Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

30.3.2010 23:20

Manifesti kirjoitti:Paljo temmistä saa heppoja irti penkitettynä?

Onko tm tehokkaampi ku ktm?


noin samantehosia..

30.3.2010 23:47

Tm hieman ylätehoisempi, minkä vuoksi varmaankin antaa hieman suuremman lukeman penkissä..? Ei sillä suuresti vaikutusta, viivoissakin rippuu ihan kuskeista kumpi vie. :roll:

3.4.2010 20:00

SuppeDeEE kirjoitti:Onko kellään tietoo paljon maksais orkkis 2009temmin tarrasarja suomessa?


-07 mallii makso ainaki noin 70e et ei varmaa sen enempää

3.4.2010 20:09

Multa lähtis nyt kohtuu hintaan -06 temmin enskavanteet + muuta temmi hilpettä, lokaria, kytkinlevyjä, ilmanputsaria ymym..

5.4.2010 20:25

Oon tässä katellu 1996vm. temmiä. Mites tuo kone eroaa uudemmasta? Vai onko kenties sama kone kuin uudemmissa? Kaikki osat noihin vanhempiinkin malleihin saa vissiinki puromotorilta? Mites tuo keula, kuinka paljon huonompi tuo on kuin USD. Eli pystyykö tolla ajamaan kuitenkin kunnolla enskaa :lol:

5.4.2010 20:31

crossari 94 kirjoitti:Oon tässä katellu 1996vm. temmiä. Mites tuo kone eroaa uudemmasta? Vai onko kenties sama kone kuin uudemmissa? Kaikki osat noihin vanhempiinkin malleihin saa vissiinki puromotorilta? Mites tuo keula, kuinka paljon huonompi tuo on kuin USD. Eli pystyykö tolla ajamaan kuitenkin kunnolla enskaa :lol:


koneesta ei tietoo mutta keula ei kyllä oo mikään paras.

6.4.2010 0:18

laazeri kirjoitti:koneesta ei tietoo mutta keula ei kyllä oo mikään paras.


milläköhän perusteella? nuita ei usd keuloja on monia ja osa ihan yhtä hyviä kuin usd keulatkin. ;)

6.4.2010 0:21

Minkäs merkkinen keula nois vanhemmissa Temmeissä on?

6.4.2010 0:51

Eivätkös Paiolin valmisteita ole? Näin oon ymmärtänyt, mutta joku viisaampi oikaiskoon.

6.4.2010 0:58

crossari 94 kirjoitti:Oon tässä katellu 1996vm. temmiä. Mites tuo kone eroaa uudemmasta? Vai onko kenties sama kone kuin uudemmissa? Kaikki osat noihin vanhempiinkin malleihin saa vissiinki puromotorilta? Mites tuo keula, kuinka paljon huonompi tuo on kuin USD. Eli pystyykö tolla ajamaan kuitenkin kunnolla enskaa :lol:

keulat varmaan aikalailla saman laisia mutta, huono puoli normaalissa keulassa on että kerää paljon paskaa stefan päälle ja niitä joutuu vaihteleen aika usein,JOS ei laita niihin jonkun moista pölysuojaa.
ja jos se pyörä jota oot kattellu on tuo -96 mallinen joka on myynnis nettimotossa niin siinä näyttääs olevan jo uuden mallinen kone,tai ainaki samat osat käy vuoteen -03 sitten vaihtuu joitain osia koneessa.
tarkentakaa jos olen väärässä

9.4.2010 0:22

mistä olisi viisain alkaa tilaamaan kun pitäisi pikkuosia (jarrukahvaa,pa säätimen pari osaa,reedin läpät yms) vanteet ,katteet ja mahdollisesti usd keula niin kannattaako alkaa puromotorilta tilaamaan vai ihan jostain ulkomailta?

10.4.2010 0:25

http://www.cross-shop.eu/index.php?action=home&lang=NL, http://www.motocross-shop.de/motocross- ... s_id=20413, http://www.enduro4you.de/ <-- noista löytyy kaikenlaista, ja paljon halvemmalla viel ku suomesta, ite just tilasin ketjut ja rattaat enduro4you.de.. Tietty jos hinnasta ei oo kiinni, niin puro, mutta noista muista saa sellasta ns. "tuning" osaa, saa myös varmaa puroltakin..( kandee ottaa huomioon, että jos isompaa tilaa niin postit maksaa) :P

10.4.2010 0:58

Muistaako kukaan minkä kokoiset kierteen propussa?

11.4.2010 14:07

eikös jossain noissa vanhemmissa ole marsun magnumia keulana?

Mulla on kans ongelma vilkkujen kans, kun pistää vilkun päälle (kumpaan suuntaan tahansa) kaikki vilkut syttyy, ei vilku vaan palaa vain. Olen seurannut piuhat joka suuntaan pariiinki kertaan ja niiissä ei pitäs olla häikkää releen olen vaihtanut kertaalleen. voiko olla kiinni siitä että nyt kiinni ledivilkut polttimoiden sijaan.

11.4.2010 15:29

Ledivilkut tarvii omanlaisensa releen.