Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

8.4.2007 16:47

Obie kirjoitti:
Jookoo kirjoitti:omat huippuni on noin 115 km/h (miltei vakiona vain se änkkä tyhjennetty) ja olen kyllä ollu todella tyytyväinen ostooni eli omasta mielestäni on ostamisen arvonen..


Nyt kun olen ajellut, niin minusta huiput on supermotoissa aika merkityksettömät. Ei mun ainakaan tee mieli ajaa 100 km/h kovempaa matkaa, kun tuuli repii joka suuntaan. Kaupunkiräppäilyssä sitten mahtavia laitteita ja kiihtyvyyttähän tuolla enemmän tarvii.

Sitäpaitsi en usko tota sun 115 km/h lukemaa. ;) Munkaan lousku ei kule niillä +2 kilowatilla sen kovempaa. Haluutko lähtä viivoille? Taitaa rieju olla kevyempi ni tasottuu vähän.

mun ruoska kulki sigmaan 119, ja on samalla koneella kun riepu että ite ainakin uskon nuo huiput ;)

10.4.2007 10:14

joo mistäköhan johtuu?? kyllä siihen saa isomman rattaan mutta joutuu vähän laittamaan pitempiäketjuja kun ei muuten riitä ketjujen pituus ja kyllä se hieman enemmän kulkee mutta ei sitä melkein huomaa..

10.4.2007 12:26

Karhuj kirjoitti:joo mistäköhan johtuu?? kyllä siihen saa isomman rattaan mutta joutuu vähän laittamaan pitempiäketjuja kun ei muuten riitä ketjujen pituus ja kyllä se hieman enemmän kulkee mutta ei sitä melkein huomaa..
ai tuo xt:n kulkeminen? yhtä piikkiä isompi eturatas, tehari ja 110 suutin. Tolla teharilla ei mitään nimellistä merkitystä ollu muussa kun äänissä, ja ei mulla ainakaan mitään ongelmia ollut noitten ketjujen kanssa.

ei starttaa

11.4.2007 23:02

kertokaas joku mikä on ku talven jälkeen otin riejun säilöstä ja rupesin starttaamaan ni rele vaan narisee mut startti ei pyörähä. akussa on virtaa jne...

Re: ei starttaa

12.4.2007 11:42

Girela kirjoitti:kertokaas joku mikä on ku talven jälkeen otin riejun säilöstä ja rupesin starttaamaan ni rele vaan narisee mut startti ei pyörähä. akussa on virtaa jne...


Tarkista liitin startin alta se hapettu mullakin
sen kun putsaa ja laittaa vähän jotain crc

12.4.2007 14:15

http://www.bikez.com/motorcycles/rieju_smx_125_2007.php

Power: 14.50 HP (10.6 kW)

johan on... mistäs tämmönen ? :D

12.4.2007 16:24

supermopo_ kirjoitti:http://www.bikez.com/motorcycles/rieju_smx_125_2007.php

Power: 14.50 HP (10.6 kW)

johan on... mistäs tämmönen ? :D
Tollasia kutsutaan kirjotusvirheiksi ;) Siellä on se sama tuttu Yamahan 8,4kw kone.

21.4.2007 17:39

mitäkaasareita porukka on tähän kyseiseen peliin laittanu 24? 26? minä merkkisiä? mistä ostettu?

22.4.2007 11:58

Tomuzki_PV kirjoitti:mitäkaasareita porukka on tähän kyseiseen peliin laittanu 24? 26? minä merkkisiä? mistä ostettu?


mulla on ybr:ssä 28 keihini maksoi 60+ postit uusi

23.4.2007 7:03

mulla on ybr:ssä 28 keihini maksoi 60+ postit uusi[/quote]

mistä ostit?

23.4.2007 11:36

Tomuzki_PV kirjoitti:mulla on ybr:ssä 28 keihini maksoi 60+ postit uusi


mistä ostit?[/quote]

mototallin välityksellä joku Pirkkalassa oleva yritys.
kannattaa kysyä jostain paikasta joka rakentele noita minikrossi pyöriä.

23.4.2007 18:53

Kaasareita saa nyt melkein mistä vaan, vähän oma-aloitteisuutta näihin touhuihin :roll: Sellanen vinkki, että ei kannata ostaa isompaa kaasaria ku imukanava, jossei sitten tee imukaulasta "suppilo" mallista.

23.4.2007 18:56

Juuzmo kirjoitti:Kaasareita saa nyt melkein mistä vaan, vähän oma-aloitteisuutta näihin touhuihin :roll: Sellanen vinkki, että ei kannata ostaa isompaa kaasaria ku imukanava, jossei sitten tee imukaulasta "suppilo" mallista.


no se on oikeastaan aika suppilo vähän työstin sitä imukaulaa ja vähän imukanavaa

Slipari

27.4.2007 7:19

Ei kukaan sattus tietää mistä sais tälläsiä Honda Monkey V8 slip on vaimentimia sais? Tai sitten ylipäätänsä hyviä nelitahti putkia riejuun mitkä olisi suht helppo laittaa kiinni? Ja tietysti kohtuu hintaisia.

27.4.2007 7:49

Ajellessani hieman pidempää matkaa riejullani lämä tiskissä niin noin 40 km jälkeen rieju käy "töksähtelemään" eli hyytyy hetkellisesti parikertaa eikä sytytä bensaa noin 5 - 10 sekunttiin ja pari kertaa kun sitä on tapahtunut niin kone alkaa toimimaan taas kunnolla... kellään vastaavaa ongelmaa tai ideaa miksi näin käy?