Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

5.5.2008 18:34

Tomuzki_PV kirjoitti:eiköhän se jonku 100 mene.

muutes käykö yamaha xt eturatas riejuun?

Kyllä se sen 100 sitten jo menee.
Kyllä käy yamaha xt eturatas riejuun.

10.5.2008 23:44

Tomuzki_PV kirjoitti:eiköhän se jonku 100 mene.

muutes käykö yamaha xt eturatas riejuun?
kyllä sopii ja ainakin eteen sopii myös yamaha tzr:rän ratas, itse ostin tosa huhtikuun alussa 12 piikkisen rattaan riejussa vakio edessä siis tuo 14 niin ostin rattaan mutta sen kiinnittämisessä oli ongelmia, koska se pieni levy mikä tulee rattaan ja pulttien väliin oli liika iso ja näin se otti kiinni ketjuihin ja ei tullut kuin kova rätinä.

11.5.2008 1:05

mistäs mää saan tohon SMäxää eturattaan saako jostain niitä yamaha xt rattaita? ja mää voin päivittää niitä mun riejun huippuja sitten kun saan kortin se on varmaa suomen nopein en oo ainaka kuullu viritetymmästä vakiosylinterisestä

13.5.2008 20:10

-Tuksu- kirjoitti:mistäs mää saan tohon SMäxää eturattaan saako jostain niitä yamaha xt rattaita? ja mää voin päivittää niitä mun riejun huippuja sitten kun saan kortin se on varmaa suomen nopein en oo ainaka kuullu viritetymmästä vakiosylinterisestä
no niitä saa melkein mistä vain ja eteen rattaista sopii myös yamaha tzr:rän ratas ja kiinnitys jutusta en vaan ole niinkään varma katso aikaisempi viestini.

13.5.2008 20:30

Kaveri sano, että tää uus rieju menee vakiona 120 km/h :D vittu repesin. eihä tää ole mahollista? sitte mitekkää.

18.5.2008 22:47

enpä usko että menee rieju testien mukaan menee 96,4 maksmissaa mutta mittariin mullakin menee hyvänä päivänä 110 :D mutta jos ihan tosissaan ajatellaan että menee 120 ni tuo on varmasti vale

21.5.2008 15:44

Moro!

Mitkäs on riejun venttiilin välykset?(Kylmänä ja kuumana) (siis MRX:n)

Pikaista apua tarvittais, huomenna ois tarkotus päästä ajelee :)

Ps: Mistä saa samaan pyörään jarruneste säiliöitä taakse?

22.5.2008 23:29

JamiP kirjoitti:Moro!

Mitkäs on riejun venttiilin välykset?(Kylmänä ja kuumana) (siis MRX:n)

Pikaista apua tarvittais, huomenna ois tarkotus päästä ajelee :)

Ps: Mistä saa samaan pyörään jarruneste säiliöitä taakse?

24.5.2008 1:19

ostamalla niitä säiliöitä saa ja se on se yleismallinen eli derbeissä ja uusenduroissa on se sama

24.5.2008 1:21

venttiilinvälysten suhteen olisi mullakin kysymysmerkki jos nekin sit säätäis on tässä jo 10tk ajettu..

Rieju ja sen sähköt

30.5.2008 22:19

Niin että olisiki kellään sähkökaaviota riejuun kun täytys jotai tehä noille sähköille ku ei oikee meinaa pelittää.

31.5.2008 6:54

-Tuksu- kirjoitti:venttiilinvälysten suhteen olisi mullakin kysymysmerkki jos nekin sit säätäis on tässä jo 10tk ajettu..


mitat kylmänä,
sisään 0,08 – 0,12 mm
ulos 0,10 – 0,14 mm (pakoaukon puolinen)

31.5.2008 10:02

Ilmotetut arvot on kyl 0,05mm kummallekin puolelle tähä yamahaan.

31.5.2008 11:40

Juuzmo kirjoitti:Ilmotetut arvot on kyl 0,05mm kummallekin puolelle tähä yamahaan.


En sitten tiedä mitkä on mutta huollosta olen kysynyt ja maahantuojaltakin samoin ja kummaltakin sain saman vastauksen.

Ja itse käytän noita mitä sanoinkin.
Oliskohan sun arvot lämpimänä? nimittäin kylmänä ne ovat nuo mitä sanoin ja siitä menen sata varmaksi.

31.5.2008 12:05

Kylmänä on ne arvot, katoin ne tosta kasaamisohjeesta mikä tuli 150 kitin mukana. Jos jenkit sitte käyttää pienempiä välyksiä :D