Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

9.1.2005 18:00

Voin lämpimästi suositella Planettia. Tehoa on täysitehoisena ihan mukavasti ja ajo-ominaisuudet riittää todella hyvin. Mittari on kyllä aivan surkea, siitä on aika mielenkiintoista ottaa selvää illalla sateisella kelillä.

10.1.2005 20:18

mä oon vähä miettiny että hommais ton raptorin ens kesäks ja nyt tarviis tiettoo asiasta tietäviltä että onko toi sähkö puoli tosiaan nii paska mitä väitetään ja mittaristo onko se luotettava? ja siinä ei kierrosmittarii oo mutta voisko siihen laittaa? kiitos vastaajille

10.1.2005 21:32

Mitä nyt kaverilla tollanen oli niin.. Sähköpuoli oli paska ja mittari oli paska..

11.1.2005 16:28

-Teemu- kirjoitti:mä oon vähä miettiny että hommais ton raptorin ens kesäks ja nyt tarviis tiettoo asiasta tietäviltä että onko toi sähkö puoli tosiaan nii paska mitä väitetään ja mittaristo onko se luotettava? ja siinä ei kierrosmittarii oo mutta voisko siihen laittaa? kiitos vastaajille


Ainut sähkövika mulla on se paska laturi. Ajovalot kuluttaa akun tyhjäks ja ei riitä virtaa starttaukseen. Ei tästä kesällä ollut ongelmaa, mutta syksyn kylmässä, märässä ja pimeässä sai olla aina välillä tönimässä käyntiin. Mittariin oma mopo kulkee 180km/h siitä voi päätellä onko se miten luotettava :P. Kierrosmittarinhan saa varmaan mihin tahansa pyörään jossa on moottori :)

11.1.2005 16:36

niin se mittari kusee aivan älyttömästi. Analogiseen huiput ovat 165-180 riippuen mittarista ja oikeaa tällöin mennään 130-135km/h. että semmonen mittari.

11.1.2005 19:22

minkä lainen toi raptori on ajettava että onko se niiku samanlainen ku kaikki muut kyykyt ajettavuudeltaa vaikka siinä on semmonen levee tanko niiku onko se ketterämpi kaupungissa ku muut kyykyt? kiitos vastanneille

11.1.2005 19:42

Bike lehen testissä (6/03) sanottiin että se ajoasento on aika pysty verrattuna näihin varsinaisiin kyykkypiikkeihin. Pysty ajoasento ei luonnollisestikkaan ole niin raskas käsille kuin kyykyissä.

tietoja..!!!

12.1.2005 10:37

kertokaa mulle raptorin/planetin omistajat että onko tossa mitä huonoja puolia...ja tietty hyviä.......ja ajaako tolla tankillisella kuinka kauan vaoi joutuuko koko ajan olla ostamassa bensaa......????? Vastauksia..!!!!!!

VASTAUKSIA!!!

22.1.2005 23:23

ettekö te cagiva raptor:in omistajat osaa vastata.....tai asiasta tietävät........!!!!!!!!!!!! :S

23.1.2005 0:08

Tankillisella ajaa helposti 200 km, eikä kulutus ole mikään ihan mahdoton ainakaan täystehona. Ajoasento on mun mieleen ,eikä paikat tule kipeäks. Moottoritiellä ei oo mikään paras ajoasento, kun tuuli ottaa aikas paljon. Osta pois, ihan kelpo peli toi on. Ei ainakaan tuu samanlaista joka mutkassa vastaan ;)

23.1.2005 0:52

planet ja täystuho, 160km ennen valon syttymistä.

käytetty planet/raptor!!!

3.2.2005 21:50

kuinka paljon planetin/raptorin omistajat oleete ajatelleet pyytää 1-3 vuotta vanhasta kevaristanne.....????????

4.2.2005 12:48

Mulla rupee oma oleen kyllä jo 5 vuotta vanha mutta pyytäisin siitä tällä hetkellä 3500e

kunto?

4.2.2005 16:16

onko se sun lincoln hyvässäkin kunnossa ettei ostajan heti tarvi alkaa uusia osia ostelee....???????

4.2.2005 19:01

Se on just työn alla ja siihen tulee uus mäntä, kytkinlevyt, läpät ja akku.. että ei pitäs heti laueta, mutta en mä sitä mihinkään oo myymässä ;)