Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

1.4.2008 16:51

Onko joku muu aikeissa ostaa fantic:in ;)

1.4.2008 17:05

mulle tulee fanticci :)))

1.4.2008 19:02

jos rahat riittää.......

2.4.2008 19:15

Hyvä palvelu tuol eximakes. Tänää aamupäiväl soitettii sinne et koskakoha niit vesijäähytteisii alkas tulee suomee ni sielt sanottii et me soitetaa tehtaalle ja ilmotetaa teille tänää iltapäivällä mut eipä oo viel mitää kuulunu. Alkaa jotenki vaikuttaa et niit ei oo vähää aikaa viel tulos.

2.4.2008 20:18

allu- kirjoitti:Hyvä palvelu tuol eximakes. Tänää aamupäiväl soitettii sinne et koskakoha niit vesijäähytteisii alkas tulee suomee ni sielt sanottii et me soitetaa tehtaalle ja ilmotetaa teille tänää iltapäivällä mut eipä oo viel mitää kuulunu. Alkaa jotenki vaikuttaa et niit ei oo vähää aikaa viel tulos.


Voipi olla etteivät saa kiinni ketään sieltä, eivät ne rupee sulle soittelee siitä ettei kukaan vastaa.

2.4.2008 22:13

nii, ei siin muuten muttakun suomessa ei saa kevarikortilla ajaa yli 11kw ja 125 cc laitetta, joten miten luulette että tuo kisakisa versio voi tulla valkokilpisenä KEVARINA, pikku Aallahan sitä voisi ajaa mutta ei kevarikortilla. Selittäkääpäs se pv pojat.

2.4.2008 22:15

Niin eli se pitää kuristaa, penkittää ja tyyppirekisteröidä mikä maksaa sitten yksinään jo sen 1000e++.. Tulee melkein halvemmaksi ostaa se kottarainen ja pari mäntää hyllyyn jo varalle..
Ja naurella 11kw Caballeroille kun meet hytti ylhääl ohitte.. no joo ;o

EDIT: Ja se pitää, koska kisa -ja katupyörät ovat eri pyöriä. Katumalli ei ole kuristettu kisa.

2.4.2008 22:19

Gaylord Moloko-Mokoko kirjoitti:nii, ei siin muuten muttakun suomessa ei saa kevarikortilla ajaa yli 11kw ja 125 cc laitetta, joten miten luulette että tuo kisakisa versio voi tulla valkokilpisenä KEVARINA, pikku Aallahan sitä voisi ajaa mutta ei kevarikortilla. Selittäkääpäs se pv pojat.


No miten ihmeessä noita kotareita on valkokilpisinä A1 tehoihin katsastettu, kerro se mulle kun en keksi?

2.4.2008 22:49

Eikö se ole jo moneen kertaan selitetty, selaa sivu takasinpäin. Kotarit tulee myyjältä valmiiksi kuristettuina, mut jos tää Fantic tulee sen 20hv kanssa ja se täytyy itse kuristaa ja rekisteröidä, niin tulee kallis paukku.

2.4.2008 22:54

Juuzmo kirjoitti:Eikö se ole jo moneen kertaan selitetty, selaa sivu takasinpäin. Kotarit tulee myyjältä valmiiksi kuristettuina, mut jos tää Fantic tulee sen 20hv kanssa ja se täytyy itse kuristaa ja rekisteröidä, niin tulee kallis paukku.


sama juttu ku yrität tehdä 125cc crossista tieliikennemallin. tulee kalliiksi.tietystikkään valoja, vilkkuja, peilejä tai muita härpäkkeitä ei tarvi enää hommata.

3.4.2008 11:37

Onnea yritykseen pojat. Tais olla kovin huono sijotus.. ainakin kallis.

3.4.2008 11:49

Juuzmo kirjoitti:Eikö se ole jo moneen kertaan selitetty, selaa sivu takasinpäin. Kotarit tulee myyjältä valmiiksi kuristettuina, mut jos tää Fantic tulee sen 20hv kanssa ja se täytyy itse kuristaa ja rekisteröidä, niin tulee kallis paukku.


Niin. Jos.
Viimeksi muokannut Sokeri-Norsu päivämäärä 3.4.2008 11:50, muokattu yhteensä 1 kerran

3.4.2008 11:50

Armas Paskiainen kirjoitti:
Juuzmo kirjoitti:Eikö se ole jo moneen kertaan selitetty, selaa sivu takasinpäin. Kotarit tulee myyjältä valmiiksi kuristettuina, mut jos tää Fantic tulee sen 20hv kanssa ja se täytyy itse kuristaa ja rekisteröidä, niin tulee kallis paukku.


Niin. Jos.
Niin jos ostaa A1 Fanticin niin eihän siinä mitään ongelmia ole, mutta kisamalli maksaa sitten pari tonnia päälle jos haluaa rekisteriin =)

3.4.2008 14:00

Kyl mä veikkaan, että ne tulee myyjältä suoraan kuristettuina, varmaan niin, että saa ostettua suoraan kilvissä olevan tai kilvettömän pyörän.

3.4.2008 14:01

Kannattaa kysyä ennen ku veikkaa, meinaan yleensä ne kisapyörät tulee ihan täystehosena.