23.7.2010 21:45
24.7.2010 11:59
24.7.2010 14:38
-jakee- kirjoitti:Tänää tuli rieju pihaan. Vuosmallia 2007. Kaasutinta pitäis säätää kun tyhjäkäyntiä ei ole melkein ollenkaa. Sammuu jos ei anna kaasua. Voisiko joku neuvoa että miten saan tyhjäkäyntiä lisää? kiitos jo etukäteen
24.7.2010 16:18
VPP kirjoitti:-jakee- kirjoitti:Tänää tuli rieju pihaan. Vuosmallia 2007. Kaasutinta pitäis säätää kun tyhjäkäyntiä ei ole melkein ollenkaa. Sammuu jos ei anna kaasua. Voisiko joku neuvoa että miten saan tyhjäkäyntiä lisää? kiitos jo etukäteen
Itellä ainakin on ruuvi kaasarin vasemmassa kyljessä. Mulla on taas sellanen ongelma että en saa tyhjäkäyntiä säädettyä sopivaksi. Se on aina joko liian iso tai pieni, ja kun säädän sen johonkin tiettyyn kierroslukuun, se ei pysy siinä vaan muuttuu (useimmiten pienemmäksi).
25.7.2010 4:03
Mr.X kirjoitti:Nyt selvis sen verra jo että vika on sähköissä. Akku oli paska ja uus akku on nyt. Mutta ei se lattaa sitä kaitpa se pitää alkaa selvittää missä se latauksen vika löytyy...
25.7.2010 13:27
SukkaBomber kirjoitti:Mr.X kirjoitti:Nyt selvis sen verra jo että vika on sähköissä. Akku oli paska ja uus akku on nyt. Mutta ei se lattaa sitä kaitpa se pitää alkaa selvittää missä se latauksen vika löytyy...
Mulla ois ylimääränen staattori(etkös sä asunu joensuussa jos haluut testata jos siinä on vika ja jos ei niin annat vaan takas).. Ja se PriceBreakdown on käyttäjä täällä joka lähettää kiinasta tavaraa kun sanoo vaan
25.7.2010 15:19
sikil4 kirjoitti:VPP kirjoitti:-jakee- kirjoitti:Tänää tuli rieju pihaan. Vuosmallia 2007. Kaasutinta pitäis säätää kun tyhjäkäyntiä ei ole melkein ollenkaa. Sammuu jos ei anna kaasua. Voisiko joku neuvoa että miten saan tyhjäkäyntiä lisää? kiitos jo etukäteen
Itellä ainakin on ruuvi kaasarin vasemmassa kyljessä. Mulla on taas sellanen ongelma että en saa tyhjäkäyntiä säädettyä sopivaksi. Se on aina joko liian iso tai pieni, ja kun säädän sen johonkin tiettyyn kierroslukuun, se ei pysy siinä vaan muuttuu (useimmiten pienemmäksi).
kai oot säätäny tyhjäkäyynnin ku kone on lämmin.
25.7.2010 18:15
VPP kirjoitti:sikil4 kirjoitti:VPP kirjoitti:-jakee- kirjoitti:Tänää tuli rieju pihaan. Vuosmallia 2007. Kaasutinta pitäis säätää kun tyhjäkäyntiä ei ole melkein ollenkaa. Sammuu jos ei anna kaasua. Voisiko joku neuvoa että miten saan tyhjäkäyntiä lisää? kiitos jo etukäteen
Itellä ainakin on ruuvi kaasarin vasemmassa kyljessä. Mulla on taas sellanen ongelma että en saa tyhjäkäyntiä säädettyä sopivaksi. Se on aina joko liian iso tai pieni, ja kun säädän sen johonkin tiettyyn kierroslukuun, se ei pysy siinä vaan muuttuu (useimmiten pienemmäksi).
kai oot säätäny tyhjäkäyynnin ku kone on lämmin.
Juu.
