Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

20.7.2010 15:05

nojoo, hieman kyllä. eihän tuo minun pyöräkään ota huippuja kuin 115 12-44 väleillä, 14-44 väleillä oon päässy sitten 146 mittariin mikä on kalibroitu oikein, enkä vinguttanut loppuun asti

22.7.2010 22:29

Onko kellään ollu tässä pyörässä mitään vikoja? Ja onko pyörä hyvä kaupunki -ja matka-ajoon?

23.7.2010 1:24

On ollut valitettavan paljon. Muunmuassa: uutena käyntiinlähtö oli vitunmoista tappelua, menee välillä 115 mittariin välillä 100 jos sitäkään, imukaula halkes kun pisti klemmarin takas kiinni, ruostetta monessa paikassa, syö mystisesti jäähdytysnestettä pikkasen ja sitte vielä ketjut meni magneetonkopasta läpi ja ehkä myös startti siinä paskaks ja maahantuoja sano ettei tiedä meneekö takuuseen :paha: . Kaupunkiajossa ihan kiva ja matkassakin ihan hyvä mutta satasta välillä tosi vaikee pitää mittarissa ainakin itellä...Liekö joku maanantaikappale? :(

23.7.2010 11:50

Pakko vielä korjata tuo aikasempi, että se 18-20hp luvataan koneelta, ei takarenkaalta. :roll:

23.7.2010 13:07

Riejutherocket kirjoitti:Onko kellään ollu tässä pyörässä mitään vikoja? Ja onko pyörä hyvä kaupunki -ja matka-ajoon?

Hiton hyvä pärrä o ollu. Matkaa ajoin tos mökkimatkan verra (400km suuntaansa). ja kaupungissa hiton kätevä.
Huippuja ottaa melkein aina sen 120 +. viikaa ei oo ollu ja kyl se mulla käyntiinkii lähtee ihan nätisti. Omasta mielestä paras pyörä tästä luokasta.(4t smotoista) mitä oon kokeillu.

24.7.2010 2:20

Itellä just päinvastaset kokemukset oikeestaan ja ei oo ikinä menny ees alamäkeen yli 120 mittariin, rupee menemää moottorijarrun puolelle jonku 110 jälkeen. :eek:

24.7.2010 11:17

Miten voi olla 2 näin erilaista yksilöä?! Paljon te painatte kun noin paljon on eroi? :roll: Miten sisäänajoitte ja onko molemmat siis ihan vakioita?

24.7.2010 13:16

Riejutherocket kirjoitti:Miten voi olla 2 näin erilaista yksilöä?! Paljon te painatte kun noin paljon on eroi? :roll: Miten sisäänajoitte ja onko molemmat siis ihan vakioita?

Vai voisko olla et pöö-mies hieman koristelee todellisuutta? ;)

24.7.2010 14:36

haha :P Kyl se iha gps on mitattu. Vitosella menee noin 115 mittariin ku ottaa rajotin, kuutosella en oo päässy nii pitkälle kierrättää. Pyörä on luultavasti vakio, KOska liikkeestä mistä ostin nii niillä oli vapari änkkä. Niin suutin saattaa olla vaihettu , ainoa järkevä selitys. Mut muuten iha vakio.

26.7.2010 16:20

No mites kertokaas kuis paljon tää kulkee vakiona tai miten kiihtyvyyden laita(esim. muihin nelareihin verrattun) Mitä kureja? Onko helppo ottaa pois? Onks kellää ollu mitään suurempaa vikaa muuta kun mitä yllä mainitaan?

26.7.2010 19:48

Evoluxione kirjoitti:No mites kertokaas kuis paljon tää kulkee vakiona tai miten kiihtyvyyden laita(esim. muihin nelareihin verrattun) Mitä kureja? Onko helppo ottaa pois? Onks kellää ollu mitään suurempaa vikaa muuta kun mitä yllä mainitaan?

Itellä kulkee suunnilleen 115. Ei oo ollu tähän mennessä kuin hyvää sanottavaa tästä pyörästä. Suosittelen ;)

26.7.2010 21:14

No saa nähä jos rahotus tulee niin tälläne tulee varmasti omaan talliin :)

28.7.2010 1:03

Kulkee vissiin enemmän vakiona kuin rieju marathon? itse olen vaihtamassa kyseiseen pyörään ilmeisesti.

28.7.2010 12:56

Kulkee luultavasti vakiona enemmän joo, mut turha kuristettui on vertailla kun ei niillä kuitenkaa kukaa aja.

1.8.2010 10:50

Paljonko on pyörän huoltoväli?