Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

30.6.2007 13:48

Tekniikan maailmassa...

30.6.2007 16:19

Snage kirjoitti:Tekniikan maailmassa...

Ihan Biken testissä, ja mittariin oli päästy 138, itse oon tasasella vetäny 143. Onhan leppis päästäny sigmaan 139.8 alamäkeen :D

Olikohan 2004 vai 2005 vuoden lehti.

30.6.2007 16:20

kevaristi-x kirjoitti:missä bike-lehden numerossa cebari kulki OIKEAA nopeutta 125?

Kuka tota ei uskois?

30.6.2007 16:24

Rasenger kirjoitti:Kiinalainen p-a-s-k-a, tarviiko muuta sanoa? Jos ostat kiinalaisen pidä huoli että myös kännykkä on kunnossa ja kestää pientä paiskomista.



Oletpas ennakkoluuloinen paska. Kaverillani on tuommoinen ja helvetin hyvä se on!

30.6.2007 16:56

Tomiii. kirjoitti:
kevaristi-x kirjoitti:missä bike-lehden numerossa cebari kulki OIKEAA nopeutta 125?

Kuka tota ei uskois?
Minä.
Sassu kirjoitti:Niin tosta kymcosta.. aika hauska juttu että kierrosmittari näyttää 10k'hon asti ja punaraja alkaa 8k? Taitaa olla aika pitkä isku, kaukana kierroskoneesta kuten esim. seppo.
Ei sen tarvi ollakkaan kierroskone, että olisi tehoa tai voisi kulkea johonkin.

30.6.2007 17:39

Juuzmo kirjoitti:
Tomiii. kirjoitti:
kevaristi-x kirjoitti:missä bike-lehden numerossa cebari kulki OIKEAA nopeutta 125?

Kuka tota ei uskois?
Minä.
[quote="Sassu"]
Voi huoh :D Sehän on teoreettisesti laskettukin että 139.8 vakioväleillä, ja leppis veti ton sigmaan. Miksei menisi tasasella 125?

Jos Biken lehdessä meni 138 mittariin ja oikeaa 123, niin miksi 143 ei olisi 125 ellei enemmän?

PS. osaan lainata.

30.6.2007 19:05

edit...
Viimeksi muokannut motoristi-x päivämäärä 13.2.2009 14:23, muokattu yhteensä 1 kerran

1.7.2007 2:35

Yhen asian haluaisin kysyä. Kuinka moni teistä on ajanut sekä quannonilla ja cebarilla? ku ite en oikeen ymmärrä mitä järkee on väitellä cebarista ja quannonista? molemmissa on sekä hyviä ja helvetin paskoja puolia. joten jättäkäämme tämä väittely poies.

1.7.2007 2:43

Niin ja tämähän on Kymco Quannon eikä honda cbr top speed ketju. Mitä helvetin väliä on vaikka cbr menee sen 125 oikeaa nopeutta?Ei luulis ketään haittaavan ja sehän on vain plussaa jos menee.

1.7.2007 3:57

kevaristi-x kirjoitti:noniin: minä en usko että cbr kulki missään testissä oikeaa nopeutta 125kmh.

=DDD Ei luoja :D Jollakin oli täällä motot.netis toi testi kopsattuna galleriaan.

1.7.2007 12:12

edit..
Viimeksi muokannut motoristi-x päivämäärä 13.2.2009 14:24, muokattu yhteensä 1 kerran

1.7.2007 12:36

kolmessa Biken lehdessä on cbr ollut kaks koeajoo ja yks testi: 2006 8 oli koeajo kuten myös 2004 4 ja testi oli 2005 9 et oisko ollu joku noista.

1.7.2007 13:12

Siinä oli gpr cbr rs ja mito, ja kaikki a1 tehosia. Tais GPR olla tehokkain noista, cbr tehottomin, mutta toiseksi nopein.

Ulkoa muistan jotain:
Kiihtyvyys 0-50 3.3sek
Huippunopeus 138km/h=125 oikeaa

Ja jollain separistilla oli täällä se testi motot.netissä. Onko vaikeaa uskoa?

1.7.2007 14:11

edit...
Viimeksi muokannut motoristi-x päivämäärä 13.2.2009 14:26, muokattu yhteensä 1 kerran

1.7.2007 14:31

kevaristi-x kirjoitti:
-Rico- kirjoitti:kolmessa Biken lehdessä on cbr ollut kaks koeajoo ja yks testi: 2006 8 oli koeajo kuten myös 2004 4 ja testi oli 2005 9 et oisko ollu joku noista.
kiitoksia. täytyypä lukasta nuo kaikki vielä niin alan minäkin uskomaan...


se on toi 2005/9 numerossa jos sul on skanneri ni jos saisit laitettuu sen osion galleriaas. Ni vois porukka käydä lukees sen sieltä jos jotain kiinnostaa :D