Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

2.5.2008 18:22

AAte kirjoitti:Joo, laitoinki muka. Hyvin mahdollisesti on tämä yhtenä vaihtoehtona itselleni. =) Jos siitä ees sen 20hp sais koneelle niin riittäs ihan hyvin.

En tiiä tuletko ihanvähään aikaan saamaan fanticin kisamallia, meinaan niitä ei tule kuin muutama suomen maalle ja nekin menee jo tilanneille ;)

2.5.2008 18:54

Rasmustus kirjoitti:Myyntipuheita =) Piikki nelarista ei tulla ikinä saamaan 30 hevosta. Ei vaikka olisi kuinka kisainen.

Kyllä sit jos ahtaa... no joo en tiiä, mut kertosko ne mitään saako niit "perusmalleja" viel tilattua AAte??? Ja millon vois sit saada pyörän??(nestejäähy)

2.5.2008 19:20

Nooh, sanottiin, että tähän perheeseen pyörä tulee joskus heinäkuussa, jolloin he vastasivat, että tervetuloa liikkeeseen heinäkuussa, joten eiköhän pyöriä riitä. =) Siis, kisa ja perusmalli ovat yhtä tehokkaita suoraa paketista. Eroja tällöin vain ulkoiset osat. Alustat jne. Kumpaankin - perus ja kisamalliin - saa sen teholisäyskitin, joka maksaa n.250e. Näin sen ymmärsin.

2.5.2008 19:29

Siis eli ilmajäähdytteisii saa myös sellasen tehonlisäys paketin? Aattelin et vois tohon Derbii joskus hommata sellasen jos on mahdollista ku kerta samat ilmajäähykoneetkii.

2.5.2008 19:29

AAte kirjoitti:Nooh, sanottiin, että tähän perheeseen pyörä tulee joskus heinäkuussa, jolloin he vastasivat, että tervetuloa liikkeeseen heinäkuussa, joten eiköhän pyöriä riitä. =) Siis, kisa ja perusmalli ovat yhtä tehokkaita suoraa paketista. Eroja tällöin vain ulkoiset osat. Alustat jne. Kumpaankin - perus ja kisamalliin - saa sen teholisäyskitin, joka maksaa n.250e. Näin sen ymmärsin.

Jooh, et vissiin oikeen ymmärtäny, kisa ja perus mallit eivät ole yhtä tehokkaita, perusmallissa on 11kw, mutta 1000¤ lisähintaan saat kisamallin josssa on tehoa enempi ja paremmat jarrut ja jouset.

2.5.2008 19:52

Puhun nyt ja olen koko ajan puhunut nestejäähystä.


Juuh. No, kysyin heiltä, että paljonkos sitte siihen perusmalliin antaa tehoa se paketti ja paljos se maksaa?
Vastasivat, että samoihin tehoihin mennään kuin kisamallissa ja maksaa 250e. Sama kone, joten miksei samat tehot? Haloo. Ja siis, tietenki kisaversiossa on 11kw, jos se myydään A1-rekisteröitynä.



Kisa ja perusmallilla ei ollut yli 1000e hintaeroa.

2.5.2008 20:43

AAte kirjoitti:Puhun nyt ja olen koko ajan puhunut nestejäähystä.


Juuh. No, kysyin heiltä, että paljonkos sitte siihen perusmalliin antaa tehoa se paketti ja paljos se maksaa?
Vastasivat, että samoihin tehoihin mennään kuin kisamallissa ja maksaa 250e. Sama kone, joten miksei samat tehot? Haloo. Ja siis, tietenki kisaversiossa on 11kw, jos se myydään A1-rekisteröitynä.



Kisa ja perusmallilla ei ollut yli 1000e hintaeroa.

Voi perkele, katumallissa on 11 kw ja yamahan uusi nelari kone, kisamalliin lisätään kirempi nokka, takomäntä,kantta avaretaan sekä putkia ja tehot nousee ~20hp, eli Kone teho eivät ole samat katu tai kisamallissa! Älä koita päteä, oon käyny tuhat ja yksi kertaa eximakella ja kyllä minä tiedän mihin rahani tulen laittamaan ja katu etä kisamallilla on hinta eroa vähän alle 1000¤ :D ps:itekin oon tässä puhunu nestejäähystä.

2.5.2008 20:46

Jep. Kiitos, saatiimpa viimein ihan täyttä faktaa. (: En itse täysin kaikkea muistanut oikein.

Edit: Eikös kuitenkin sillä 250e lisäyksellä saatu samat tehot, mitä kisapärrässä oli? Niin ne sano. Kun kerta paremmin tiedät.

2.5.2008 20:53

AAte kirjoitti:Jep. Kiitos, saatiimpa viimein ihan täyttä faktaa. (: En itse täysin kaikkea muistanut oikein.

Edit: Eikös kuitenkin sillä 250e lisäyksellä saatu samat tehot, mitä kisapärrässä oli? Niin ne sano. Kun kerta paremmin tiedät.
Kyllä sai, ja hintaa oli joku 250-300¤ ja joskus oli tulossa jotakin muutakin viriviri osia ;)

2.5.2008 20:55

Jep. Mahollisesti tänne tulee katumallin SM. Myöhemmin sitten tehonlisäystä. =)

2.5.2008 22:19

Tuosta Fantic caballero regolarita competizione mallista
saa ulos 24hp tehtaan esitteen mukaan muista nestejäähdytteisistä saa 20hp.

2.5.2008 23:06

j0nii- kirjoitti:Voi perkele, katumallissa on 11 kw ja yamahan uusi nelari kone, kisamalliin lisätään kirempi nokka, takomäntä,kantta avaretaan sekä putkia ja tehot nousee ~20hp, eli Kone teho eivät ole samat katu tai kisamallissa! Älä koita päteä, oon käyny tuhat ja yksi kertaa eximakella ja kyllä minä tiedän mihin rahani tulen laittamaan ja katu etä kisamallilla on hinta eroa vähän alle 1000¤ :D ps:itekin oon tässä puhunu nestejäähystä.



Nii muute. Jos kisamallissa on jo valmiiksi nämä ''teho''osat, niin miten se on sitte kuristettu siihen A-1 kastiin?

3.5.2008 9:25

AAte kirjoitti:Nii muute. Jos kisamallissa on jo valmiiksi nämä ''teho''osat, niin miten se on sitte kuristettu siihen A-1 kastiin?


Tästä on tapeltu vaikka kuinka paljon. Omglolwtf kertoi, että hänen Fanticin papereissa lukee 7kw vaikka pyörästä löytyy vähän enemmän potkua.

3.5.2008 13:37

Jos rekisteriotteessa lukee 7kW silloin siitä lähtee tasan tarkkaan 7kW eikä yhtään enempää. Ne pyörät käy dynossa ennen tyyppikatsastusta, joten luottasin siihen vähän enemmän kuin jonkun mopopojan persdynoon.

3.5.2008 17:53

Ens viikolla pitäis vesijäähyn nököttää pihassa :D Italiassa näitä on käsittääkseni jo myyty.