Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

2.4.2007 21:13

Oiskos kellaan tietoo ajoista et niiku miten monessa sekunnissa kiihtyy 0-50 km/h ja niin edespäin. meneeköhän 10 sekunnissa 50 km/h

2.4.2007 21:28

on se kumma kirjoitti:Oiskos kellaan tietoo ajoista et niiku miten monessa sekunnissa kiihtyy 0-50 km/h ja niin edespäin. meneeköhän 10 sekunnissa 50 km/h


Meneehän se varmasti 10 sekunnissa 50km/h. 0-80km/h menee noin 14 sekunnissa. Muttakun 2t menee tossa 10 sekunnissa jo päälle sataseen. Tämä ei edes kulje niin kovaa. :S

2.4.2007 21:46

Nii nelarit on kyl aika nuukii kulkee kakstahteihin verrattuna. Ite oon harkinnu hankki tollasen riejun 125 supermoton. Mitä mieltä kokeneemmat on et onko se hankkimisen arvonen kulku peli ?

2.4.2007 23:20

Obie kirjoitti:
Meneehän se varmasti 10 sekunnissa 50km/h. 0-80km/h menee noin 14 sekunnissa. Muttakun 2t menee tossa 10 sekunnissa jo päälle sataseen. Tämä ei edes kulje niin kovaa. :S
Noo skyteam enduro kuittaa, 0-80km/h kesti +20sek :D

3.4.2007 12:56

oma smx kiithtyy noin 16 sekunnissa 100 suoralla jos huudattaa vaihtee läpi..

3.4.2007 16:30

Jookoo kirjoitti:oma smx kiithtyy noin 16 sekunnissa 100 suoralla jos huudattaa vaihtee läpi..


Onko sulla rieju vakio ? ku oon kuullu et nuo riejut ei kule ees 100 km/h

4.4.2007 13:02

Muuten on mutta änkkäristä on otettu kuristin pois ku tässä mun 06 smx:ässä ainaki oli semmonen siel mut eipä se oikee tehoihin vaikuttannu vaa lähinnä ääniin..

4.4.2007 22:27

Jookoo kirjoitti:Muuten on mutta änkkäristä on otettu kuristin pois ku tässä mun 06 smx:ässä ainaki oli semmonen siel mut eipä se oikee tehoihin vaikuttannu vaa lähinnä ääniin..


Oisko kuvaa siitä kuristä? vai otitko vaan sen reikäputken sielt pois?

5.4.2007 11:20

Sen reikä putken lisäksi siellä oli minulla sellainen välilevy mistä meni noin 10mm halkasijalla oleva putki läpi siihen reikäputkeen.

5.4.2007 13:59

on se kumma kirjoitti:
Jookoo kirjoitti:oma smx kiithtyy noin 16 sekunnissa 100 suoralla jos huudattaa vaihtee läpi..


Onko sulla rieju vakio ? ku oon kuullu et nuo riejut ei kule ees 100 km/h


paljon tollasen riejun huiput ja onko ostamisen arvonen ???

5.4.2007 18:59

omat huippuni on noin 115 km/h (miltei vakiona vain se änkkä tyhjennetty) ja olen kyllä ollu todella tyytyväinen ostooni eli omasta mielestäni on ostamisen arvonen..

5.4.2007 19:47

Jookoo kirjoitti:omat huippuni on noin 115 km/h (miltei vakiona vain se änkkä tyhjennetty) ja olen kyllä ollu todella tyytyväinen ostooni eli omasta mielestäni on ostamisen arvonen..


Nyt kun olen ajellut, niin minusta huiput on supermotoissa aika merkityksettömät. Ei mun ainakaan tee mieli ajaa 100 km/h kovempaa matkaa, kun tuuli repii joka suuntaan. Kaupunkiräppäilyssä sitten mahtavia laitteita ja kiihtyvyyttähän tuolla enemmän tarvii.

Sitäpaitsi en usko tota sun 115 km/h lukemaa. ;) Munkaan lousku ei kule niillä +2 kilowatilla sen kovempaa. Haluutko lähtä viivoille? Taitaa rieju olla kevyempi ni tasottuu vähän.

6.4.2007 3:22

Obie kirjoitti:
Jookoo kirjoitti:omat huippuni on noin 115 km/h (miltei vakiona vain se änkkä tyhjennetty) ja olen kyllä ollu todella tyytyväinen ostooni eli omasta mielestäni on ostamisen arvonen..


Nyt kun olen ajellut, niin minusta huiput on supermotoissa aika merkityksettömät. Ei mun ainakaan tee mieli ajaa 100 km/h kovempaa matkaa, kun tuuli repii joka suuntaan. Kaupunkiräppäilyssä sitten mahtavia laitteita ja kiihtyvyyttähän tuolla enemmän tarvii.

Sitäpaitsi en usko tota sun 115 km/h lukemaa. ;) Munkaan lousku ei kule niillä +2 kilowatilla sen kovempaa. Haluutko lähtä viivoille? Taitaa rieju olla kevyempi ni tasottuu vähän.


Usko mitä haluat =) mutta kyseinen vauhti on tosi (toisin muna asennossa :D)

6.4.2007 21:00

meillä oli mrx 125 ja eikä sil päässy ku matalan max 110km/h. siihe oli vaihettu välei ja kaasarii. vakion meni vaa 100

8.4.2007 15:12

Itte tuli ostettuu motonetistä simonssin äänenvaimenin (auton välivaimennin). Kokeilin jo sitä vähän kii ja kädellä peitin sen raon mikä jäi putken ja änärin välii, pieni koko ero rööreillä. On muuten mahtavat äänet. Ja ei maksanu ku sen 40¤. Nyt kehtaa jo ajella ku oli semmoset mopon äänet vakios :D