Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

15.5.2008 19:04

On tuokin eximakella kummaa touhua, muutama viikko sitten kertoivat että 3 kappaletta tulee, mutta nytten eivät tiedä tuleeko niitä yks,kaks, vaiko sata :)

15.5.2008 19:09

totta :D nehä jo joskus lupaili näit helmikuun loppuu :D

15.5.2008 19:15

j0nii- kirjoitti:On tuokin eximakella kummaa touhua

Ei se oo Eximakesta kiinni, että kuinka kauan niissä pyörissä kestää... Kyllä varmaan maahantuojalle raha kelpaa ja ottavat pyörät sisään heti kun ne saavat, niitä kun ei vaan välttämättä italialaiselta tehtaalta toimiteta niinku on luvattu.

15.5.2008 21:34

Onko tuo nestejäähdytteinen edes vielä myynnissä missään kun ei ole vielä tehtaan nettisivuillakaan? Onko noita ollut kilpailuissakaan käytössä?

16.5.2008 8:06

Onhan sieltä tulossa näköjään se kolme, koska minulle tulee yksi. :D

16.5.2008 9:07

Velmu_ kirjoitti:Onhan sieltä tulossa näköjään se kolme, koska minulle tulee yksi. :D

Mut mulle eximake ilmoitti että tehtaalla kasataan vain aluksi yksi pyörä suomeen, vittutavaa touhua.

16.5.2008 17:35

Tuli käytyä tänään eximakella, 3 kappaletta vesikoneellisia fanticceja tulee toukokuun lopussa ja kaikki on NORMI malleja. Ainoastaan yksi kisamalli tulee ja se menee johonki bike testiin ja sitten vasta myydään, eli käytetty. kesäkuun puoli/lopussa tulee sitten kisamalleja. Oli itku päästä :(

16.5.2008 20:39

j0nii- kirjoitti:Tuli käytyä tänään eximakella, 3 kappaletta vesikoneellisia fanticceja tulee toukokuun lopussa ja kaikki on NORMI malleja. Ainoastaan yksi kisamalli tulee ja se menee johonki bike testiin ja sitten vasta myydään, eli käytetty. kesäkuun puoli/lopussa tulee sitten kisamalleja. Oli itku päästä :(
Otan osaa.

16.5.2008 21:13

nyt alkaa täs pikkuhiljaa ottaa päähän tää touhu

17.5.2008 0:08

No niimpä alakaa vituttaa ku pyörää ei näy... mulle lupasivat mutta ei 100% varmuudella junannus viikolla viimeistää... no eipä se niin vituta kerta korttiakaan ei vielä oo :D

17.5.2008 12:45

joskushan eximakel sanottii et pitäis maksaa joku 500e varausmaksuu ni onks joku sellasen maksanu :S?

17.5.2008 15:39

allu- kirjoitti:joskushan eximakel sanottii et pitäis maksaa joku 500e varausmaksuu ni onks joku sellasen maksanu :S?

En ainakaan minä :D

18.5.2008 11:24

Ei mulla ainakaan mitään kiirettä viellä ole, koska täytän vasta elokuun lopussa. Oishan se tietty mukava saada se pyörä talliin :/

18.5.2008 14:26

Me tilattiii mu pyörä joskus...helmi-maaliskuus? ja huhtikuun eka pv piti kuulema tulla...no sit joka viikko sanottii et ''ens vkol tulee '' ja tää mun on siis se testimalli mut sitse saapu vähä yli kuukauden myöhäs..ja nyt mul on ollu se sit pari viikkoo..ja nytse lähtee takas ouluun SE NIMITTÄIN ON RIKKI ei pysy käynnissä ollenkaa jostai ihmeen syystä kaikki maholliset jutskat katottu jo...saatanan P*ska eximake en suosittele :/ vaik pyörä onki kiva :<

18.5.2008 14:29

omglolwtf kirjoitti:ja nytse lähtee takas ouluun SE NIMITTÄIN ON RIKKI ei pysy käynnissä ollenkaa jostai ihmeen syystä kaikki maholliset jutskat katottu jo...

Italialainen laatutyö <3