25.7.2010 22:19
Mr.X kirjoitti:SukkaBomber kirjoitti:Mr.X kirjoitti:Nyt selvis sen verra jo että vika on sähköissä. Akku oli paska ja uus akku on nyt. Mutta ei se lattaa sitä kaitpa se pitää alkaa selvittää missä se latauksen vika löytyy...
Mulla ois ylimääränen staattori(etkös sä asunu joensuussa jos haluut testata jos siinä on vika ja jos ei niin annat vaan takas).. Ja se PriceBreakdown on käyttäjä täällä joka lähettää kiinasta tavaraa kun sanoo vaan
En minä nyt ihan joensuussa asu mutta kuitenkii kaverilta pasahti oma pyörä nii pitää varmaa kysellä siltä jos jännitteensäätimen sais lainaa nii selvittäs oisko siinä vikaa. Ai se on käyttäjä
27.7.2010 23:51
jzoons kirjoitti:onkohan tässä riejussa ja yamaha wr 125:ässä paljon eroa noin tehollisesti esim huiput , kiihtyvyys??
28.7.2010 8:58
28.7.2010 12:52
migl kirjoitti:jzoons kirjoitti:onkohan tässä riejussa ja yamaha wr 125:ässä paljon eroa noin tehollisesti esim huiput , kiihtyvyys??
on niissä eroja yamaha wr:llä pääsee sen noin 120kmh kiihtyy paremmin, koska wr:ssä tietääkseni ruiskulla varustettu kone ja riejussa on kaasari
28.7.2010 15:42
VPP kirjoitti:...Mulla on taas sellanen ongelma että en saa tyhjäkäyntiä säädettyä sopivaksi. Se on aina joko liian iso tai pieni, ja kun säädän sen johonkin tiettyyn kierroslukuun, se ei pysy siinä vaan muuttuu (useimmiten pienemmäksi).
28.7.2010 18:11
VPP kirjoitti:VPP kirjoitti:...Mulla on taas sellanen ongelma että en saa tyhjäkäyntiä säädettyä sopivaksi. Se on aina joko liian iso tai pieni, ja kun säädän sen johonkin tiettyyn kierroslukuun, se ei pysy siinä vaan muuttuu (useimmiten pienemmäksi).
Mikäköhän tätä laitosta riivaa. Ylemmän lisäksi pyörä tuntuu tosi tukkoseilta, huiput on maksimissaan enään 90km/h, pyörä alkaa pätkimään 6000+ kierroksilla ja kiihtyy kuin lahna. Tähän mennessä olen putsannut kaasarin & ilmanputsarin, säätänyt seokset ja vaihtanut tulpan. Nyt alkaa pikkuhiljaa ideat loppumaan. Jollain ideoita ettei tarvisi tuota kalliiseen huoltoon heittää näytettäväksi...?
[Edit] Niin ja karstat poistanut tietenkin.
29.7.2010 14:43
SukkaBomber kirjoitti:VPP kirjoitti:VPP kirjoitti:...Mulla on taas sellanen ongelma että en saa tyhjäkäyntiä säädettyä sopivaksi. Se on aina joko liian iso tai pieni, ja kun säädän sen johonkin tiettyyn kierroslukuun, se ei pysy siinä vaan muuttuu (useimmiten pienemmäksi).
Mikäköhän tätä laitosta riivaa. Ylemmän lisäksi pyörä tuntuu tosi tukkoseilta, huiput on maksimissaan enään 90km/h, pyörä alkaa pätkimään 6000+ kierroksilla ja kiihtyy kuin lahna. Tähän mennessä olen putsannut kaasarin & ilmanputsarin, säätänyt seokset ja vaihtanut tulpan. Nyt alkaa pikkuhiljaa ideat loppumaan. Jollain ideoita ettei tarvisi tuota kalliiseen huoltoon heittää näytettäväksi...?
[Edit] Niin ja karstat poistanut tietenkin.
Venttiilien välykset?