Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

7.8.2006 11:14

KovaLuu_91 kirjoitti:Tos on toi öljyjäähdytys juttu...
Joku viisas ny vois kertoo mikä ihme se o
http://www.madass.fi/sachs/index.php?site=models&id=116&status=tech
ota ite selvää?

7.8.2006 11:39

No tääl tm testeis lukee että kiihtyy 0-50km/h 5s ja 0-200m 13,1 (82km/h) ja löpön kulutus on 4,8l/100km
ja moottori o 1-syl/ilma 4taht.soch puristus suhde o 10,4 ja kyllä siin on 11kw ja 10500r/min. muuta huonoa siitä ei sanota ku sen penkki. Itse oon katellut tota pyörää kevariks.

7.8.2006 11:41

Dr.Jones kirjoitti:No tääl tm testeis lukee että kiihtyy 0-50km/h 5s ja 0-200m 13,1 (82km/h) ja löpön kulutus on 4,8l/100km
ja moottori o 1-syl/ilma 4taht.soch puristus suhde o 10,4 ja kyllä siin on 11kw ja 10500r/min. muuta huonoa siitä ei sanota ku sen penkki. Itse oon katellut tota pyörää kevariks.
Vaikuttaa aika luuskalta..:)

7.8.2006 11:46

Zephir0th kirjoitti:
Dr.Jones kirjoitti:No tääl tm testeis lukee että kiihtyy 0-50km/h 5s ja 0-200m 13,1 (82km/h) ja löpön kulutus on 4,8l/100km
ja moottori o 1-syl/ilma 4taht.soch puristus suhde o 10,4 ja kyllä siin on 11kw ja 10500r/min. muuta huonoa siitä ei sanota ku sen penkki. Itse oon katellut tota pyörää kevariks.
Vaikuttaa aika luuskalta..:)


No kyllä se yamaha dt125re.n,aprillia rs 125 r.n ja rieju mrx125.n hakkaa eli "luuska" ;)
koska ne oli samassa testissä ja dt125re kiihtyy 0-200m 13,2 ,aprillia 13,7 ja rieju 14,3
ja kaiken lisäks aprillia ja dt kuluttaa enemmän bensaa 100km.lä

7.8.2006 12:07

Dr.Jones kirjoitti:
Zephir0th kirjoitti:
Dr.Jones kirjoitti:No tääl tm testeis lukee että kiihtyy 0-50km/h 5s ja 0-200m 13,1 (82km/h) ja löpön kulutus on 4,8l/100km
ja moottori o 1-syl/ilma 4taht.soch puristus suhde o 10,4 ja kyllä siin on 11kw ja 10500r/min. muuta huonoa siitä ei sanota ku sen penkki. Itse oon katellut tota pyörää kevariks.
Vaikuttaa aika luuskalta..:)


No kyllä se yamaha dt125re.n,aprillia rs 125 r.n ja rieju mrx125.n hakkaa eli "luuska" ;)
koska ne oli samassa testissä ja dt125re kiihtyy 0-200m 13,2 ,aprillia 13,7 ja rieju 14,3
ja kaiken lisäks aprillia ja dt kuluttaa enemmän bensaa 100km.lä
Niin A1 tehoisina..:wink:

7.8.2006 12:09

Zephir0th kirjoitti:
Dr.Jones kirjoitti:
Zephir0th kirjoitti:
Dr.Jones kirjoitti:No tääl tm testeis lukee että kiihtyy 0-50km/h 5s ja 0-200m 13,1 (82km/h) ja löpön kulutus on 4,8l/100km
ja moottori o 1-syl/ilma 4taht.soch puristus suhde o 10,4 ja kyllä siin on 11kw ja 10500r/min. muuta huonoa siitä ei sanota ku sen penkki. Itse oon katellut tota pyörää kevariks.
Vaikuttaa aika luuskalta..:)


