Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

6.5.2010 20:29

jep, juuri tuo liian iso tyhjäkäyntisuutin on piikisissä hondissa tulppien tuho, ja suosittelen sitä 410 suutinta vaikka yksilöitähän nämä on.

6.5.2010 20:47

No huomenna laitan 45tk ja 410ps, kiitoksia nopeista avuista!

8.5.2010 19:40

Nyt ei kastu tulppa, mutta röpöttää vielä ykkösvaihteella tehopiikin alussa. Tämä siis aina liikennevalojen tms pysähdyksen jälkeen.. Eli suuttimet on nyt 410ps ja 45tk ja neulan sokka keskellä eli kolmannessa. Kokeilenko nyt 400ps vai laskea neulaa? Neulan sokka olis sitte toisiks ylimmäs eli toisiks laihimmalla.

8.5.2010 19:44

mites noi teillä röpöttää ja mulla ei?? ja mulla on vielä 4 % seokset :D

8.5.2010 19:44

Mopojulle kirjoitti:Nyt ei kastu tulppa, mutta röpöttää vielä ykkösvaihteella tehopiikin alussa. Tämä siis aina liikennevalojen tms pysähdyksen jälkeen.. Eli suuttimet on nyt 410ps ja 45tk ja neulan sokka keskellä eli kolmannessa. Kokeilenko nyt 400ps vai laskea neulaa? Neulan sokka olis sitte toisiks ylimmäs eli toisiks laihimmalla.

Kokeile ensin avata seosruuvia ja jos ei auta niin pienempää tk-suutinta.

eunikki kirjoitti:mites noi teillä röpöttää ja mulla ei?? ja mulla on vielä 4 % seokset :D

Koska seoksilla tarkoitetaan bensan ja ilman välistä suhdetta.

8.5.2010 19:57

Seosruuvi 2.5 kiekkaa auki. Maanantaina lähen käymää örthenillä ja haen 40tk ja 400ps jossei toi seosruuvin rukaamine jelpi.

8.5.2010 20:26

julle onko sulla ollu ne kirjan säädöt vai ??

8.5.2010 20:30

Oli joo, ei toiminu niil. Sitä ennen oli 415ps ja 45tk ja en kyl muista et röpöttikö, ilmaruuvi oli 4 kiekkaa auki et oisko siin syy ku ei röpöttäny.

8.5.2010 22:00

Ei se seosruuvi oo mikään taika ruuvi... Kannattas ottaa vähän selkoa siitä kaasuttimen säädöstä.

8.5.2010 23:22

Tyhjäkäynnillä aika isokin vaikutus... Ja kun kyse oli siitä, että tyhjäkäynnillä saa liikaa niin eikös ole ihan loogista lisätä ilman määrää suhteessa kakkuun? En vieläkään käsitä mikä sulla on meitä Hm kuskeja vastaan ku tuut päätäs aukoo galleriaan ja tänne.. Menkat? Eikö poikaystävä anna?

8.5.2010 23:23

Mopojulle kirjoitti:Tyhjäkäynnillä aika isokin vaikutus... Ja kun kyse oli siitä, että tyhjäkäynnillä saa liikaa niin eikös ole ihan loogista lisätä ilman määrää suhteessa kakkuun? En vieläkään käsitä mikä sulla on meitä Hm kuskeja vastaan ku tuut päätäs aukoo galleriaan ja tänne.. Menkat? Eikö poikaystävä anna?

jos tyhjäkäynnillä tukkoon menee niin pienennä TYHJÄKÄYNTIsuutinta!

8.5.2010 23:26

On pienennetty jo TYHJÄKÄYNTISUUTINTA ja voi kyllä tiedän mikä se on 0.0

1/8 ( tyhjäkäynti ): jouto- ( tyhjä) käyntisuutin , seosruuvi, kaasuluistin leikkaus. Vaikuttavat osatekijät jos haluat vielä tutkailla, jokasta rukattu paitsi seosruuvia ja vaikuttavana osatekijänä sillekkin kannattaa tehdä jotain, vaikka porata pylväsporakoneella iso reikä keskelle sitä eikös?!

8.5.2010 23:31

Mopojulle kirjoitti:Tyhjäkäynnillä aika isokin vaikutus... Ja kun kyse oli siitä, että tyhjäkäynnillä saa liikaa niin eikös ole ihan loogista lisätä ilman määrää suhteessa kakkuun? En vieläkään käsitä mikä sulla on meitä Hm kuskeja vastaan ku tuut päätäs aukoo galleriaan ja tänne.. Menkat? Eikö poikaystävä anna?

Mutta jos se saa liikaa bensaa niin ei se seosruuvin pyörittely auta.

10.5.2010 21:38

Stnan vaikee oli löytää noita tyhjäkäyntisuuttimia, pääsuuttimiaki sai ettiä kunnolla. Eka allright ja moposport myi eioota, oli vaan lorttoon suuttimia. No maahantuojalta sitte löyty ihanaan 11€ hintaan kipale<3 pääsuuttimia ois saanu 3€ hintaan...

10.5.2010 22:16

Mä kävin hakee stormilta, oli suoraa hyllyssä. Ostin 45 tyhjäkäyntisuuttimen ja röpöttää iha vähä 1 vaihteel mut muuten toimii hyvin.