Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

13.3.2010 13:14

Taitaa J0ni ainaki kuvatekstien perusteel pikkuhiljaa myydä hooämmän? Kesäl pidetää Hm miitti:D Keksitää joku hyvä paikka ku porukkaa tulee nii perkeleesti

13.3.2010 16:20

Mopojulle kirjoitti:Taitaa J0ni ainaki kuvatekstien perusteel pikkuhiljaa myydä hooämmän? Kesäl pidetää Hm miitti:D Keksitää joku hyvä paikka ku porukkaa tulee nii perkeleesti

Tarkoitus olisi kevään aikana luopua HM:ästä, ja keksiä jotain isompaa ja tulisempaa alle :P

13.3.2010 16:53

Mitkäs on jonin oma mielipide kyseisestä pyörästä? Taidat olla ainut suomessa joka on vähän enemmän kerinny ajelee hooämmällä.. :)

13.3.2010 17:24

Paljon sä oot joni tol jo rullaillu? Ja tuleeko jossai vaihees nettimotoo myynti-ilmotusta;)?

14.3.2010 18:30

Galleriassa pari paskaa kuvvaa. myöhemmin lissää ja parempia :D

Stna

15.3.2010 22:47

Menee hermo ton ahtaan mittari/maski/vittukaikki hössäkän takia:/ Ahdas settinki. Pitäs uutta mittaristoo hommata ja järkätä sähköt paremmin, Koso DB-01R mittari ois harkinnas ja siihen jompikumpi joko stonga- tai tollane yleisteline. Mitenköhän ku toi vakiomittari mittaa nopeuden takaselta ni pitääköhän ostaa erikseen uusi anturi vai meneeköhän vakio kiinni bolttiksena?

15.3.2010 22:54

Mopojulle kirjoitti:Menee hermo ton ahtaan mittari/maski/vittukaikki hössäkän takia:/ Ahdas settinki. Pitäs uutta mittaristoo hommata ja järkätä sähköt paremmin, Koso DB-01R mittari ois harkinnas ja siihen jompikumpi joko stonga- tai tollane yleisteline. Mitenköhän ku toi vakiomittari mittaa nopeuden takaselta ni pitääköhän ostaa erikseen uusi anturi vai meneeköhän vakio kiinni bolttiksena?

No ainakin tuon Koson mittarin mukana tulee oma anturi ja muutama magneetti, joten niillä hiluilla saat sen nopeuden otettua etuselta, toki myös takarenkaalta jos haluat, ja jos anturissa riittää piuhaa sinne asti.

16.3.2010 3:51

Ja noihin Kosoihinhan kaupitellaan pidempiä ja lyhkäsempiä anturin piuhoja, että ilman amisteluja saa koson takarenkaalle jos näin haluaa.

16.3.2010 20:49

jos oisin sää nii joku sigma vaa kaasukahvan vieree vaikka kaikista paras mun mielesät(=

16.3.2010 21:42

Tuli onkkelmii ton magneetin laittamises ku ei ylttäny sigmast se anturin johto stongalle asti

17.3.2010 0:26

Mulla ainakin on sigma, mallia en nyt tähän hätään muista mutta johtoa jää kyllä mulla vähän ylimäärästä ei ollenkaan tiukka.

17.3.2010 0:38

Mopojulle kirjoitti:Tuli onkkelmii ton magneetin laittamises ku ei ylttäny sigmast se anturin johto stongalle asti

Mikäs ongelma se on? pidennä johtoa...

17.3.2010 16:45

Oon kuullu et ei vois näitä kalliiden sigmojen anturijohtoi pätkii ku menee useempi snadi johto sisällä? Ei oo työkalui mihkää piirilevytason kolvauksii

17.3.2010 17:25

On myös olemassa langattomia malleja. Mitään häiriötäkään ei pitäisi ottaa sytytyksestä, jos on häiriösuojatut osat.

20.3.2010 14:53

Sielä kulkee 2 johtoo, kokeilemalla tietää miten päin laittaa jossei muuten onnistu.