Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

17.3.2008 23:51

Juuzmo kirjoitti:Moni muu ei ottais, itse en näe mitään järkeä niissä kisaenskoissa, enkä niillä äänillä kehtaisi edes ajaa... Onhan niissä sitten tehoa, jee? :D Sehän korjaakin kaiken?


Kisaenskoissa on paljonkin järkeä. Niitä vain ei ole tarkoitettu kadulle.

17.3.2008 23:53

Armas Paskiainen kirjoitti:
Juuzmo kirjoitti:Moni muu ei ottais, itse en näe mitään järkeä niissä kisaenskoissa, enkä niillä äänillä kehtaisi edes ajaa... Onhan niissä sitten tehoa, jee? :D Sehän korjaakin kaiken?


Kisaenskoissa on paljonkin järkeä. Niitä vain ei ole tarkoitettu kadulle.
Toistaiseksi mikään laki ei kiellä niillä kadulla ajamista :)

17.3.2008 23:59

No laki ei kiellä sitä 4kw tehoilla ajamista.

18.3.2008 0:12

WPWW kirjoitti:No laki ei kiellä sitä 4kw tehoilla ajamista.

Niinpä, onko joku väittänyt muuta ? :)

18.3.2008 0:15

WPWW kirjoitti:No laki ei kiellä sitä 4kw tehoilla ajamista.

Eikä myöskään sitä 25kw tehoilla ajamista, jos kortti ja paperit on kunnossa... Siin vaan ei ehkä oo mitään järkeä ostaa crossia kadulle, kun niille on parempaakin käyttöä keksitty.

18.3.2008 0:23

Mikäs siinä, helvetin kivoja ne on. Miksi ostaa kilonen gikseri kadulle? Sakot saa ja kortin menettää jo ykkösellä 120 alueella. Paljon enemmän saa irti radalla. 'Eihän moottoripyöräilyssäkään juuri järkeä ole, paitsi se on helvetin kivaa.

Aiheesta voi vängätä ikuisuuksia jos haluaa.

18.3.2008 9:29

Jokainen ajakoon millä tahtoo, on se sitten nelari, kisa enska tai rollaattori. Palataanpa aiheeseen ;)

18.3.2008 16:04

YöN_kIItäJä kirjoitti:Jokainen ajakoon millä tahtoo, on se sitten nelari, kisa enska tai rollaattori. Palataanpa aiheeseen ;)

Nii onko kukaan nähnyt tätä uutta mallia livenä??
Esim. jossain messuil

18.3.2008 16:11

[antti92] kirjoitti:
YöN_kIItäJä kirjoitti:Jokainen ajakoon millä tahtoo, on se sitten nelari, kisa enska tai rollaattori. Palataanpa aiheeseen ;)

Nii onko kukaan nähnyt tätä uutta mallia livenä??
Esim. jossain messuil


En ole uusinta mallia päässyt hipelöimään, mutta ilmajäähytteisellä kisammallilla oon käynyt vetämässä pienen koeajon. Se mikä on eximakella.

18.3.2008 17:12

YöN_kIItäJä kirjoitti:
[antti92] kirjoitti:
YöN_kIItäJä kirjoitti:Jokainen ajakoon millä tahtoo, on se sitten nelari, kisa enska tai rollaattori. Palataanpa aiheeseen ;)

Nii onko kukaan nähnyt tätä uutta mallia livenä??
Esim. jossain messuil


En ole uusinta mallia päässyt hipelöimään, mutta ilmajäähytteisellä kisammallilla oon käynyt vetämässä pienen koeajon. Se mikä on eximakella.


Miltäs vaikutti ?

18.3.2008 17:43

sebalus kirjoitti:
YöN_kIItäJä kirjoitti:
[antti92] kirjoitti:
YöN_kIItäJä kirjoitti:Jokainen ajakoon millä tahtoo, on se sitten nelari, kisa enska tai rollaattori. Palataanpa aiheeseen ;)

Nii onko kukaan nähnyt tätä uutta mallia livenä??
Esim. jossain messuil


En ole uusinta mallia päässyt hipelöimään, mutta ilmajäähytteisellä kisammallilla oon käynyt vetämässä pienen koeajon. Se mikä on eximakella.


Miltäs vaikutti ?

Lähtiks semmone mihinkää?

18.3.2008 17:46

Juuzmo kirjoitti:Moni muu ei ottais, itse en näe mitään järkeä niissä kisaenskoissa, enkä niillä äänillä kehtaisi edes ajaa... Onhan niissä sitten tehoa, jee? :D Sehän korjaakin kaiken?

Et kehtais??

18.3.2008 17:48

Mielummin kuin yks pyttysen kevarin munattomalla 4t papatuksella.

18.3.2008 17:52

Keuli 4 TäyzIIIIZ!!111 No ei, vaikea verrata mihinkää. Kyllähän se likkeelle lähti, mutta ei se mihkään huima peli ollut. Perus nelari, jossa tuli tehot ylhäältä :) Ja taas pätee, jos haluut tehoa osta 2-t jos ajat pitkiä matkoja eikä tehot ole tärkeitä osta nelari.

18.3.2008 18:30

[antti92] kirjoitti:
Juuzmo kirjoitti:Moni muu ei ottais, itse en näe mitään järkeä niissä kisaenskoissa, enkä niillä äänillä kehtaisi edes ajaa... Onhan niissä sitten tehoa, jee? :D Sehän korjaakin kaiken?

Et kehtais??

Niin, mikään ei pidä niin karmeeta ääntä ku 2-t rätistimet. Vai mikä oli epäselvää? :D