Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: Kymco Quannon 125

10.11.2012 1:53

Työntelet käyntiin jos ei lähe startista :D
Kertokaas onkos tässä jonkinlaiset vaihteistoöljyt kun en mistään huoltokirjasta oo oikee löytäny mitää.. luulis et semmoset olis syytä joskus vaihtaa ku tuntuu vähä jäykältä noi vaihteet..

Re: Kymco Quannon 125

10.11.2012 21:36

Samaa 4t mp-moottoriöljyä on moottorissa ja lootassa, ovat saman säiliön/täyttöaukon takana.

Re: Kymco Quannon 125

15.11.2012 22:54

Näin vähän arvelinkin.. kiitoksia selvennyksestä!

Re: Kymco Quannon 125

7.4.2013 19:15

Sopiiko tälläseen kanuunaa minkään muun pyörän rattaat ? ja mistäs ootte ostellut näihin osia ? Ite koitin googletella niin en löytäny muuta kun jarrupaloja mc scatterilta :(

Re: Kymco Quannon 125

13.4.2013 1:13

Onko nyt näin että musta on tullu mototin ainoa aktiivinen kymcoilia :itku:
Ostin tänään punasen 07 vuoden quannonin ajettu 22tkm.
Mitään pidempää lenkkiä en ajanu mutta huomenna heti aamulla pyörä autosta pois ja testaamaan huippuja 8)
Pirun mukavalta tuo tuntu ajaa sen mitä kokeilin ennen ostoa, mahduin jopa ajamaan toisin kuin ceebralla :)

Re: Kymco Quannon 125

21.4.2013 16:04

Nyt olisi Kymco Quannon hommattu talliin :) Hintaa 1400e ja ajettu 6000km.
Toivottavasti on luotettava yksilö.

Re: Kymco Quannon 125

28.4.2013 0:04

Bobber boy kirjoitti:Sopiiko tälläseen kanuunaa minkään muun pyörän rattaat ? ja mistäs ootte ostellut näihin osia ? Ite koitin googletella niin en löytäny muuta kun jarrupaloja mc scatterilta :(

Eturatas sopi jostain toisesta pyörästä, en nyt vaan muista mistä. Löytyy kyllä tästä topicista maininta. Takarattaan itse hommasin maahantuojalta, kun en löytänyt mistään muualta sopivaa.
Ebayta kannattaa myös selailla :) Jenkeissä tätä myydään Kymco KR Sport:na, joten kannattaa sitäkin hakusanaa käyttää.

Re: Kymco Quannon 125

1.5.2013 14:38

Onko kukaan säädelly kymcon venttiilejä ?
Omassa kymcossa olis ihan ajankohtainen homma, mutta oikeeta venttiilivälystä ei löydy mistään :(
Ei täällä kukaan tietäis ?

Re: Kymco Quannon 125

28.6.2013 18:36

Toivottavasti täällä vielä pyörii porukkaa, nimittäin olen katsellut tuollaista kanuunaa nyt jonkun aikaa, ja siitä puuttuu maski. Googlailin jonkun aikaa netistä paikkaa josta näitä katteita saisi, mutta mitään nettikaupaa ei tahtonut löytyä. Joten tietääkö kukaan teistä mistä saisin ehkä tulevaan kanuunaani maskin ja millä hinnalla?

Re: Kymco Quannon 125

28.6.2013 19:29

Luultavasti joudut tilaamaan Maahantuojalta :s
Mp Pitstopilla on ainakin joitain kymcon osia, itse tilasin tuolta huohottimen, läppäventtiilin ja joitain pultteja/muttereita. Asiallinen pulju (Y)

http://www.purkuosat.net/kymcoquannon07.htm
http://www.purkuosat.net/kymcoquannon07.htm

Re: Kymco Quannon 125

3.7.2013 1:08

Bobber boy kirjoitti:Luultavasti joudut tilaamaan Maahantuojalta :s
Mp Pitstopilla on ainakin joitain kymcon osia, itse tilasin tuolta huohottimen, läppäventtiilin ja joitain pultteja/muttereita. Asiallinen pulju (Y)

http://www.purkuosat.net/kymcoquannon07.htm
http://www.purkuosat.net/kymcoquannon07.htm



Kiitos vastauksesta, päädyin kuitenkin ostamaan Honda CBR:n :)

Re: Kymco Quannon 125

7.7.2013 21:29

Olen 185cm pitkä ja tähän asti olen ajellut Derbi gpr:llä (josta joudun nyt luopumaan) ja ajo asento on tuntunut oikein mukavalta. Onko tämä Kymcon Quannon minulle liian pieni? Pystynkö ajaa tällä mukavasti? Olen siis 185cm.

Re: Kymco Quannon 125

7.7.2013 21:45

Veikaanpa että pystyt :) Ite olen jotakuinkin samanpituinen ja ajoasento mitäparhain. Ajoasento on Sopivan pysty että ei kädet väsy kovin helpolla, mutta tarpeen tullen pääse kyllä hyvin kyykyttämäänkin ;)

Re: Kymco Quannon 125

6.8.2013 0:13

Ilmeisesti olen nyt ainoa joka tätä ketjua lukee tai ylipäänsä seuraa :itku:
Mutta eniwei

Porailin kymcon vaimentimen päähän muutaman 8mm reijän ja huomasin että meni seokset laihalle, elikkä luulavasti vakionakin hiukan liian pieni suutin :roll:
Nyt löytyykin suuttimia koolla 108, 110 ja 115. Olis meininki tyhjentää vaimennin ihan kokonaan ja laittaa sisään reikäputki&villat = ihan mukavan orkkiksen näkönen putki mutta helvatasti paremmat äänet 8)

Re: Kymco Quannon 125

19.5.2014 20:57

Osaako kukaan sanoa mistä voi ostaa hammasrattaita tähän kamppeeseen?
pitäisi välityksiä pidentää ku meinaa välitykset näin vakiona loppua kesken... :|