Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

7.4.2011 19:23

Haha äijällä o varmaa eniten laitettu derbi( siis konepuolelta) koko foorumilta ja tulee kyselee suuttimia :D, itelläni ei ny tietoo o mut 115 toimii änkän ja uuden suodattimen kaa eli jotenki tuntuis et tarttisit jonku 135 riippuu tosi nii paljo pyörästä et käyppä ostaa 125-140 välistä muutama jo kokeile ! :D

10.4.2011 23:20

No apua ihan kyselin kun kokeiltu jo sellaset kun 110, 115, 130, 140, 160....... mutta ku tuntuu ettei taho käydä tasasilla kierroksilla millään noista :x


Ja voishan tuohon viel ennen kortin saamista jotai hilpettä keksiä...... :lol:

11.4.2011 19:49

Kai sä oot tk-suutintaki vaihellu? :D

E: Kertokaas onko teistä kukaan vaihtanu välityksiä tähän? Jos on nii mistä hankkinu rattaita ja meneekö suoraan? Saa myös ehdotella et mitkä rattaat menis pikku modauksella kiinni.

Re: Derbi DRD 125r

22.4.2011 10:26

Uus DRD mies täällä :) vikat ajot autokoulul vast 17.5 ja sitte ne kokeet ja sit luvat. ei jaksas ootella

Re: Derbi DRD 125r

22.4.2011 23:10

Tervetuloa kerhoon vaa :D.

Re: Derbi DRD 125r

25.4.2011 12:55

hei mitäs eroa näissä kahdessa pyörässä on? kun molemmat ovat ulkopuo0lisesti melko samannäköisiä mutta hinnassa on 2000euron ero?
Ja kumpi näistä olisi viisaampi ostos? Kertokaas hieman kokemuksianne pyöristänne. :)

elikkä tässä nää pyörät:
http://www.derbi.fi/mallisto/125-kuutio ... 0Baja%20SM
http://www.derbi.fi/mallisto/125-kuutio ... 20125%20SM

Re: Derbi DRD 125r

25.4.2011 13:08

Toni-94 kirjoitti:hei mitäs eroa näissä kahdessa pyörässä on? kun molemmat ovat ulkopuo0lisesti melko samannäköisiä mutta hinnassa on 2000euron ero?
Ja kumpi näistä olisi viisaampi ostos? Kertokaas hieman kokemuksianne pyöristänne. :)

elikkä tässä nää pyörät:
http://www.derbi.fi/mallisto/125-kuutio ... 0Baja%20SM
http://www.derbi.fi/mallisto/125-kuutio ... 20125%20SM


Bajan moottori on kiinalainen ja drd italialainen. DRD kone on uudenmallinen ja bajan täys paska (näin sano mp liikkeen myyjä kun kyseltiin)

DRD on nestejäähytteinen ja baja on ilmajäähytteinen. DRDssä enemmän tehoja kuin bajassa. Mp liikkeen myyjä sano että niillä on tosi useesti bajoja korjauksessa eikä niitä meinaa saada silti kuntoon. DRD on kaikinpuolin parempi vaihtoehto. Paremmat jarrut yms

Re: Derbi DRD 125r

25.4.2011 20:32

Hehheh, no tottakai myyjä haukkuu halvemman pyörän huonoksi, jos olet kiinnostunut molemmista... Mutta sen uskon, että DRD on laadukkaampi kuin Bajamaja.

Re: Derbi DRD 125r

25.4.2011 21:09

Ihasproblem kirjoitti:Hehheh, no tottakai myyjä haukkuu halvemman pyörän huonoksi, jos olet kiinnostunut molemmista... Mutta sen uskon, että DRD on laadukkaampi kuin Bajamaja.

Se liike ei myynyt kumpaakaan noista. Ja silloin olin kiinnostunut bajasta, mutta oon tyytyväinen et se varotti siitä. (kysyin siis samalla kun ajotakin kävin ostaa)

Re: Derbi DRD 125r

26.4.2011 21:09

Moro!

Kertokaas ny jottai tästä DRD:st?
Onko ihan kannattava ostos? Huomenna pääsee koeajamaan ni näkee vähän millanen tää on mutta kertokaa ihmeessä jotain tietämisen arvosta.

Re: Derbi DRD 125r

26.4.2011 22:07

Ite oon ainaki tykänny tosi paljon ja suosittelen lämpimästi. Ite tykkään ku kone on tommonen "ärhäkkä" eikä semmone tasapaksuvääntö kone kuten yamahan kone :seko:. Hyvä ajaa mun mielestä vähän pitempääkin matkaa omaa kokemusta tosin vain 65km putkeen ja hyvä mutkateillä omasta mielestäni. Kulkee ja kiihtyy erittäin hyvin, huiput itelläni 124km/h pystyasennossa mittariin. No eipä nyt tuu muuta oikeen mieleen muuta ku että suosittelen lämpimästi ;). Ja kysele lisää jos jokin jäi vaivaamaan niin mä ainakin yritän vastata parhaani mukaan :).

Re: Derbi DRD 125r

26.4.2011 22:19

Juu kiitos vastauksesta. Tosiaan huomenna pääsee Porissa testaamaan DRD:tä. Raumalla tulikin jo käytyä katsomassa mut testaamaan ei päässyt.
Raumalla oli siis kymppi vuosimallia uusi DRD 4590e joten sitä nyt voisi melkeen käydä uudelleen moikkaamassa ellei jopa pois hakemassa.
Aika kiitettävät huiput olet nelari supermotolla päässyt, tai tiedä sitten että onko itsellä ollut ihan väärät mielikuvat kun luullut että 115 km/h:takin saisi rullata ikuisuuden..
Mites nää kiihtyy? Heitetään nyt vaikka vertauksena se Yzf-r kun kaverilla semmonen on. Paha se nyt tietenkin on suoraan sanoa kumpi kiihtyy paremmin mutta hieman suuntaa-antavaa vastausta aina kiva kuulla.

Re: Derbi DRD 125r

26.4.2011 23:33

No itseasiassa omalla kaverillanikin on yzäri ja ollaa joitain viivoja otettu niin kyllä ne aikas tasoihin menee. Ja noista huipuista että yleensä se ajo on kyllä sitä 110-115km/h mut sit joskus näit huippui vaa tulee :D itse saanut muutaman kerran yli 120km/h joten ei mielestäni ollenkaan paha nelariksi.

Re: Derbi DRD 125r

27.4.2011 0:40

Kuulostaa kyllä kieltämättä hyvältä peliltä. :D
Unohdin nyt vielä kysyä ehkä itselle yhden oleellisimmista asioista kevaria ostettaessa :D , kulutus on tässäkin varmaa suht pieni ? Ei kuitenkaan varmaan ihan kolmeen litraan/100km päästä?

Re: Derbi DRD 125r

27.4.2011 17:20

Juu samaa luokkaa kun noilla muillakin nelareilla eli veikkaisin 3-5l/100km. Ite just tankkasin tänään 5.3l ja olin ajanut 150km eli eipä tuo nyt niin paljoa kuluta ;).