Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

6.6.2010 21:15

Mpi kirjoitti:Miten tzr perää pystyy korottamaan. Pitääkö siihenkin tehdä koropala?

http://www.motot.net/galleria/showphoto ... user/33272

13.6.2010 18:18

mikäs ihme tohon tezariin tuli kun virtalukko ei tahdo pelittää kunnolla?
Toimii normaalisti käynnistäessä mutta sitten ku yrittää sammuttaa ni virtalukko ei toimi korkeilla kierroksilla mutta sitten ku päästää kiekat sinne 2,5k niin kone sammuu ja virtalukko toimii ihan normaalisti.
Mutta ei käytännössä toimi jos kiekat yli 2,5k ja pystyy ottaa vaikka avaimet irti ajossa :eek:

taka-akseli

13.6.2010 20:24

mitenköhän en saa taka-akselia irti? onko jossain joku mutteri tai joku mikä pitää kiinni? ihan normaalisti oon ottanu sen toisen puolen mutterin irti ja yrittäny vasaralla hakata pois mutta ei vaan tule? otin myös varmuudeksi sen ruuvin auki joka pitää sitä jarrusatulaa ettei se hankaa. Onko taka-akseli sitte vaan niin kiero ettei tuu ulos ja mikä avuksi?

13.6.2010 20:52

en varmaksi muista, mutta siinä saattoi olla kierteet silleen, että aluks pitää pyörittää että lähtee pois. en oo varma, mutta saatto olla

15.6.2010 13:45

Jos oon oikei käsittäny ni tässä TZR Belgradassa ois dellorton 32mm VHSA-kaasari???? Keltää löytys kaasaria vara-osina mulle ku pääs omasta hajoo yks osa... TAi mistä ootte tilannu toho kaasuttimeen osia ku ei tunnu löytyvän mistää..

15.6.2010 17:05

paljos öljyä tezariin tulee?

18.6.2010 13:20

mikähän on tzr vikana kun pistää virrat pääle niin ei syty mitkään valöot ja ypvs ei surahda? kun pistää käyntiin niin valot pelaa silleen että ne välillä pätkivät.

18.6.2010 15:13

Sulla voi olla akku lopussa. Mulla teki samaa niin pitkään,kunnes ostin uuden akun ja latasin sen täyteen niin se loppui.

20.6.2010 20:14

Onkohan tämä tankki tezarin? jos on niin ei kukaan tarvis? ainut miinus että entinen omistaja tehnyt itse kiinnikkeet niin haljennu jonka takia muutama reikä kiinnikkeen kohdalla.

Kuva

Uploaded with ImageShack.us
Kuva

Uploaded with ImageShack.us

20.6.2010 20:36

mites muuten saisko tezzuun mitenkään laitettua bensamittarii ois vähän kätevä sellanen

20.6.2010 23:13

jaka kirjoitti:mikähän on tzr vikana kun pistää virrat pääle niin ei syty mitkään valöot ja ypvs ei surahda? kun pistää käyntiin niin valot pelaa silleen että ne välillä pätkivät.


Joo mulla oli posahtanu sulake niin sen takia ei toiminu, mutta mikäs nyt kun ajoin ja sammutin kevarin niin pistin virrat pääle niin ei tapahtanu mittään. Sulakkeen katoin niin se ei ollu posahtanu, ja nyt ei tuu virrat ees kun kevari on käynissä. Voisko olla jännitteen säätäjä paskana? johdot katoin ja ne näytti olevan kunnossa.

21.6.2010 7:27

Jepex kirjoitti:Onkohan tämä tankki tezarin? jos on niin ei kukaan tarvis? ainut miinus että entinen omistaja tehnyt itse kiinnikkeet niin haljennu jonka takia muutama reikä kiinnikkeen kohdalla.

Kuva

Uploaded with ImageShack.us
Kuva

Uploaded with ImageShack.us

Kyllä tuo näyttäis olevan.

22.6.2010 0:25

tjaah tezzu leipas sitten :s mistäs tohon sais uuden pytyn ja männän?

22.6.2010 21:38

Miten Yamahan öljypumppua säädetään? Ei tuntunu vaijerin säätö auttavan niin säädetäänkö sitä siitä pumpun päällä olevasta mutterista? :roll:

7.7.2010 21:16

mitkähän välit ois hyvät tt + kantta laskettu tzr:ään? kun pitää uudet rissat ostaa kun edelliset on niin kuluneet:D