Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

20.3.2010 13:39

onko kellään hajua kuinka laadukkaista osista tämä derbi tehty?

20.3.2010 15:51

Onhan tossa ihan hyvä alusta eli jarrut ja jousitus ainakin ihan riittävää luokkaa.

20.3.2010 17:08

Onko kellään tätä vielä?

Valkoisena toi DRD 125 on ihan pirun nätin näköinen, kokeilemassakin kävin liikkeessä istumassa, niin vaikutti oikeen kotoisalta istua, kun tällä hetkellä on mopo Derbi DRD.

Vaikuttaisi ainakin oikein hyvältä ja hienolta vaihtoehdolta, eri asia onkin sitten, kuinka helposti näistä sähköstartit ym. hajoaa? No ainakin kahden vuoden takuu on...

20.3.2010 19:01

Sähköstartit on aika varmoja nykysin, esim itellä omassa piikissä, ei ole ikinä ollut mitään vikaa.

Eiköhän tää derbi ole luotettava. Ainakin parempi, kun yamaha wr? siis osien kannalta.

20.3.2010 19:55

Entäs voiko tätä lainkaan polkea käyntiin, vai onko pelkkä sähköstartti?

Lähinnä talvikäyttöä varten ajatellen. Tällä vielä voisi varmaan talvellakin ajaa, kun nastarenkaat laittaisi.

20.3.2010 19:57

Eihän tässä polinta ole. Talvella pystyy varmaan hyvin ajamaan.

20.3.2010 20:11

Ok

Joo talvella luulisi hyvin pystyvän ajamaan, kun kuitenkin suunnilleen saman kokoinen kuin oma mopo, ja ihan saman mallinen. Tietysti tehoa on paljon enemmän, mutta kunhan ei liikoja kaasuttele.

Täytyy tosiaan nyt vakavasti harkita tällasen pyörän ostoa. Kunhan mopon saan myydyksi niin voisin jopa ostaa.

5.4.2010 11:28

Hei kaikki derbi kuskit hereilllä. Kaikki joilla tämmönen o nii lähtekää toki ajelee ja napakkaa vid kamera mukaan nii sais jonki moisia ajovideoita. Lisäks kiinnostaa edelleen ne kuristukset eli siitä vaa niitä ettimää. Ja joku vois napata 0-100km/h tuloksen.
Ja viimisenä mikkä o vakiovälit.
Kiitti kaikille vastaajille vaikka niitä kovin montaa ei tule olemaan :P

5.4.2010 11:43

Näyttäs oleva hitusen parempii osii ku Yamaha WR:s.. tulee kova kilpailija kyl

11.4.2010 23:16

Kiinnostas kyllä itteeki nyt ajokokemukset tästä pyörästä. Jollain täällä tais ollakki jo tää ni lähtekää nyt ihmees hastaa muit nelari piikkei ja kertokaa tuloksii ;)? Kurit myös mua kiinnostais, eli onks kellään tietoo?

12.4.2010 0:21

metko kirjoitti:Kiinnostas kyllä itteeki nyt ajokokemukset tästä pyörästä. Jollain täällä tais ollakki jo tää ni lähtekää nyt ihmees hastaa muit nelari piikkei ja kertokaa tuloksii ;)? Kurit myös mua kiinnostais, eli onks kellään tietoo?

Ajokokemuksista ei oo itelläkään vielä tietoa kun kortin saan vasta vähän yli kuukauden päästä :| . Noist kureist ainaki sen tiiän että suutin on mulla ainakin vakiona liian pieni ja ilmanputsarin kannessa vain noin 1-2cm reikä. Änkän päässä näkyy aika hävytön db-killeri ja ihan alussa katti joka on aika tukkosen näkönen.

9.5.2010 20:07

Nyt kaikki joilla kyseinen pyörä on niin pistäkää niitä ajokokemuksia ja tietoja kureista/huipuista ym.

12.5.2010 16:30

JES. Ny o si derbi hankittu ja korttikin on!! MUTTA pyhien takia saan pyörän vasta maanataina joten huoh 5 piinaavan pitkää päivää eessä!!

13.5.2010 21:12

Nyt on mullakin yammu myynnissä. jos se nyt tosta menee niin ajattelin tälläsen hankintaa. varmaan aika samanlain kulkee kun tuo minun yammu wr.. Laadukkaita osia ainaki tässä on, heti huomaa paiolin usd:n. :)

17.5.2010 22:45

<3, Nonii tnä tuli derbi talliin noin klo.18 ja ny o si n.100km ajettu. Ja voin sanoa että tää o mahtava pyörä.
Alusta on mahtava ja ajoasentokin on mulle(noin 180cm) pituselle erittäin mukava.
Kone on mukavan vääntävä ja teho alue on sopivasti yläkierroksilla. Ja jos joku tulee ny kyselee kulkuja nii niitä on tosi mukavasti. Sisään ajossa on viä mutta mutka pätkällä tuli n.105km/h mittäriin "vahingossa" eli ei minkään laisen vingutuksen jälkeen vaan iha normaalin reippaan kiihdytyksen jälkeen mittariin katsoin:P . Voin suosisitella jokaikiselle paremmin ette voi n.5000€ sijoittaa.