Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
7.7.2013 2:25
JMatti kirjoitti:No totta helvetissä väliputki tulee mukaan
mitäs vittua sä tosta 300e maksat ja ostat 150e väliputken ja maksat niin uuden hinnan ... järki käteen. ja ei ole kolhuja.
Mutta sinä taidat olla joku helvetin trolli joten
Oivoi.. aika paha tyyppivika etten sanois... Taitaa onneks olla uudempiin tullut nyt
eihän ne intialaiset voi saada yhtään vuosiamallia ilman vikoja
Juu kunha oon tarkkä näist jutuist ku o pari kertaa koitettu kusettaa näis jutuis mut voisin pari kolme viikon pääst kattoo jos ostaisin sen sulta pois kujust meni duke just huoltoo ku joku peruutti sen päälle.
edit.
Vieläkös kiinnostaasen änkän myynti vai haluatko sittenki pitää
Edit 2
Mitäs änkkää ostaessa sanotaan että myydään ilman katalysaatorin lisäosia niin tarkoittaako se että mukana ei tule väliputkea änkkään vai onkos se dukeen se katalysaattori jossai siel akasemmin putkes vai mitä?
Anteeksi vaan tietämättömyyteni.
Viimeksi muokannut Tebe2 päivämäärä 11.7.2013 16:39, muokattu yhteensä 2 kertaa
8.7.2013 22:10
onko kellään ktm nrokilpee dukes?
jos on voisitko laittaa kuvaa?
15.7.2013 11:44
Kevari pitäisi kohta ostaa ja olen tuota dukea miettinyt, joten kertopaakas kokemuksianne joilla ko. pyörä on!
Ilmeisesti valmistettu intiassa?
Onko tuo pyörä semmosta paskaa kiinalaista rautaa? onko ruuvit pultit ym. kestäviä? entä osat?
ja kertokaa muutenkin mielipiteenne pyörästä!
15.7.2013 18:19
valmistettu intiassa mutta osat saksalaisia joten täyttä laatua on ! kestävä runko, ruuvit ja mutterit pysyy paikallaan ja ikinä ei oo mitään vikoja ollu itellä ainakaa ! Osta multa kaikilla herkuilla varustettuna
just oli 5000km huollossa, 4850 ajettu ja huollossa vaihdatin myös ketjut ja rattaat ja ketjuiksi laitoin 138e kotarin omat oranssit ketjut (täyttä reginan laatua) ja takarattaaksi piikkiä isomman oranssin ! nyt on komja
15.7.2013 20:34
No mitä nyt huollossa noita ruuvannut niin.. Joissain paikoissa ruuvit ei tahdo löytää tietänsä jengoille = osien ja kappeleiden huono sovitus ja toteutus. Ainakin alkuperäiset ketjut on jokaisesta joka huoltoon tulee, loppu (tai sitten kukaan ei rasvaa niitä). Monista on tankki alkanut vuotamaan jossain vaiheessa. Kestävästä rungosta ei irtoile kiinnityskorvia, sitäkin on nähty. Mutta miksei tuo asiansa aja. En toki yleistä kaikkiin yksilöihin!
Itse kyllä muuten pidän erittäinkin paljon pyörästä ja jos olisin kevaria ostamassa niin olisi kyllä vahva ehdokas.
15.7.2013 21:36
no kaipa niitä noille vinosilmille tulee virhekappaleitakin
ja itsekin niistä kuullut että ollut kaikki täysin paskana pyörästä ennen 5000km
mutta minulla ei ainakaan ole ollut vian vikaa koskaan
eikä yksikään ruuvi ole vittuillut ja ketjut ja rattaat olivat vielä hyvässä kunnossa 5000km kohdalla ja näiden pitäisi olla laadukkaammat joten kestävät luultavasti enemmän kuin 10 000km huoltoon asti. Olen toki rasvaillut joka tankillisen jälkeen(300km välein) ja laadukkaalla motorexin kilpapyöriinkin tarkoitetulla ketjurasvalla aina rasvannut ja 1000km välein pessyt ketjut niille tarkoitetulla aineella ja harjalla ! joten olen ainakin itse pitänyt loistavaa huolta ketjuista/rattaista
16.7.2013 23:45
Painotan nyt vielä ett
Duke_mies kuitenkin varmaan tarkoitti että onko pyörä sellaista mikilon-samurai akselin murometallia, sitä se ei ole joten ihan hyvillä mielin lähtisin dukekaupoille!
Onhan niitä maanantaikappaleita kaikissa pyörissä, varsinkin jos on joku tälläinen hieman edukkaampia halpatuotantomaassa valmistettuja
Tuota en kyllä tiedä mistä se tuli että osat olisivat saksalaisia?
18.7.2013 21:13
Kiitos vastauksista
ainahan niitä maanantai kappaleita on.. siittä ei pääse mihinkään! Kyllä luulen että tuollainen duke tässä vielä tulee hommattua!
19.7.2013 0:23
OziBo_ kirjoitti:Tuota en kyllä tiedä mistä se tuli että osat olisivat saksalaisia?
Jep, intiassa ne kaikki tehdään alihankintana (esim. bosch ruisku ja sähköt, dellorto läppärunko, bybre jarrut= by brembo) paitsi vanteet tulee kiinasta.
Mutta tässä pyörässä on kaikki osat kuitenkin
Itävaltalaisten ja laatumerkkien suunnittelua ja laadunvalvontaa harrastetaan ihan kunnolla toisinkuin kiinanvittujen kanssa, että varsin laadukas pyörä mut toki jotain pientä lastentautia/maanantai mallia saattaa olla kuten kaikilla muillakin isommilla merkeillä.
21.7.2013 2:23
MItes on että kun nyt tuli tohon dukeen hommattua uus änkkä niin kannataakko ruiskutus käydä päivittämässä vai onkos sillä änkän vaihdolla nyt suurempia vaikutuksia?
27.7.2013 15:01
Menkääpäs nettimotoon etsimään mun duke ja ostamaan pois!
5.8.2013 10:39
Jos jollain sattuu oleen tarvetta duken vakio-osille nii
http://www.motot.net/talli/osat/id56162/
8.8.2013 16:26
Onko kukaan vaihtanut dukeen uutta änkkää? Joutuuko silloin säätää mitään vai vaan änkkä kiinni ja sillä selvä? Meinaisin itse leovincen änkän ostaa ja mietin voiko sen itse laittaa kiinni vai joutuuko sen viedä jonnekkin liikkeeseen hitsattavaksi.
9.8.2013 22:24
Bolt-on/Slip-on änkkä eli suoraan sopii paikalleen, eli ostat änkän ja asennat/asennutat sen ja ei muutaku kovaa ajoa.
17.8.2013 12:19
Saako mistään "tarrapohjia" vai miksikä niitä nyt kutsutaankaan, voisi siis itse suunnitella ja teettää tarrasarjan jos vaan tietäis muodot. Jos vaihtaa ilmanputsarin ja putkiston, tarvitseeko säädättää? Jos säädättää, tuleeko paljon lisätehoa?