Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: Kymco Quannon 125

1.7.2011 15:49

En mä nyt hae muuta, ku täyttä 11kw:tä eikä mulla ole rahaa "kunnon" nelariin.
2-tahti taas syö vähän liikaa mulle.

Re: Kymco Quannon 125

1.7.2011 16:14

banaani-racing. kirjoitti:En mä nyt hae muuta, ku täyttä 11kw:tä eikä mulla ole rahaa "kunnon" nelariin.
2-tahti taas syö vähän liikaa mulle.

Eiköhän siinä olet jo aika lähelle rahat "kunnon" nelariin kun olet laittanut ne rahat tämän virittämiseen. Jos haet sitä täyttä 11kw niin suosittelen säästämään vaikka vähän kauemmin. Parilla tonnillakin saat jo esim hyväkuntoisen käytetin cebarin.

Re: Kymco Quannon 125

1.7.2011 16:36

En mä nyt tätä ole erityisemmin virittämässä. En taida koskea ollenkaan, koska olen uuden ostamassa ja tukuu raukeais ikävästi.

Mietin vaan edelleenki tota puolaa, onko se rajottamaton vai ei. Ihan vaan jo sitte pelkästä uteliaisuudesta.

Re: Kymco Quannon 125

2.7.2011 0:26

Minä taas mietin että miten se vakiopuola sitten rajottaisi... :D

Re: Kymco Quannon 125

2.7.2011 9:23

Jos siitä lähetään siirtämään tehoja ylemmäs nokalla, putkella yms. niin siinä vaiheessa voi puola alkaa ahistamaan. Ei varmaankaan paljoa jos ollenkaan mutta kuitenki. :)

Re: Kymco Quannon 125

4.7.2011 22:05

Mulla on Kymcosta otettu putken päästä db-killer pois ja ilmanputsarista se muovi. DB-killerin pois ottamisen jälkeen tuntui, että tehoja hävisi hieman johonkin, joten ajattelin ostaa isomman suuttimen että jos se auttaisi. Ostin kokoa 115 ja vakio on 106. Kiihtyvyys parani hieman, mutta motarilla 8k-10k kierroksissa pyörä nykii ihmeellisesti, eivätkä huiput nousseet ollenkaan. Tilasin 110 kokoisen suuttimen ja kokeilen sillä miten se vaikuttaa. Onko muilla kokemuksia vastaavasta?

Re: Kymco Quannon 125

4.7.2011 23:22

^Joo samankaltaisia kokemuksia. Itsellä tuo änkkä vaihdettu ja suutin on kokoa 110. N. 9k kohdalla alkaa sellainen satunnainen nykiminen, joskus nykii paljon ja joskus ei taas ollenkaan :s

Re: Kymco Quannon 125

5.7.2011 1:09

dna123 kirjoitti:^Joo samankaltaisia kokemuksia. Itsellä tuo änkkä vaihdettu ja suutin on kokoa 110. N. 9k kohdalla alkaa sellainen satunnainen nykiminen, joskus nykii paljon ja joskus ei taas ollenkaan :s

Mikähän tuossa voisi olla? Tilasin suuttimen kokoa 110, jos se sillä paranisi hieman. Jos ei auta niin pakko vaihtaa takaisin tuo 106 :/

Re: Kymco Quannon 125

6.7.2011 15:46

Jiikax kirjoitti:
dna123 kirjoitti:^Joo samankaltaisia kokemuksia. Itsellä tuo änkkä vaihdettu ja suutin on kokoa 110. N. 9k kohdalla alkaa sellainen satunnainen nykiminen, joskus nykii paljon ja joskus ei taas ollenkaan :s

Mikähän tuossa voisi olla? Tilasin suuttimen kokoa 110, jos se sillä paranisi hieman. Jos ei auta niin pakko vaihtaa takaisin tuo 106 :/

Eihän sulla ole iridium tulppaa? Kokeilin itselle ja sillä alkoi nykimään vielä enemmän.

Re: Kymco Quannon 125

6.7.2011 17:04

dna123 kirjoitti:Eihän sulla ole iridium tulppaa? Kokeilin itselle ja sillä alkoi nykimään vielä enemmän.

Vakio tulppa on vielä :D Onko se millainen? Sääditkö sä kaasaria muuta kuin että vaihdoit suuttimen? Voisko saada liian vähän ilmaa tai muuten vaan kaasarissa olla säädöt väärin?

Re: Kymco Quannon 125

9.7.2011 16:27

En koskenut muihin kaasarin säätöihin..

Re: Kymco Quannon 125

11.7.2011 15:34

mitä helvettiä liuhuletti tekee ees täs topicis :lol: silhä ei ees oo koko pyörää ? ja silti haukkuu näitä ??

E. ettei OT mene niin mulle sano täs yks kanuunan omistaja että jättää viivoissa ainakin yzärin:D et ei tää suoritus kyvyltään oo "laatupeliä" huonompi

Re: Kymco Quannon 125

11.7.2011 15:38

Voih??? Kertoo totuuksia?
Mulle taas kanuunan omistaja kerto et manki jätti viivois..

Re: Kymco Quannon 125

11.7.2011 23:00

Jan-- kirjoitti:Voih??? Kertoo totuuksia?
Mulle taas kanuunan omistaja kerto et manki jätti viivois..


Eiköhän se kuskista riipu että miten sen saa liikkeelle. Ei mua silti huvittais yzäriä vastaan lähtee viivoille, mutta ei tää nyt mopoille häviä.
Ostaako kukaan näitä nykyisin ja mikä tässä on arvo? Mulla on ajettu nyt 8500 eikä kelvannut nettimotossa kenellekkään kun aloin myymään 7k ajettuna 2000e hintaan.

Re: Kymco Quannon 125

13.7.2011 21:13

Minulla on quannoni haussa, mutta tarjontaa on vähän Oulussa tai sen läheisyydessä.