Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

16.7.2010 1:42

Saatan ostaa tezarin tästä läheltä ja kyseinen yksilö vuotaa öljyä lohkon alaosasta. Onko tällainen vika vaikeakin korjata? Onnistuuko esim. jollain tiivistemassalla tms. konetta aukaisematta?

16.7.2010 10:54

Voi se hetken aikaa kestää, mutta itse ainakin avaisin lohkot ja vaihtaisin tiivisteen. On ainakin varmempi niin ja samalla saa tarkastettua männän, pytyn ja kytkimen kunnon. 8)

17.7.2010 19:02

Oisko kellään myydä tzr:än toimivaa konetta ja sähköjä, jos on nii tarjoilkaa yv:nä

17.7.2010 19:40

Arttuuu kirjoitti:Saatan ostaa tezarin tästä läheltä ja kyseinen yksilö vuotaa öljyä lohkon alaosasta. Onko tällainen vika vaikeakin korjata? Onnistuuko esim. jollain tiivistemassalla tms. konetta aukaisematta?


http://www.nettimoto.com/yamaha/tzr/968092 onko sama? Tuolla olis myös janskus:lle kone ;)

17.7.2010 21:22

Pöndeix kirjoitti:
Arttuuu kirjoitti:Saatan ostaa tezarin tästä läheltä ja kyseinen yksilö vuotaa öljyä lohkon alaosasta. Onko tällainen vika vaikeakin korjata? Onnistuuko esim. jollain tiivistemassalla tms. konetta aukaisematta?


http://www.nettimoto.com/yamaha/tzr/968092 onko sama? Tuolla olis myös janskus:lle kone ;)

Vähän turhan kallis, kun mulla ois tzr tiedos mist puuttuu kone ja sähköt. ps.huomasin vasta n yt ton 200e kone mikä tos ol :nolo:

20.7.2010 17:37

Jees sama on kyseessä. Ei myynnissä enää.. :(

23.7.2010 22:56

Mikähän vois olla tetsarissa vikana kun ei oikeen käy pienillä kiekoilla silleen pätkien ja sitten 7t toimii niikun pitääkin. voisko olla tulpassa vai kaasarissa vikaa? ja yks kaveri meinasi että mulla ois palanu mäntään reikä kun mulla on vähä paksummat seokset tetsarissa.

24.7.2010 12:14

jaka kirjoitti:Mikähän vois olla tetsarissa vikana kun ei oikeen käy pienillä kiekoilla silleen pätkien ja sitten 7t toimii niikun pitääkin. voisko olla tulpassa vai kaasarissa vikaa? ja yks kaveri meinasi että mulla ois palanu mäntään reikä kun mulla on vähä paksummat seokset tetsarissa.

Kokeile nyt vaihtaa se tulppa ekaks, ja mäntään palaa reikä jos käy laihalla eikä rikkaalla. Älä kuuntele kaverias,taitaa olla tossumopomiehiä. Mites toimii 7t jälkeen? Mitkä säädöt kaasaris?

24.7.2010 13:16

180 suutin on kaasarissa, ja kokeilin toisella tulpalla niin sillä se toimi huonommin, ja 7 tonnin jälkeen kun se ottaa piikin niin se ei pätki millään tavalla. Sitä itekkin ihmettelin miten muka mäntään voi tulla reikä jos on vähä paksummat seokset:D

24.7.2010 14:32

jaka kirjoitti:180 suutin on kaasarissa, ja kokeilin toisella tulpalla niin sillä se toimi huonommin, ja 7 tonnin jälkeen kun se ottaa piikin niin se ei pätki millään tavalla. Sitä itekkin ihmettelin miten muka mäntään voi tulla reikä jos on vähä paksummat seokset:D

Tyhjäkäyntisuutin minkä kokonen? Kannattaa putsata kaasari näin ens alkuun, millanen ilmanputsari sulla on? sekin kannattaa puhistaa.

25.7.2010 13:06

Juu kokeilin yhtä varatullppaani ja sillä se toimi huonommin niin kävin ostaa ihan uuen tulpan niin rupeshan se pelamaan.

25.7.2010 13:47

jaka kirjoitti:Juu kokeilin yhtä varatullppaani ja sillä se toimi huonommin niin kävin ostaa ihan uuen tulpan niin rupeshan se pelamaan.

Se on se perusvika ;)

28.7.2010 14:20

ei kellään ois myydä sitä ypvs:n servoa ja niit vaijereit ja mitä nyt tarviikaan? pistäkää yv:tä jos löytyy :)

29.7.2010 3:05

oisko kellää myydä tzr gianelli teharia ku ei iha uutta viittis käydä ostaa ku on hintaa jo sen verran et saa jo tzr siihe hintaa :D ja vielä et jos joku täl sivul osas kertoo et minkä kokost vastusta joudun heittää välii et saan ledi vilkut toimimaa 12volttia ja 1.5wattia?

30.7.2010 0:12

Masuli- kirjoitti:Voi se hetken aikaa kestää, mutta itse ainakin avaisin lohkot ja vaihtaisin tiivisteen. On ainakin varmempi niin ja samalla saa tarkastettua männän, pytyn ja kytkimen kunnon. 8)

miten saa samalla tarkastettua pytyn ja männän jos ottaa lohkon auki???? kerrokko mullekki? vois olla jotai tosi näppärää