Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

6.6.2005 19:10

onko ollu mitään vikoja miten toimii onko hyvä ajaa ym. voisko joku kertoo joka omistaa tämmösen pyörän

7.6.2005 0:44

No mä oon nyt n. 1500km rullannu tommosella sm mallilla ja hyvin on toiminu :) ..ei oo oikeestaa yhtään mitään vikoja ollu, mitä toi kierroslukumittari ny näyttää ihan mitä sattuu, mutta se on ominaisuus! :wink: :D

..ite ainaki oon tykänny tolla ajella, hyvä ajoasento ja pyörä on muutenkin mulle hyvän kokonen (olen 170cm), vaikka monet tuota pieneksi pyöräksi ovatkin sanoneet.

Pistin tossa muuten viime viikolla uuden maskin ja karjat kiinni :) ..otan niistä pari kuvaa jossai vaiheessa kuhan kerkee :) viel olis tarkotus ainakin änkkä vaihtaa ja takavalo hässäkkä, onko muut noihi mitää tehny?

10.6.2005 0:34

Doddiii, nyt on muutama uus kuvatus tosta :)

http://www.motot.net/kuvat/thumbnails.php?album=10009

Tuli toi uus änäriki tehtyyy :D

13.6.2005 22:02

Toiko itse tehty änkkäri tehoa, edes ääniä?
Itsellä on myös polisportin käsisuojat(halvemmat).
Ja menee n. 110 MUNA ASENNOSSA!
Tuning: 3 kpl neoneita (kaksi pohjassa ja yksi takalokarin alla) ja tietysti ison ja ruman vakio peilin tilalla pieni Carbon look peili!
Kokeilin tänää Pipercrossin ilmanputsaria (ei toiminut), olis varmaa tarvinnu säätää kaasarii, mutta kun ei osaa! Putkesta en löytänyt mitään kureja? Missä ne on? Tuoko 26mm kaasari paljon huippuja ja nopeutta lisää vai auttaako isompi suutin ensi hätään?

14.6.2005 23:31

No eipä toi änäri tehoja tainnut lisää tuoda.. :( ..ääntä kyllä sitäkin enemmän :D

..toi kaasari homma kiinnostais muaki, pitäs ees jostai eka saaha kokeiltavaks isompi kaasari ku ei viittis investoida kaasariin, jos se nyt ei sitten autakkaaan paljo paskaakaa..

15.6.2005 21:29

nii-i, ei silti kyl siin pakko joku on rajottaa!
Varmaa se kaasari ja pytty putkes ei oo mitää ku katoin.

15.6.2005 21:40

pers lävi se ei tullu viellä toivottavasti tulee perjantaina :P

17.6.2005 10:00

Mulla oli riaju huollossa ni siitä muutama tunti ni sulake palo ku ne oli jotai sählänny ja oikeesta takavilkusta oli toine johto irti ni se tykkäs ottaa vähä oikosulkuu! Ja sit mul hajos penkkikin eile se mutteri tuli läpi siält penkin pohjasta! =)

21.6.2005 12:37

Noni nyt on sitte mrx! Piti käydä heti kokeilee nopeus mittariin. Tos ainaki mul o ehkä vähän liianki tarkka mittari :/ näytti tarkallee samaa ku mitä mun mittari.

21.6.2005 13:29

Jone^ kirjoitti:Noni nyt on sitte mrx! Piti käydä heti kokeilee nopeus mittariin. Tos ainaki mul o ehkä vähän liianki tarkka mittari :/ näytti tarkallee samaa ku mitä mun mittari.


oisit ostanu supermoton paljon hienompi :P

21.6.2005 22:00

Hei tota tuli sellane miäleen että, saiskohan tosta smx:stä mitenkään perää vähä korkeemmaks ku se on nii matala ja piänen näkönen =(!
Jotai korotuspalaa onks sellasii edes? Pidempää jousta tai jotai!

22.6.2005 8:55

Pah, oli sm mopona ni piti kokeilla enskaa nyt ja paljon muakavampi täl enskal o ajella, pääsee kiihyttelee yms ;)

22.6.2005 13:52

Jone^ kirjoitti:Pah, oli sm mopona ni piti kokeilla enskaa nyt ja paljon muakavampi täl enskal o ajella, pääsee kiihyttelee yms ;)



pystyy sillä supermopollakin kiihyttelee ;) ja enska ei oo mikään kovin nätti joutuu vaitaa osaa :( minkä värinen on muuten sun enduro

23.6.2005 8:53

pyh ei sillä sm:llä mitää endoo pääse yms tekee ;) sininenhä se, karjat aion ny ostaa ainakin ekaks...

23.6.2005 23:54

miksei pääsis supermopolla endoilee? :D