Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: Derbi DRD 125r

26.8.2012 20:39

Haa, toivottavasti porukka sekoittais mun Sendan DRD:hen ja tarjois siitä 3 donaa :seko:

Re: Derbi DRD 125r

26.8.2012 21:38

no senda on silti tunnetumpi ku drd nii ne jotka tietää drd:n nii tietää myös varmaa et senda on iha eri pyörä :D mut joo kyllä voi olla joku semmonen joka luulis sendaa drd:ks :lol:

Re: Derbi DRD 125r

27.8.2012 16:22

Ja sit vielä kun jossain vaiheessa tätä mainostettiin nimellä Derbi Senda DRD 125 tai jotain vaikka tuo taitaakin olla sen virallinen nimitys..

Re: Derbi DRD 125r

28.8.2012 19:29

Terve kaikille tasapuolisesti, oon hommaamassa keväällä kevaria ja mietin tällästä drd:tä. Onko mitään ''tyyppivikoja'' ja entäs pelaako sähköt niinku pitääkin? Ja onko näihin saatavilla jotain teharia leo vincea, arrowia yms. kiitos etukäteen :D Niin ja paljonko kerää huippuja vakiona suurinpiirtein?

Re: Derbi DRD 125r

28.8.2012 19:56

Itselläni ei ole ollut vikoja, ja sähköt pelaa hyvin ei vikoja. (itselläni ainakaan)
Teharia ei saa, valmiiksi aika suora putki verratuna Vaik. WR 125.
Äänenvaimentimen vaihtamalla saa hieman tehoa.
Kuskin painosta ja pituudesta riippuu huiput, ekä tietysti tuulesta.
Itse olen päässyt vastatuleen normiasennossa mittariin 120km/h.

Re: Derbi DRD 125r

28.8.2012 20:55

.
Viimeksi muokannut Jeezöy päivämäärä 13.11.2012 16:04, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Derbi DRD 125r

29.8.2012 15:25

Itellä ei ainakaa oo jäänmy jumii, eikä oo menny välivapaalle.
CDI on rajotetu (mielestäni :D)

Re: Derbi DRD 125r

29.8.2012 17:04

.
Viimeksi muokannut Jeezöy päivämäärä 13.11.2012 15:59, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Derbi DRD 125r

29.8.2012 17:13

ei 4t moottorista saa ottaa kierrosrajoitinta pois kun venttiilit ei pysy perässä kun kiertää liikaa ja tulee moottorivaurio.

Re: Derbi DRD 125r

29.8.2012 17:22

Jeezöy kirjoitti:Terve kaikille tasapuolisesti, oon hommaamassa keväällä kevaria ja mietin tällästä drd:tä. Onko mitään ''tyyppivikoja'' ja entäs pelaako sähköt niinku pitääkin? Ja onko näihin saatavilla jotain teharia leo vincea, arrowia yms. kiitos etukäteen :D Niin ja paljonko kerää huippuja vakiona suurinpiirtein?


Mullakaan ei ole mitään vikoja ollut enkä ole kuullut keneltäkään että olisi mitään tyyppivikoja, sähköt pelaa niinku pitää. "Teharin" jos haluaa nii Remuksen äänenvaimentimen(sendaan alunperin) saa pienellä välikappaleella kiinni suoraan ja on hyvät pörinät. Toinen on sitten Derbin oma D.R.D äänenvaimennin joka maksaa kyllä ihan helvetisti mutta on suunniteltu tähän pyörään.

E: Ainiin ja kierroslukumittaria ei ole joten kierroksia ei tiedä ilman erillistä mittalaitetta.

Re: Derbi DRD 125r

29.8.2012 19:25

Evoluxione kirjoitti:
Jeezöy kirjoitti:Terve kaikille tasapuolisesti, oon hommaamassa keväällä kevaria ja mietin tällästä drd:tä. Onko mitään ''tyyppivikoja'' ja entäs pelaako sähköt niinku pitääkin? Ja onko näihin saatavilla jotain teharia leo vincea, arrowia yms. kiitos etukäteen :D Niin ja paljonko kerää huippuja vakiona suurinpiirtein?


Mullakaan ei ole mitään vikoja ollut enkä ole kuullut keneltäkään että olisi mitään tyyppivikoja, sähköt pelaa niinku pitää. "Teharin" jos haluaa nii Remuksen äänenvaimentimen(sendaan alunperin) saa pienellä välikappaleella kiinni suoraan ja on hyvät pörinät. Toinen on sitten Derbin oma D.R.D äänenvaimennin joka maksaa kyllä ihan helvetisti mutta on suunniteltu tähän pyörään.

E: Ainiin ja kierroslukumittaria ei ole joten kierroksia ei tiedä ilman erillistä mittalaitetta.

laita ihmeessä linkkiä mistä saa "teharin" joka kuuluu DRD:hen.
drd 50cc oon kullu mut en 125cc teharista/vaimentimesta.

Re: Derbi DRD 125r

30.8.2012 18:17

http://www.derbi.com/int/index.php?option=com_content&task=view&id=174&Itemid=340 Ja sit tosta "Accessories" nii siinä on.

Muutama kuva pöntöstä:
http://i.ytimg.com/vi/cAj_ZfwNS7c/0.jpg
http://i2.ytimg.com/vi/8zeFkc3BSR0/0.jpg

Re: Derbi DRD 125r

30.8.2012 20:03

Mistähän tollasen voi ostaa, ja paljokohan on hintaa ???

Re: Derbi DRD 125r

30.8.2012 21:07

Maahantuojalta noita saa, niinku mitä vaan alkuperäisosia/alkuperäisiä lisävarusteita. Kannattaa kysellä samasta paikasta mistä pyöränkin on ostanut (siis mikäli uutena ostanut), niin voi neuvotella sopivan alennuksen rööriin.

Re: Derbi DRD 125r

30.8.2012 21:39

Tilaavat Espanjasta ilmeisesti suoraan tehtaalta ja hintaa on muistaakseni sen 600€ :roll: