Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

19.6.2009 21:43

Rupeat vain kaatamaan öljyä kunnes öljyn pinta näkyy oikeassa lohkossa olevasta tarkistus"ikkunasta". Tavaraa ei kuitenkaan litratolkulla sinne mene.

20.6.2009 8:25

Liguidcell kirjoitti:Rupeat vain kaatamaan öljyä kunnes öljyn pinta näkyy oikeassa lohkossa olevasta tarkistus"ikkunasta". Tavaraa ei kuitenkaan litratolkulla sinne mene.


itsestäänselvyyksiä ei tarvitse mun mielestä mainita^^

normaalissa öljynvaihdossa täyttömäärä 750 ml. ja after rebuild 850 ml.

25.6.2009 18:15

Jahas, hetken ajeltuani (ääni hävisi kummasti) huomasin, että hei, koneen keskiosan tienoilta tulee öljyä tip tip paisarin päälle :D Siellä! Jatketaan tutkailua...

27.6.2009 12:56

ile-ko kirjoitti:Jahas, hetken ajeltuani (ääni hävisi kummasti) huomasin, että hei, koneen keskiosan tienoilta tulee öljyä tip tip paisarin päälle :D Siellä! Jatketaan tutkailua...

siinä eturattaan yläpuolella on pieni musta kappale mistä lähtee letku, mulla ainakin joskus sillo tällö kun kotio oon tullu ja keulinut jossain parkkiksella niin paisari on ihan litimärkä, jos se öljy tulee siitä letkusta ni kannattaa heittää se letkun pää johonkin fiksumpaa paikkaa :D

29.6.2009 18:22

Ongelma on hoidettu, paisarin päällä oli reikä joka vissiinkin koneen alakopan sauman tiivistettä lämmitti ja se päästi tällöin lämpimät öljyt pois. :lol:

tzr

7.7.2009 22:01

Mites kuulostaako järkevältä, vuoden -89 tzr ajettu 33tkm ja muutenki siistin näkönen. Pyytää 950e mut luulen et sen 850e sais ainakin ;) . Onko noissa tzr mitään kovin kalliita vikoja mikä saattas tulla yht'äkkii tossa piakkoi? Onko noissa mopoissa muuten vakiona jo toi ypvs paikalla vai pitääks se sit ostaaku toi kait on ihan vakio.

7.7.2009 22:28

Jos joltain löytyy ylinmääräinen poljinkäynnistimen friction clip, myykä mulle kirjeessä. Nopeasti olis kiiru!

10.7.2009 23:49

Mikä 91 tzr:ssä on se tuoreöljyvoitelun säiliön vieressä oikealla puolella oleva säiliö ?

kaverin puolesta kyselen

11.7.2009 11:48

<Töpseli> kirjoitti:Mikä 91 tzr:ssä on se tuoreöljyvoitelun säiliön vieressä oikealla puolella oleva säiliö ?

kaverin puolesta kyselen

Jäähdyttimen paisuntasäiliö.

12.7.2009 2:12

Onko tässä vaijeri ryyppy?

14.7.2009 3:47

Ei ole, suoraa kaasarissa kiinni oleva tappi.

22.7.2009 16:23

Jaaha, ongelmaa!

TZR -87 seissyt kauan, kun käänsin bensahanan auki, kaasari tulvi ilmeisesti huohotinletkuista. Siinä molemmilla sivuilla siis ne läpinäkyvät noin 10cm pitkät letkut. Tuli kuin vettä hanasta sitä bensaa.

Missähän vika ? Kaasari tukkeessa ilmeisesti jostain ? Ja ihan vakio kaasari on kiinni.

Toinen mikä ilmeni, käynnistyspoljin ei palauttanut eli se jäi pohjaan kun polkaisi kerran. Mikäs siin vois olla ?

22.7.2009 19:43

kohot jumissa kaasarissa.
Tohon käynnistyspolkimeen en osaa auttaa, jos sielläkin on joku jumissa niin ettei irrota?

Uusia ongelmia

27.7.2009 22:25

Eli TZR ei lähde käyntiin. Kipinää tulee ja bensaa tulee myös. Mutta ei käyntiin lähde, ei edes mäkistartilla.

Olisko vikaa sähköpuolella että kipinä tulee väärin jotenkin ? En ymmärrä, ei käy niin ei käy.

28.7.2009 21:15

SStoner kirjoitti:Eli TZR ei lähde käyntiin. Kipinää tulee ja bensaa tulee myös. Mutta ei käyntiin lähde, ei edes mäkistartilla.

Olisko vikaa sähköpuolella että kipinä tulee väärin jotenkin ? En ymmärrä, ei käy niin ei käy.


onko pyörä kauan seissy vai ootko tehny konerempan???