No kyllä se yamaha dt125re.n,aprillia rs 125 r.n ja rieju mrx125.n hakkaa eli "luuska" ;)
koska ne oli samassa testissä ja dt125re kiihtyy 0-200m 13,2 ,aprillia 13,7 ja rieju 14,3
ja kaiken lisäks aprillia ja dt kuluttaa enemmän bensaa 100km.lä
Niin A1 tehoisina..:wink:


Niin mutta mistä tiedät kuin tykiksi saa x.roadin virittämällä;)

7.8.2006 12:11

Dr.Jones kirjoitti:
Zephir0th kirjoitti:
Dr.Jones kirjoitti:
Zephir0th kirjoitti:
Dr.Jones kirjoitti:No tääl tm testeis lukee että kiihtyy 0-50km/h 5s ja 0-200m 13,1 (82km/h) ja löpön kulutus on 4,8l/100km
ja moottori o 1-syl/ilma 4taht.soch puristus suhde o 10,4 ja kyllä siin on 11kw ja 10500r/min. muuta huonoa siitä ei sanota ku sen penkki. Itse oon katellut tota pyörää kevariks.
Vaikuttaa aika luuskalta..:)


No kyllä se yamaha dt125re.n,aprillia rs 125 r.n ja rieju mrx125.n hakkaa eli "luuska" ;)
koska ne oli samassa testissä ja dt125re kiihtyy 0-200m 13,2 ,aprillia 13,7 ja rieju 14,3
ja kaiken lisäks aprillia ja dt kuluttaa enemmän bensaa 100km.lä
Niin A1 tehoisina..:wink:


Niin mutta mistä tiedät kuin tykiksi saa x.roadin virittämällä;)
Et sä siitä millään saa revittyä samoja tehoja kuin 2-tahtisista TT kevareista :wink:

7.8.2006 12:29

Mun tt rs vie vähemmän bensaa. Jos tuo siis vie 4.8l/100km
Kävin joskus tommosella koeajolla, en kyl tiiä miks. Oli se aika erikoinen, ajettavuus oli ku jossain mopossa, iskarit ja ohjaus ennen kaikkea. Ja se penkki ja tankki oli niin hyvät :D sitä suunniteltaessa ei ole mietitty että jonkun pitäs istua siinä. Ja huiput oli 91km/h
Kannattaa käydä koeajaa, ei siinä mitää häviä
Myyjä sano et toi sachs olis äkäsempi kun dt mut kyl mun mielestä dt kiihtyy tavallaan paremmin, hankala sanoo kun ne on niin erilaisia

7.8.2006 19:57

vaan 91 ei uskois. uskon kyll et menee enemmän

7.8.2006 20:38

Nii siis noi huiput oli mitä sain sil, kyl se varmaan enemmän menee mutta tosta ylöspäin se ei meinannu jaksaa kiihtyä.

7.8.2006 21:23

-06 pyörissä Moto Maurinin kone, siitä en tiedä, mutta itelläni on vielä -05 mallien Suzuki kone, joka vie noin 3,5l/100km(kaupunkiajo). Perusteleppas miten ohjaus ja iskunvaimentimet ovat mopomaiset.

7.8.2006 21:44

Esijännitys kova ku kivi ja ei paljoo vaimennusta. Sagia
ei varmaa ollu yhtään vaik siihen istu.

8.8.2006 0:32

Tuo tm kevari testi oli niin perseestä kun voi olla, ainakin kulutukset oli aivan huvittavia, veihän siinä cbr:kin jotain 5l/100km ja joku nelari customi vei 7litraa.

8.8.2006 13:43

Pingviini kirjoitti:-06 pyörissä Moto Maurinin kone, siitä en tiedä, mutta itelläni on vielä -05 mallien Suzuki kone, joka vie noin 3,5l/100km(kaupunkiajo). Perusteleppas miten ohjaus ja iskunvaimentimet ovat mopomaiset.


siis -06 on morinin kone. ja kerro paljon kulkee.

25.1.2007 15:20

no ainakin tämä xtc kulkee sen 115-130 että en tiiä paljon tommone kulkee suzukin koneella, veikkaisin jtn 100 ku on kuitenki melkoinen tuulenvastus