Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

23.2.2010 22:14

Novitut, eihän sinne mitää mahtunu ku kattelin tossa netistä kuvia:/ Annan nyt sit olla ton vakion ei voi minkääs, kylmä ainaki pystyn sen kanssa elää:D Nyt vois panostaa ajokamoihi ja virtalukon asentamiseen.

23.2.2010 23:26

Alien maski on just nätti ;)

23.2.2010 23:28

öö kyllä mulla ainaski mahtu maski ihan hyvin kii mopo detsissä jos sulla kerra on samankokone mittari ku siinä. siis muukin maski ku alkuperänen

23.2.2010 23:36

No hooämmän MASKIN takana on cdiboksi ja kokomopon sähköt:D No tilataa sitte perskele on ainaki yks nätti maski seinänkoristeena jossei muuta..

24.2.2010 9:23

Veikkaisin et saa aika hyvin myytyä noin nätin maskin eteenpäinki :)

24.2.2010 23:39

Mopojulle kirjoitti:Tossa ei ollu pahan hintasta settiä mitä äsken mainitsit 134cc, sopis kaveriks fmf putkula joka sekin löytyy nttivaraosast:P Vois nyt kummiskin eka laittaa tän ulkonäköpuolen kondiksee, sitte jos jää ennen kauden alkua aikaa ni vois tota konetta sorkkia vähän enemmä.

Onko ketää liittymässä kohtalontoveriks ja ostamassa HomoäMmää ens kesälle jos noi nyt saa näitä maahan?







Justiinsa tuli tilattua itellekki Hooämmä :D Mopojulle minkäs kokonen pääsuutin ja tyhjäri sulla on siinä ?

25.2.2010 17:21

Ui saatana, mahtava juttu et näit rupee tulee enemmänki suomenmaalle=) Se on aika hyvä taulukko mikä on siin ceeärrän ohjekirjas, täl hetkel on jo kesäsäädöissä eli +15-27 asteen välille soveltuu nää säädöt (Ei nyt niin tarkkaa oikeesti ,kunha pysyy plussan puolella. Ohjekirjassa määritelty säädöt jopa ilmanpaineen ja maankorkeuden merenpinnasta mukaan:D) Eli pääsuutin 430 ja tk 55, neulan säätö kolmannessa lovessa. Ilmaruuvi auki 1/3. Italiaanot oli ajanu näillä säädöillä ja hyvältä näytti mäntä, mitänyt oli putkessa karstaa mut luulen että johtu niitten käyttämistä öljyistä ja seoksista.

Kattoo sit miten kesällä et pitääkö vaihtaa vähän pienempää pääsuutinta. Mulla tuli vissiin kymmenkunta suutinta mukaan. Tilaa siihen joku uniikki tarrasarja jos rupeet laittelee, maankamaralla on jo ainakin yksi Why:n sarja ja yksi tribalskulli:D

25.2.2010 17:23

Et olis allrightin miittiin tulossa kesällä Hooämmällä? Voisin sikarit tarjota jos satut paikalle pärähtämään :D

25.2.2010 17:50

Mopojulle kirjoitti:(...Ohjekirjassa määritelty säädöt jopa ilmanpaineen ja maankorkeuden merenpinnasta mukaan:D

Niin? Jos fysiikkaa yhtään osaa, tietää että nämä on yhtälailla muuttujia ilman tiheyden laskemisessa, ja täten oikean seossuhteen löytämisessä, kuin ilman lämpotilakin. Ja aina joskus näillä pyörillä ajavilla sen oikean seoksen löytyminen on tärkeää..

hm

25.2.2010 18:24

juu elikkäs pitäs nyt ens viikolla tulla pyörä kotia...on kuulema finmotolla nyt viimene erä näillä koneilla olevia..eli seuraavan erän pitäisi olla sillä rotaxin koneella. tai niinne mulle sano ku soittelin...

25.2.2010 19:01

Oukkei, tulee varmaa A1 tehosena? Niinja herra viisastelijalle et uskaltaisin melkee vannoo et oon lukenu fysiikkani vähä paremmilla numeroilla ku sä et älä rupee pätee;) Totta munassa se on tärkeää, mut nyt puhutaan pyörästä jolla ajetaan lähinnä kaduilla miksei joskus radallakin. Ei se niin saatanan pilkuntarkkaa ole se säätöjen laittaminen, kunhan ei kone kärsi.

25.2.2010 19:06

Mopojulle kirjoitti: Ei se niin saatanan pilkuntarkkaa ole se säätöjen laittaminen, kunhan ei kone kärsi.

Okk, et kuhan käy vaaan helvetin paksulla nii hyvä on?

25.2.2010 19:12

Mopojulle kirjoitti:Oukkei, tulee varmaa A1 tehosena? Niinja herra viisastelijalle et uskaltaisin melkee vannoo et oon lukenu fysiikkani vähä paremmilla numeroilla ku sä et älä rupee pätee;) Totta munassa se on tärkeää, mut nyt puhutaan pyörästä jolla ajetaan lähinnä kaduilla miksei joskus radallakin. Ei se niin saatanan pilkuntarkkaa ole se säätöjen laittaminen, kunhan ei kone kärsi.

Kone kärsii jos se on liian rikkaalla ja kone kärsii jos se on liian laihalla. Missä kohtaa se ei ollut tarkkaa?

25.2.2010 19:58

Tuota rotaxia ei vissiin ole käytetty muissa piikeissä? Eikö aprilioissa ollu hieman laiskempi rotaxi? Eikös se ollut samaa teholuokkaa kisaenskojen kannssa?

25.2.2010 20:04

Varmaankin 122, ei oo oikein mitään muita 2t koneita rotaxilla.
Viimeksi muokannut Domi #312 päivämäärä 25.2.2010 20:06, muokattu yhteensä 1 kerran