parempia iskareita. ;) Jos metalliosia maalautat niin kannattaa ensin hiekkapuhaltaa ja sitten viedä pulverimaalaukseen. :)

mulla olisi myynnissä wr:n ylimääräset pumput, siitä vaan ostamaan ne pois:D

2.10.2010 21:04

Entä mistä näitä moottorin osia löytyy ? en oo itse löytäny kauheesti mitään vaikka oon kattellu aikas laajasti ... :(

2.10.2010 21:14

Eiköhän sitä ihan maahantuojalta löydy kaikki tarpeellinen + saksasta löytyy aika paljon

3.10.2010 14:07

tai sitten ostaa varaosapyöräksi oikean vuosimallin KX:n ;) tai sovittaa kx:n koneen suoraan kdx:n runkoon? :)

3.10.2010 19:43

Toki siltä maahantuojalta saa, mutta aikas suolasia hintoja pyytää noista osista... mikä vuosimallin kx:n moottori saattais saada mahtumaan tohon kdx:n moottorin tilalle ?!?!

3.10.2010 19:46

Saahan siihen ihan minkä tahansa koneen kiinni kunhan tekee kiinnikkeet uusiks ja muokkaa sitä runkoo enemmän tai vähemmän.

3.10.2010 20:23

Niin, minkä vaan moottorin sinne saa kyllä :) Mutta nyt nopeasti mietittynä taisi olla vm. 89-91 vuosimallit missä on se kdx:ään sopiva pytty ainakin. ja se moottori muistuttaa eniten kdx:n omaa. mutta mikään muu moottori sinne ei taida mennä suoraan kiinni. Jos hitsata osaa niin ei ole homma eikä mikään sovittaa uutta konetta ;)

11.10.2010 20:34

Jos haluaa ne etukatteet näyttämään hyvält nii iskä sano että pitää vaihtaa kx:n tankkiin, jos pitää mis löytää?