Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

10.6.2007 17:09

Kellää ollu mitää ongelmia kun on ajannu vaikka satasen tiellä pidempää matkaa? ittelläni ilmenee sellasta outoa "töksähtelyä" ihan niinku lämpöleipomista? ideaoita mistä voisi johtua.. en usko että lämpöleipominen olisi syypää..

Kulutus

18.6.2007 20:59

Jeps, ajattelin kysästä tällästä että paljonkos tämä rieju kuluttaa satasella bensaa. Esim, vaikka jos matkalla vetää tuppi pohjassa.

Re: Kulutus

19.6.2007 17:54

Yamachiro kirjoitti:Jeps, ajattelin kysästä tällästä että paljonkos tämä rieju kuluttaa satasella bensaa. Esim, vaikka jos matkalla vetää tuppi pohjassa.


Kyllä tää sillon taitaa sen reilun 4 litraa viedä..

mutta vähänki ku lasket kahvaa ni eiköhän se oo aika tarkalleen 3l..

Re: Kulutus

19.6.2007 19:50

b0rab0ra kirjoitti:
Yamachiro kirjoitti:Jeps, ajattelin kysästä tällästä että paljonkos tämä rieju kuluttaa satasella bensaa. Esim, vaikka jos matkalla vetää tuppi pohjassa.


Kyllä tää sillon taitaa sen reilun 4 litraa viedä..

mutta vähänki ku lasket kahvaa ni eiköhän se oo aika tarkalleen 3l..


Joops... Selvä homma. Onko muuten kukaan vielä vetäissyt sellaista reipasta matkaa kyseisellä pyörällä? Oliko ihan mukava matka ajaa? Paljonkin moitittavaa?

19.6.2007 22:04

Onkos luotettava peli vai onko paljoki vikoja?
Paljo kulkee? Sen 110?
Onko paljonki laiskempi ku piikkiderbit?
Onko kukaan ajanu tämmösellä talvella? Kestääkö ja toimiiko (talvella siis)?

Paineet

20.6.2007 20:46

Jeps, terve taas. Kun on toi manuaali missä sattuu niin kysäisin noita rengas paineita. Kesäilma paineet jos joku vois hihkaista niin ois mukava. Kiitokset etukäteen.

20.6.2007 20:51

Avex kirjoitti:Onkos luotettava peli vai onko paljoki vikoja?
Paljo kulkee? Sen 110?
Onko paljonki laiskempi ku piikkiderbit?
Onko kukaan ajanu tämmösellä talvella? Kestääkö ja toimiiko (talvella siis)?
Ainakin rek otteessa on 1kw vähemmän ku derbissä, eli kai tääkin sen 100 menee.

Re: Paineet

20.6.2007 21:37

Yamachiro kirjoitti:Jeps, terve taas. Kun on toi manuaali missä sattuu niin kysäisin noita rengas paineita. Kesäilma paineet jos joku vois hihkaista niin ois mukava. Kiitokset etukäteen.

Minun smx manuaal isanoo eteen 1.8bar ja taakse 2bar (yli 90 paino 2.3bar takarenkaalle)

20.6.2007 23:01

Juuzmo kirjoitti:
Avex kirjoitti:Onkos luotettava peli vai onko paljoki vikoja?
Paljo kulkee? Sen 110?
Onko paljonki laiskempi ku piikkiderbit?
Onko kukaan ajanu tämmösellä talvella? Kestääkö ja toimiiko (talvella siis)?
Ainakin rek otteessa on 1kw vähemmän ku derbissä, eli kai tääkin sen 100 menee.


Jepjep sama kone näissä kyllä on.. tehdas ilmottaa mitä ilmottaa...

20.6.2007 23:15

Sama kone, mut putkisto jne on eri ;)

23.6.2007 13:30

Jookoo kirjoitti:Kellää ollu mitää ongelmia kun on ajannu vaikka satasen tiellä pidempää matkaa? ittelläni ilmenee sellasta outoa "töksähtelyä" ihan niinku lämpöleipomista? ideaoita mistä voisi johtua.. en usko että lämpöleipominen olisi syypää..
Miulla alkanut ilmaantua samanlaista ongelmaa.
alle 90 vauhdissa ei töksähtele, mutta siitä yli välillä töksää, aivan kuin virtoja käyttäisi nopeasti pois...

Ei rieju paljoa kuluta!
Näin sisäänajossa 2.6-2.8l/100km oon saanu syömään! :D

23.6.2007 20:55

kanada kirjoitti:
Jookoo kirjoitti:Kellää ollu mitää ongelmia kun on ajannu vaikka satasen tiellä pidempää matkaa? ittelläni ilmenee sellasta outoa "töksähtelyä" ihan niinku lämpöleipomista? ideaoita mistä voisi johtua.. en usko että lämpöleipominen olisi syypää..
Miulla alkanut ilmaantua samanlaista ongelmaa.
alle 90 vauhdissa ei töksähtele, mutta siitä yli välillä töksää, aivan kuin virtoja käyttäisi nopeasti pois...

Ei rieju paljoa kuluta!
Näin sisäänajossa 2.6-2.8l/100km oon saanu syömään! :D


mulla töksähtelee siellä 100 vauhissa ku oon ajellu pidempää matkaa mutta ny eilen kävi töksähtelee pienillä kierroksilla kun vaihde on sisässä muttei sillon kun on tyhjäkäynnillä ja kun saa kierroksen 7000+ niin töksähtely katoaa.. ja oma riejuni vei sen 2.6l/100km kun ajelin matkasta noin 70% lämä tiskissä..

27.6.2007 21:23

Hyvin kesti Rieju Jerusalemiin ja takaisin matkan, eikä töksähdellyt, vaikka melkein koko matka ajettiin n:95km/h mittari nopeutta! :o

1.7.2007 15:41

kyllä mulla ainakin menee 115 kun vaihdoin pienemmän eturattaan mut sillä isommalla eturattaalla kulki n.125 mut ei vaan lähteny yhtään minnekkään..mut tossa mun mallissa kun on eri putki ainakin niin on varmaan vähän eroo tohon vanhempaan malliin :o

1.7.2007 18:16

Rintamöykky kirjoitti:kyllä mulla ainakin menee 115 kun vaihdoin pienemmän eturattaan mut sillä isommalla eturattaalla kulki n.125 mut ei vaan lähteny yhtään minnekkään..mut tossa mun mallissa kun on eri putki ainakin niin on varmaan vähän eroo tohon vanhempaan malliin :o
Rs2:lle on oma topicci, et sinne sit voisit kirjotella in future.., mutmut itellekki tulosa toi pienempi 13 piikkinen ratas ja kysynpä nyt täsä et paljo sillä kierroksia 100,110 ja 115 vauhdissa ja onko se kiihtyvyys nyt sit merkittävästi parempi ?