Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

11.8.2006 1:38

Kallee_ kirjoitti:
Juuzmo kirjoitti:
Kallee_ kirjoitti:eikös se välitys juttu oo 1 edessä = 2,5 piikkiä takana?
5 pyöristetään ylöspäin ;)
jep, jos puhutaan parittomista ^^ parillisissa tulee tasan :)
¨

Mä oon kuullut et se on 1edes-ois 5takan en sit tiiä =) öit.

Rattaat

11.8.2006 9:51

Toihan on suora laskutoimitus...........

11.8.2006 10:44

Ei näin pojat, ei näin. En tiedä Riejujen vakiovälejä, mutta otetaan esimerkiksi esim. välit 11-45. Takarattaan piikit jaetaan eturattaan piikeillä, tiedetään silloin montaako piikkiä yksi eturattaan piikki vastaa takana. Eli 45/11=~4,1. Yksi piikki edessä vastaa siis noin 4 piikkiä takana. Onhan tuo teidän "tietonne" sinnepäin, mutta näin saatte tarkasti.

Jatkakaa.

13.8.2006 13:55

mites röpöttäjän tutkimus edistyy ??

13.8.2006 16:06

Juu mä oon miettimässä et ostanko Riejun vai Derbin supermoton niin olis ihan mukava saada selville tämä CDI asia. Ei tosin mikään kiire ole. Tää teho kysymys jos selviää niin riejun osakkeet nousee kummasti. :) Jos joku on ajanu sekä Riejul että Derbillä niin vois kertoo vähän niiden eroista. Muutenkin jos nyt haluutte yhen riejumiehen lisää ni olis aika kehua sitä omaa peliä. :D

13.8.2006 21:27

mull ois myynnis rieska jos joku kiinnostus. kuvii ois nettimotossa! vaihan 2-t:hen

16.8.2006 9:08

Piuhojen kanssa kähmintää...Harrikka sai uudet valot ja viikonloppu meni piuhottaessa sitä.
TTR boxi ois mut tartten tiedot jammun piuhoista ja kytkennästä vielä.

19.8.2006 0:46

http://fi.wikipedia.org/wiki/Nelitahtimoottori
Lukekeepa tuolta juttuja. Opitta jottaen moottoreista!
Kaikelta kiireeltä oottaen.....

24.8.2006 21:43

Mites on, onko mitään uutta tietoa tästä cdi:n rajotuksen ohituksesta?

30.8.2006 22:14

Tänään vaihdatettiin irtovanteisiin uudet gummit alle - vakionakin olleet Metzeler Enduro 3 Saharat.

Muuten meni ihan hyvin, paitsi: Ilmeisesti olivat onnistuneet puhkaisemaan yhden sisärenkaan - isukkikin vähän kahteli jossain vaihto-operaation vaiheessa, että nyt niillä tais jotain käydä... Oli myös tuning-venttiiliinhattu vaihtunut sisärenkaanvaihdon yhteydessä normi muovihattuun. Metzelerin renkaisiin punaisella pisteellä merkattua venttiilinpaikkaa ei juuri oltu hyödynnetty. Noo, paras on vielä jäljellä: Renkaat kun oltiin nopsasti laitettu kotona takaisin pyörän alle, niin katoin, että ei perketi - ovatpa sitten keksineet laittaa vielä takarenkaan väärinpäin vanteeseen!

Kyllä autonrengasliike osaa! Jospa tään kokeilun jälkeen taas vaihteeks veisi pärräliikkeeseen... :)

Huomena yhden kys. liikkeessä työskentelevän tutun piti viedä sitten se takarengas takaasin sinne ihmeteltäväks... :-P

1.9.2006 14:43

lisää vehkeitä jois on sama kone ku näis on... http://www.sherco.com/sm_125_02.html

4.9.2006 16:30

mistä sais isomman pytyn ja mitä kaikkea joutuu vaihtaa siihen (esim. kaasari putki ??) olisin kiitollinen jos joku laittaisi asiallisen vastauksen... hintakin kiinnostais :)
kiitos etukäteen

4.9.2006 19:42

Tässä topicissahan on aikasemminkin ollut Yamahan isompi-pyttykeskustelua, ni selaile vähän taaksepäin. Järvenpäähän voisi soitella maahantuojalle MASCO:on www.masco.fi tai Jäken myyntiliikkeeseen MSA-Centeriin www.msacenter.fi/ . Maahantuojalta muistaakseni on isäni joskus saanut kuulla, että he saavat joltain alihankkijalta 200cc-pyttyjä!? Tätä kannattaa tiedustella. Kaasarin kun ostat ni osta noilta -> www.npm.fi <- Mikuni-kaasari.

6.9.2006 23:52

Ostakaa Hyväkuntoinen rieju auton alta pois!! jos jotain kiinnostaa http://www.mototalli.net/28017

7.9.2006 16:11

scarface88 kirjoitti:Ostakaa Hyväkuntoinen rieju auton alta pois!! jos jotain kiinnostaa


Hehe! Perättäinen rekisterinumero mun pyörän kanssa :) Jännää...