1.10.2008 10:51
1.10.2008 14:47
-.Latvis.- kirjoitti:Ostin tuossa viime lauantaina tämän Rieju RS 2 punaisena, ajettu 9300km ja vuosimalli on 2006. Kortin saan vasta ens vuonna maaliskuus, mutta toivoisin nopeita vastauksia kun talvella on omiaista aikaa viritellä kaikennäköistä tähän piikkiin.
Elikkäs ajattelin vähän piristää tätä piikkiä kun menee 2 päällä (160kg yhteispaino) vain hieman alle 90km/h ja pitäisi päästä vähän lujempaa ilman kuutioiden muuttoa (100km/h riittää jo hyvin 2 päällä).Yksin en ole kerinnyt huippuja kokeilla, kun pitää olla tämän viikon töissä, mutta luulisin ettei se paljoa päälle 110km/h kulje 75kg hepun alla (jos kulkee edes sen 110km/h). Pitäisi saada ainakin 120km/h kulkemaan yksin, jotta pysyy mukana moottoritiellä .
Kun olen täältä lukenut näitä teidän viestejä niin olen löytänyt tälläisiä neuvoja piristämiseen (kommentoikaa, hyvät ja huonot puolet ja lisätkää jos on vielä jotain muuta, kertokaa myös niistä hyvät ja huonot puolet):
- Eturattaan vaihto (13 vai 15?)
- Ilmanputsarin avarrus (en tiedä vielä mitä sieltä avartaa, mutta selviää varmaan ens viikolla kun katson mitä se on syöny)
- Kaasarin neulan nosto ja pääsuuttimen vaihto (98-110, mikä mielestänne paras? kokemuksia, paljo kulutus nousee, paljo kulkee ja kiihtyykö paremmin?)
- Isompaa kaasaria (24mm liian pieni, vaikuttaako mitää? Ja mitä maksaa?)
- Vähän ristiriitaista tietoa ollut tuon pakoaukon kanssa, onko sielä jotain kuristusta? Jos on niin onko kukaan ottanut sitä pois ja onko vaikuttanut mitenkään?
- CDI boxi joka ei rajota (mistä tälläsiä löytyy ja mitä maksaa? Kannattaako ostaa, vaikuttaako paljon?)
- Sitten on pieni vika kun ei oikeen meinaa tyhjäkäynnillä käydä kunnolla, kierrokset 1000 ja välillä sammuu. Lämpimänä kierrokset vaihtelee 1000-3000, mutta pysyy käynnissä. Voi olla että säädöissä vikaa, mutta jos ei oo niin mitä kannattaa tehdä? Kellää ollu samaa vikaa?
*Sitten vielä kun papereissa on 7.5kW ja piikki saa olla sen 11kW, niin saako lisätä tehoja ja miten sen sitte saa paperiin, jotta se on laillinen? Mitä saa vaihtaa/muuttaa? Onko vaikee/kallis homma? Kannattaako edes ruveta siihen?*
Ja sitten pari kosmeettista vikaa:
- Lamppujen alla sulamisjäljet, oletteko keksineet mitään ratkaisuja tähän?
- Millä saa helpoiten naarmut pois katteista (ei syviä naarmuja)
Tulipas vähän pitkä, mutta kiitos jo etukäteen kaikille, jotka jaksavat lukea ja tuhannet kiitokset niille jotka jaksavat vielä vastata tähän .
1.10.2008 17:16
1.10.2008 18:10
1.10.2008 20:36
4.10.2008 0:30
4.10.2008 14:03
4.10.2008 18:56
4.10.2008 20:52
4.10.2008 21:17
Krukoda kirjoitti:niin mistä tohon saa noita 150cc settejä?tai saaks vielä isompaa?
kävisköhän 28-30mm kassu toho.
5.10.2008 11:38
Javaq kirjoitti:Krukoda kirjoitti:niin mistä tohon saa noita 150cc settejä?tai saaks vielä isompaa?
kävisköhän 28-30mm kassu toho.
vaikka: http://www.ocperformancemotorsports.com ... ange-.html
5.10.2008 12:12
5.10.2008 13:36
6.10.2008 16:55
Topler kirjoitti:Varmaan käy sitten tuo vakiokaasarikin pieneksi 150cc pytylle. Eli kaasarin vaihtaminen suurempaan on hyvä tapa alottaa piristäminen.
6.10.2008 20:01