Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

6.3.2010 11:59

oon yrittäny kattoo, kyllä se koho liikkuu ku kaasaria hölskyttää. voiko neulaventtiili olla väärin asennettu, onko merkitystä kumminpäin sen siihen laittaa?

6.3.2010 12:05

Ei se neulaventtiili mene kuin yhdellä tavalla siihen, eli se kuminen kartio ylöspäin kaasarin rungossa olevaa reikää/pesää vasten.

6.3.2010 12:21

joo. no pitää kattella josko siellä oliski jotai paskana. eihän pelkkä suuttimen vaihto pitäs tommosta aiheuttaa?

6.3.2010 13:35

Tarkasta myös kohokammion tiiviste, koska siitä välistä vuotaa herkimmin pihalle jos jostain.

6.3.2010 13:50

Emperor kirjoitti:Tarkasta myös kohokammion tiiviste, koska siitä välistä vuotaa herkimmin pihalle jos jostain.


ei, kyllä se ihan letkuja pitkin se bensa pihalle valuu.

6.3.2010 14:40

kohonpinta säädetty väärin?

6.3.2010 14:53

mun mielestä tossa ei oo säätömahdollisuutta. tosin nytte ku koitin nii ei valuttanu? oli pitkään tyhjänä ku ekaks syötin sinne bensaa, vaikuttaako? mutta nytte ei lähe käyntii :eek: veikkaan tulppaa, tuntuu ku ei antais kipinää.

6.3.2010 17:03

Tulppa luultavasti kastunut.

6.3.2010 17:47

joo hommaat uuden tulpan.. myös jos oot sitä kaasaria rassaillu niin siinä ne sytytyspuolanjohot on aika lähellä ja tuuppaa lähtee irti helpolla, niinkun mulla kävi tässä kerran! tarkista ne johot myös ; )

6.3.2010 19:11

jees, kiitti vinkistä! katon noi jahka kerkeen.

7.3.2010 12:28

no on se yks saatana! ei sitte millään lähe käyntiin. uus tulppa hommattu, ei tuonu minkäänlaista vaikutusta. missä voi olla vika, ne johdotkin katoin, kaikki ok. voiko vika olla tulpanhatussa?

7.3.2010 14:05

No ensinäki onha sul nyt kaasarissa bensaa? no ei vitsivitsi
Mut siis tuleeko kipinää?

7.3.2010 16:13

miten tuo temmin swingin akseli lähtee pois? siis tuo missä tuo konekkin on kiinni? onko siinä joku juttu vai pultit päistä vaan irti ja pitäisi lähteä pois? ku ei meinaa irrota millään.

7.3.2010 17:14

lynkke kirjoitti:No ensinäki onha sul nyt kaasarissa bensaa? no ei vitsivitsi
Mut siis tuleeko kipinää?


tuli kipinä, ja ku ihmeen kaupalla hörähti käyntiin. tiedä sitte missä vika, oisko lämpötilavaihtelut kondensoinu kosteutta väärään paikkaa. noo, nytten oon talven mittaan uusinu vilkkujen johdot, nytte ei vilkut toimi :D veikkaan että rele paskana, senhän pystyy mittaan yleismittarilla jotenkin, miten? eli vilkut kun kytkee päälle ei tapahdu mitään, ei syty edes vihree valo siinä etupanelissa.

7.3.2010 17:24

nicke1234 kirjoitti:
lynkke kirjoitti:No ensinäki onha sul nyt kaasarissa bensaa? no ei vitsivitsi
Mut siis tuleeko kipinää?


tuli kipinä, ja ku ihmeen kaupalla hörähti käyntiin. tiedä sitte missä vika, oisko lämpötilavaihtelut kondensoinu kosteutta väärään paikkaa. noo, nytten oon talven mittaan uusinu vilkkujen johdot, nytte ei vilkut toimi :D veikkaan että rele paskana, senhän pystyy mittaan yleismittarilla jotenkin, miten? eli vilkut kun kytkee päälle ei tapahdu mitään, ei syty edes vihree valo siinä etupanelissa.


Yhdistä vilkut ilman relettä. Mikäli vilkut palaa, on rele paskana.