Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

1.5.2008 20:17

Tässä nyt oon tätä lueskellu ja seurannu, mut siis se jääny epäselväks, että onko tässä sama kone kun yamahan yzf-r 125 kyykyssä? Et mahdolliset viripalikat ja muut fanticin "kisasemmat" koneen hilppeet kävis siihenkin jos tehontarvetta ilmenis?

1.5.2008 20:36

Sama, mutta Fanticissa ei ole ruiskua.

1.5.2008 23:16

No kyl toi vaa onc kisasempi versio -,-'' en o viel voinu ajella ku ne tyhmät unohti lähettää avaimet

2.5.2008 0:23

Jos toi on se kisaversio, niin taitaapi sen koneen osat mennä sitten muihinkin missä on toi yamahan kone, on meinaan 100% identtinen ku vertaa derbin koneesee :D

2.5.2008 10:44

sittenhän ne osat menee vaikka hondaan yks ja sama :D mut toi tosiaan on se kisasempi versio.. :D

2.5.2008 10:46

Onkohan niitä vesikoneita Eximakella näytillä vielä? Aattelin isännän kanssa käydää katselee tämmöstä, Oulussa kun asun.

2.5.2008 13:46

ei tartte kaikkien kirjotella että ''laita videooo'' :d ku ei ed oo niit avaimia :P niin..ja eio mittariakaan :DD Onks niil muka jsn vaihees ollu niit vesikone fanticcei suomes? ku mun tietääkseni sielt italiast eio lähetetty mtn taino ainakaa noi ilmakoneit..ku toi munki on se näytteliesittelymalli

2.5.2008 14:27

omglolwtf kirjoitti:ei tartte kaikkien kirjotella että ''laita videooo'' :d ku ei ed oo niit avaimia :P niin..ja eio mittariakaan :DD Onks niil muka jsn vaihees ollu niit vesikone fanticcei suomes? ku mun tietääkseni sielt italiast eio lähetetty mtn taino ainakaa noi ilmakoneit..ku toi munki on se näytteliesittelymalli

Jooh, mulle eximake kerto ettei vesijäähy fanticceja tulla saamaan kuin muutama kappale ja nekin menee niille jotka ovat niitä jo tilanneet.

2.5.2008 16:06

omglolwtf kirjoitti:ei tartte kaikkien kirjotella että ''laita videooo'' :d ku ei ed oo niit avaimia :P niin..ja eio mittariakaan :DD Onks niil muka jsn vaihees ollu niit vesikone fanticcei suomes? ku mun tietääkseni sielt italiast eio lähetetty mtn taino ainakaa noi ilmakoneit..ku toi munki on se näytteliesittelymalli


Ei mittaria? Katsos http://www.dip.fr/index.php?show=detail ... =13&id=197
kyllä tossa on mittari. Tai sit kisamallis ei vaan oo :0.

2.5.2008 16:38

omglolwtf" pyörässä ei ole mittaria, tuli huomattua ku hänen kyseinen pärrä oli esillä eximakella ja tuli sitä koeajettuakin ;) mutta mulle eximakella kertoivat et siihen sais mittarin...

2.5.2008 16:59

Mors.


Kävimpä sitten tänään Eximakella. Ei ollut pyöriä näytillä. :( Puhuin kyllä 2 jätkän kanssa, jotka olivat tehtaalla kyseisille pyörillä ajelleet. Toinen on sukulaisemme. Vesipyörillä. Muka about 30 heppaa lähtee kisa- ja perusmallista vaihtamalla moottoriin n. 250e edestä osia. Mm. nokka. Perus ja kisamallin erot ovat esim. juuri jousien säädöt jne.
Tosi mahtavia pyöriä kuulemma ajettavuudeltaan. Tämmöistä mulle kerrottiin.

2.5.2008 18:03

Myyntipuheita =) Piikki nelarista ei tulla ikinä saamaan 30 hevosta. Ei vaikka olisi kuinka kisainen.

2.5.2008 18:07

No siis vittu multa puuttuu mittari koska siinä oli ollu kuulema väärän malline mittari? ja ne lähettää sitten mulle perässä sen mittarin kun ne niitä saa ! Kyl mä nyt sen tiedän että tohon kuuluu mittari :S Paljo tos kisasemmas piti nyt niit kW olla? ;o mul lukee papereissa 7,jtn o.O vaikka todellisuudessa se o paljo enemmä en vaa tiiä paljon

2.5.2008 18:11

nii ja multa puuttu paljon muutakin tost pyöräst...Eli ensinnäki ei mittaria sitte ei peiliä ei takanaolijan jalkatappei vaikne mun mielest oli siin sillo aikasemmin ku ne kävi näyttämäs tota meille ja sitku mentii rekisteröimään sitä nii ne oli sit unohtanu lähettää meille jonku valtakirjan ni meni sit vähä monimutkaseks kaikki ;< mut saatii rekisteröityy ja huomen pitäs tulla avaimet ja sit vähä testailee !

2.5.2008 18:15

Joo, laitoinki muka. Hyvin mahdollisesti on tämä yhtenä vaihtoehtona itselleni. =) Jos siitä ees sen 20hp sais koneelle niin riittäs ihan hyvin.