Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

5.5.2008 14:18

Kaippa siitä tehoa saa irti, mutta se taas tarkoittaa rahaa rahaa. Ja aikas paljonkin jos siihen alkaa sylintereitä, kansia ja putkia rakentelemaan. En tiedä onko nyt kauhean järkevää panostaa piikkiin, joka on sinulla todennäköisesti 2vuotta, sijoittamalla ensin pyörään 7 tonnia ja siihen päälle vielä yli tonnilla viriosia. Lisäksi pyörä pitää säätää tehopenkissä mikä kanssa tarkoittaa rahaa. Onhan se totuus että vaikka mitä temppuja tekisi, niin ei kevytmoottoripyörästä saa sellaisia tehoja irti. Malttakaa nyt opetella ajamaan ja ostatte sitten 20 vanhana sen turboahdetun megapyörän..
Tuntuu hullulta että puhutaan vaan tehoista koko ajan, eikä keskitytä muihin ominaisuuksiin ollenkaan..

5.5.2008 14:49

allu- kirjoitti:Sillon ku tilattii tota fanticcii ni eximakel sanottii et näit on tilattu nyt aika paljon eli onks sillee et kaikki jotka on tilannu ni ei välttämättä saakkaa :S vai?


Kyllä sä sen saat jos ne on sulle myyny.

5.5.2008 15:03

TheDuke kirjoitti:
[antti92] kirjoitti:
TheDuke kirjoitti:
Siitä tuskin lähtee ilman kurien poistoa yhtään enempää

Mitäs toi sit tarkoittaa ^

Lueppas ihan tarkkaan jokainen sana.
Kiinnitä huomio "tuskin lähtee ilman kurien poistoa"
Hajoa, pentu.

OT loppuu nyt.

No joo, mut onko näit muka paljon tilailtu, ku joku tuol nii väitti?

5.5.2008 15:04

Ei kait eximake mitään esittely malleja ota ja jos haluaa tilata niin kannattaa alkaa soitteleen eximakelle päin.

5.5.2008 17:47

Javaq kirjoitti:Kohta tääkin lukossa :S

Ei kaukana enää ole. Ja useampi on jo bannilistalle menossa. Jokainen miettii itse kuuluuko mukaan vai ei...

5.5.2008 20:32

Näin tälläsen jollain ala tikkurilan mäkissä launtaina, pirun makee vehje oli !

5.5.2008 21:26

http://www.nettimoto.com/viewVehicle.ph ... &id_model=
On ainaski myyntipuheet :D

5.5.2008 21:51

paati kirjoitti:Näin tälläsen jollain ala tikkurilan mäkissä launtaina, pirun makee vehje oli !


Tais olla omglolwtf:än pyörä.

6.5.2008 14:46

3 kpl tulee vain suomeen, eximake vahvisti. Kysynnän takia fantic motorilla ei ole resusseja kovin suureen massa tuotantoon ja suurin osa pyöristä jää matkalla tonne keski eurooppaan, ihan hyvä näin ettei tästäkään tule mitään massa vehettä


Paskapuhetta soitin äsken ja sanoi et "ilma jäähdytteisiä saa heti mut niitten vesikoneellisista ei oo tarkkaa tietoo mutta lupas että tulee kummiskin kesän mittaan...

6.5.2008 14:54

toome kirjoitti:3 kpl tulee vain suomeen, eximake vahvisti. Kysynnän takia fantic motorilla ei ole resusseja kovin suureen massa tuotantoon ja suurin osa pyöristä jää matkalla tonne keski eurooppaan, ihan hyvä näin ettei tästäkään tule mitään massa vehettä


Paskapuhetta soitin äsken ja sanoi et "ilma jäähdytteisiä saa heti mut niitten vesikoneellisista ei oo tarkkaa tietoo mutta lupas että tulee kummiskin kesän mittaan...

Mulle sanoivat, et aluksi tuodaan suomeen 3 kappaletta ja lisää haetaan jos tarvis on ;) Sanoivatko et milloin ekat nestejäähyyt saahaan suomeen? En oikein usko et viellä tällä viikolla saahaan suomeen.

6.5.2008 17:16

Luulen, että tämän kuun puolessavälissä :D

6.5.2008 17:35

Velmu_ kirjoitti:Luulen, että tämän kuun puolessavälissä :D

Mulle eximake on lupaillut jo helmikuun lopusta asti et vesikoneet tulis niille heti seuraavalla viikolla :D En tiedä enään mitä uskois, toivotaan että ennen heinäkuuta on suomessa ;) Jos ei ala kuuluun niin pittää kait sitten ostaa joku kisaenska.

6.5.2008 20:45

j0nii- kirjoitti:Mulle eximake on lupaillut jo helmikuun lopusta asti et vesikoneet tulis niille heti seuraavalla viikolla :D En tiedä enään mitä uskois, toivotaan että ennen heinäkuuta on suomessa ;) Jos ei ala kuuluun niin pittää kait sitten ostaa joku kisaenska.


Jep mullekin kovin sano, että helmikuun lopussa ois tullu. Vähän on poikien aikataulut venähtäny :P

6.5.2008 22:27

Joo mulle sanoivat että menee siinä aikaa että saadaan niitä nestejäähyjä lisää mut tärkeintä on että niitä tulee kummmiskin... ja kylllä toi alkaa vähän potuttaan toi eximaken touhu niitä piti tosiaan tulla jo maaliskuun puolessa välissä niitä vesikoneellisia :D

6.5.2008 23:13

j0nii- kirjoitti:
Velmu_ kirjoitti:Luulen, että tämän kuun puolessavälissä :D

Mulle eximake on lupaillut jo helmikuun lopusta asti et vesikoneet tulis niille heti seuraavalla viikolla :D En tiedä enään mitä uskois, toivotaan että ennen heinäkuuta on suomessa ;) Jos ei ala kuuluun niin pittää kait sitten ostaa joku kisaenska.
Joo itellähän on käynyt täysin sama mieles jo aikamonesti jos ei siihe mennes oo pyöriä tullu eximakelle kun inssin läpi saa niin kyllä veikkaan että talliin muuttaa Aprilia tai husse :P