Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

5.7.2007 11:28

-Rico- kirjoitti:
kevaristi-x kirjoitti:
-Rico- kirjoitti:kolmessa Biken lehdessä on cbr ollut kaks koeajoo ja yks testi: 2006 8 oli koeajo kuten myös 2004 4 ja testi oli 2005 9 et oisko ollu joku noista.
kiitoksia. täytyypä lukasta nuo kaikki vielä niin alan minäkin uskomaan...


se on toi 2005/9 numerossa jos sul on skanneri ni jos saisit laitettuu sen osion galleriaas. Ni vois porukka käydä lukees sen sieltä jos jotain kiinnostaa :D


Oliko lehti oikea?

5.7.2007 12:27

Eikö pitäis puhua Kymco Quannonista ja sen ominaisuuksista ja näin.

Kun jätkät tulee tänne vain plaraamaan lehtiä. :D

5.7.2007 16:45

Ja nyt loppuu OT tai alan jaella banneja!

5.7.2007 16:54

Kävin tuossa pari päivää kylmätyypittämässä, ja muuten on hieno ja mukavan tuntuinen pyörä, mutta tankki on auttamattomasti huonosti muotoiltu, ei tarjoa sitten minkäänlaista tukea jarrutuksissa

5.7.2007 22:26

Snage kirjoitti:Kävin tuossa pari päivää kylmätyypittämässä, ja muuten on hieno ja mukavan tuntuinen pyörä, mutta tankki on auttamattomasti huonosti muotoiltu, ei tarjoa sitten minkäänlaista tukea jarrutuksissa


mä oon kans istunu päällä ja tuli kans toi tankki aika suurena miinuksena, eli kookas pyörä kun sivulta kattoo mut jos 184 pitkä istuu päällä ni ei jaloilee löydy mukavaa paikkaa...

13.7.2007 18:59

Noniin. Tänään kävin istumassa kyseisen pyörän päällä ja ei voi muuta sanoa kun että ehkä parasta mitä oon koskaan nähnyt/kokeillut tämä pyörä. Hintaa vaan se 3490e ja luultavasti voi tingatakkin hieman. Kyllä se on jo päätetty että tämä tulee talliin heti kun saan nuo muut romut myytyä pois ja kortin taskuun. Myyjä sanoi että sisäänajon jälkeen huollossa voivat sitten halutessa laittaa vähän tehoakin tähän lisää :) Onko kellään vielä ilmennyt vikoja tässä ?

15.7.2007 4:03

Tietääkö kukaan että missä päin täs ois jonkinmoisia kuristuksia?

15.7.2007 23:25

RedArrow kirjoitti:Noniin. Tänään kävin istumassa kyseisen pyörän päällä ja ei voi muuta sanoa kun että ehkä parasta mitä oon koskaan nähnyt/kokeillut tämä pyörä. Hintaa vaan se 3490e ja luultavasti voi tingatakkin hieman. Kyllä se on jo päätetty että tämä tulee talliin heti kun saan nuo muut romut myytyä pois ja kortin taskuun. Myyjä sanoi että sisäänajon jälkeen huollossa voivat sitten halutessa laittaa vähän tehoakin tähän lisää :) Onko kellään vielä ilmennyt vikoja tässä ?

miten saisivat tehoja lisää?

18.7.2007 0:58

rrracing kirjoitti:
RedArrow kirjoitti:Noniin. Tänään kävin istumassa kyseisen pyörän päällä ja ei voi muuta sanoa kun että ehkä parasta mitä oon koskaan nähnyt/kokeillut tämä pyörä. Hintaa vaan se 3490e ja luultavasti voi tingatakkin hieman. Kyllä se on jo päätetty että tämä tulee talliin heti kun saan nuo muut romut myytyä pois ja kortin taskuun. Myyjä sanoi että sisäänajon jälkeen huollossa voivat sitten halutessa laittaa vähän tehoakin tähän lisää :) Onko kellään vielä ilmennyt vikoja tässä ?

miten saisivat tehoja lisää?
En tiä sitten tarkemmin mutta kai näissä jotain kureja on. Sähköissä ? Ilmanputsarissa ? Putkessa ? Kertokaa joka tietää.

31.7.2007 23:19

Olis kyllä mukava tietää missä on kuristuksia. Omalla Quannonilla on rullattu 3100km eikä vikoja, tai no kytkinvaijeria on pitäny vähä hienosäätää. :)

31.7.2007 23:21

Tyynellä kelillä pääsin tasasella 117km/h mittariin

1.8.2007 1:49

Sergey kirjoitti: Suomen armeijakin on luottanut kiinalaiseen rynnäkkökivääriin jo 10 vuoden ajan kun Laatu on sama kuin Sakon valmistama mutta hinta on kolmannes.


Total ot: muuten voit asiaa puhuakkin tuossa, mutta se Kiinan halpakopiosako-ak on ihan oikeasti perseestä verrattuna niihin Suomessa tehtyihin rynkkyihin. Kokemusta on molemmista! Siis muutenkin kuin ihan firman ajalta. :)
Mutta jos jollain on sanottavaa niin ei sotketa Kymco-topikkiin rynkkyjä, yv:llä sitten.

6.8.2007 16:57

Onkos tietoa missä tässä on kiekkarajotin? tai kuri yleensä

10.8.2007 21:32

mites tää kymco kihtyy ja mitkä on huiput. onks hyvä ajaa. Oon aatellu ostaa joko cebarin tain tän kymcon elikkä jos jollakulla ois kokemusta molemmista ni vois kertoo kumpi on parempi ratkasu.

11.8.2007 15:11

edit...
Viimeksi muokannut motoristi-x päivämäärä 13.2.2009 14:26, muokattu yhteensä 1 kerran