Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

14.7.2008 13:03

Haluaisin riejun kulkemaan ainaki 110 kuinka saan?

14.7.2008 22:30

mulla menee 116 gps enkä oo tehny mitää..


E: meneekö 150 pilot power toho??

15.7.2008 14:45

Kun olen ensivuonna hankkimassa kevaria, niin en tiedä kaikkea juttuja. Saako kevariin laittaa isompaa pyttyä että olis kuitenkin laillinen? Jos riepuun vaikka 150cc?
Onko muutes se sähkörajoitus asia selvinny?

15.7.2008 15:22

trumpetti kirjoitti:Kun olen ensivuonna hankkimassa kevaria, niin en tiedä kaikkea juttuja. Saako kevariin laittaa isompaa pyttyä että olis kuitenkin laillinen? Jos riepuun vaikka 150cc?
Onko muutes se sähkörajoitus asia selvinny?

Eihän se tietenkään laillinen ole jos on isompi kuin 125cc sylinteri, mutta jos vaikka viilailet maholliset 150cc tekstit pois niin mitenkäs sen tunnistaa?

17.7.2008 20:54

Ei ainakaan huippunopeudesta.

18.7.2008 13:59

Rumilus kirjoitti:mulla menee 116 gps enkä oo tehny mitää..


sul o vissii -08 tai -07 rieju? niis on hippase enemmä tehoa nois uudemmis mun -05 riejus on 6.8 kw , nois uudemmis on sit taas 7,5 kw .

tuli tosa käytyä lähellä yhessä mopo liikkeessä joka myy rieju mopoja ja tarkotus oli ostaa vilkun nappula ku taisin omani potkasta poijes ku koitin jalka tangolla tai sit se vaa muute vaa lähti veke, mut kummiski ni sit ne joutus tilaamaan puolikkaan kohdan siit sähkä tsydeemist mikä on siin vasemmalla kahvakumin vieressä. ja hintaa 46 e eli ei saanu pelkkää sitä nappulaa.. kiva tollane hinta on nyt mennä maksamaa. lähin vaa ulos liikkeest ja ajattelin et sit pitää vaa käyttää käsimerkkiä.

RIEJUN SÄHKÖT

18.7.2008 17:07

Menee hermot ton paskan kanssa ku mistään ei tuu kipinää. missä se vika voi olla kertokaa nyt perkele jos joku tietää jotain sähköistä.

19.7.2008 21:23

Tää olis kakkosvaihtoehtona yzf-r:n jälkeen, kehtaako tällä ajella autokorttiin asti ja kiihtyykö tarpeeksi nopeaa? Pysyykö autojen perässä jos ne ajaa sitä 100km/h, tarkoitan että ei jää jalkoihin.

21.7.2008 12:57

Tomppa Jones kirjoitti:Menee hermot ton paskan kanssa ku mistään ei tuu kipinää. missä se vika voi olla kertokaa nyt perkele jos joku tietää jotain sähköistä.
voi olla et sulake olis menny? sulakkeen löydät siit iha aku vierest. itel ainaki oli näi tapahtunu kerra.

22.7.2008 0:11

rieju savuttaa aika paljon mikäs tähän syynä? tuskin männänrenkaat nyt ihan kymppitonnissa menee? ja mittari maksoikin 278e :S taidanpa tyytyä sigmaa ;P aika lussukin tuo ylhäältä nimittäin ei oikein väännä ylhäältä enää eikä isommilla vaihteilla aattelin kokeilla pienempää suutinta kun on nyt tuo 105 mitäs ite veikkaatte?

SÄHKÖT

23.7.2008 14:03

Juu ei kipinää vielläkää kaikkea on kokeiltu jokanen liitin on katottu ja jokanan piuha mutta ei kipinää.. polkiessa kyllä valot palaa mut en tiiä jos tiiätte jonku joka korjaisi halvalla niin pistäkää yv tietoja.

24.7.2008 13:53

-Tuksu- kirjoitti:rieju savuttaa aika paljon mikäs tähän syynä? tuskin männänrenkaat nyt ihan kymppitonnissa menee? ja mittari maksoikin 278e :S taidanpa tyytyä sigmaa ;P aika lussukin tuo ylhäältä nimittäin ei oikein väännä ylhäältä enää eikä isommilla vaihteilla aattelin kokeilla pienempää suutinta kun on nyt tuo 105 mitäs ite veikkaatte?
itellä o riejus 110 suuti ja pelittää oikee hyvi. ja ei siin koneessakaa mittää vikaa pitäis olla jos oot ajanu 10 000 ite oon ajanu omalla 20 000 eikä mittää vikaa. mutta muute en osaa sanoa mikä vika sun vehkees o.

25.7.2008 22:46

Rumilus kirjoitti:mulla menee 116 gps enkä oo tehny mitää..


Joo. Minun isälläkin on semmonen gps joka kusettaa. :D

Rieju

30.7.2008 10:48

Kipinä löyty mutta ei lähe käyntii saa kyllä bensaa ja ajotus pitäs olla kohillaa. Polkiessa kyllä lupaa mut sit ei lähe ja työntäessä sama.

Rieju rrx 07

30.7.2008 15:18

Nyt tarviis apua mulla on RIeju rrx 07 porattu cdi ja putkesta kurit pois mikä vois olla vikana ku ei oo enää vääntöä ja isoilla kierroksilla alkaa pätkimään ihan hitosti. Ajoin noin 100km ennen kuin vika ilmeni. Auttakaa :roll: