Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

22.7.2009 10:14

tboil kirjoitti:terve! missäs on daelim roadwin r eli katteellisen kyykyn kuristukset putkessa? mistäs saa tähän malliin avarampia pakoputkia? olen käsittänyt että niitä on vain saatavana naku daelimiin.
kiitoksia etukäteen vastauksistanne arvoisat foorumilaiset


Todennäköisesti putki on sama kuin katteettomassa RW:ssä, eli koko putki on yhtä kuristusta. Ulomman putken sisällä kulkee siis n.1cm halkaisijalta oleva pilli.
Putkia Roadwiniin löytyy mm. seuraavista paikoista:
Paljon putkia Ranskasta
Yksi putki Saksasta
Tehokäyriä Progun ja N.S.C.S putkille
Lisäksi IXIL valmistaa suoraan RW R:ään sopivia vaimentimia.

Aattelin tässä pitää topicia elossa, vaikka omasta RW:stä luovuinkin tossa kesäkuun alussa. ;)
Omasta RW:stä luovuin ihan sen takia, että teho loppui...piti saada vähän rivakampaa peliä alle :lol:

26.7.2009 22:09

Hoover kirjoitti:Omasta RW:stä luovuin ihan sen takia, että teho loppui...piti saada vähän rivakampaa peliä alle :lol:


näinhän tuo vähän itteäkin himoitsis /: ittelläki ku elopainoa löytyy kiitettävästi ja laukkuja välillä kuljettelen ni meinaa vit***aa ku näkee rekan ku ei meinaa päästä ohi :0 jotain pitäs tehä... mietin että jos "säästäs" ja tekis itte uuen putken mutku tahtoo jäähä ja tuleeko lähellekkään niin hyvä kuin "kaupasta ostettu" eli kannattaako työ :D

26.7.2009 22:17

http://www.motot.net/talli/89660

Siitä vaan sitten ostamaan luotettavaa ja eRRRittäin tyylikästä kevaria. ;)

Daelim Roadwin 125

28.7.2009 14:36

mite onko pojat vaihellu tuohon roadwin r piikkiin öljyjä?, ku itellä ois öljyn vaihto edessä ja ois mukava tietää että mistäs löytää öljynputsarin tosta koneesta ettei tarvi alkaa purkaa koko pyörää

13.8.2009 12:00

Tietääkö kukaan täällä, että myydäänkö noita Daelim Roadwinin naked versioita missään päin suomea uutena? Tai maahantuodaanko niitä edes? ;)

13.8.2009 21:59

Roub kirjoitti:Tietääkö kukaan täällä, että myydäänkö noita Daelim Roadwinin naked versioita missään päin suomea uutena? Tai maahantuodaanko niitä edes? ;)


Nakun maahantuonti lopetettiin tietääkseni silloin kun katteellinen R malli saapui myyntiin.

17.8.2009 20:19

Roub kirjoitti:Tietääkö kukaan täällä, että myydäänkö noita Daelim Roadwinin naked versioita missään päin suomea uutena? Tai maahantuodaanko niitä edes? ;)

Mut käytetyt toimii aivan uutta vastaavasti, ellei paremminkin. :P

17.8.2009 20:33

Juu käytettyä periaattees enemmän haluisinkin mutta kun on toi toinen pärrä viel tallissa eikä kukaa halua ostaa sitä :|

3.9.2009 20:52

Roub kirjoitti:Juu käytettyä periaattees enemmän haluisinkin mutta kun on toi toinen pärrä viel tallissa eikä kukaa halua ostaa sitä :|

Noniin, no mulla vähän sama meisseli. Ei kellekkään kelpaa hyvä RW halvalla, paitsi ehkä sulle? :P

Mites, kertokaa nyt tarkkaan että mikä ruuvi se on mistä lähtee öljyt ulos?

3.9.2009 22:13

Myanda kirjoitti:
Roub kirjoitti:Juu käytettyä periaattees enemmän haluisinkin mutta kun on toi toinen pärrä viel tallissa eikä kukaa halua ostaa sitä :|

Noniin, no mulla vähän sama meisseli. Ei kellekkään kelpaa hyvä RW halvalla, paitsi ehkä sulle? :P


Etsiskelin kyl sitä nakumallista itse asiaas. ;) Paitsi jos haluat vaihtaa 2t kyykkyyn ja antaa +2000€ väliä? :seko:

4.9.2009 15:39

Roub kirjoitti:
Myanda kirjoitti:
Roub kirjoitti:Juu käytettyä periaattees enemmän haluisinkin mutta kun on toi toinen pärrä viel tallissa eikä kukaa halua ostaa sitä :|

Noniin, no mulla vähän sama meisseli. Ei kellekkään kelpaa hyvä RW halvalla, paitsi ehkä sulle? :P


Etsiskelin kyl sitä nakumallista itse asiaas. ;) Paitsi jos haluat vaihtaa 2t kyykkyyn ja antaa +2000€ väliä? :seko:

No eikös mulla oo nakumalli? :P Vaihtaa en pysty, rahatilanne tiukilla. ;)

4.9.2009 15:51

Myanda kirjoitti:No eikös mulla oo nakumalli? :P Vaihtaa en pysty, rahatilanne tiukilla. ;)


No perhana >.< katsoin väärin ;)

24.12.2009 17:55

hyvee joulua kaikille rw kuskeille (:

16.2.2010 23:59

Onko Daelimin omistajia enää hengissä? :nörtti:

7.3.2010 20:05

Jälleen iski kemmu kuume vaikka korttiin 2 v :lol:
Tossa viime syksynä kävin koeajamassa tollasta rw:tä ja tietenkin ihastuin siihen, mutta se nyt jäi sitten ostamatta. Nytten kun saisin ton Tm:än pois myytyä niin ajattelin ostaa sen, mutta kestääkö nää yhtään, olisko kuinka helppo saada kulkemaan jonku 130km/h (?)

Eikös tämä tule koreasta? onko korean laatu hyvää näissä 2 pyöräisissä?