9.7.2009 12:54
10.7.2009 22:46
12.7.2009 12:17
13.7.2009 16:28
13.7.2009 20:44
15.7.2009 22:44
16.7.2009 10:37
16.7.2009 21:52
18.7.2009 11:38
vezcu kirjoitti:Nyt on kone nipussa, savut otettu pihalle ja hyvin lyhyt testilenkki ajettu. Ei kuulunut mitään sivuääniä, vasen pytty jatkaa temppuiluaan pienellä pätkimisellä ja tulppa oli jälleen musta. Ilmeisesti seuraavaksi täytyy vaihtaa ne venttiilinvarrenkumit, jos se vaikka auttaisi. Pitää ajaa pidempi lenkki taas ja katsoa pimeneekö. Voi tietenkin olla, että asennusöljyt vain paloivat pois, savutus oli kuitenkin kadonnut
18.7.2009 12:58
18.7.2009 13:08
vezcu kirjoitti:...Kaasarit tarvitsisivat kyllä ultraäänipuhdistuksen, mutta en tiedä missä sen voisi tehdä..
18.7.2009 16:44
18.7.2009 22:26
Tume34 kirjoitti:http://i152.photobucket.com/albums/s194/tume34/Honda/P7180007.jpg
Edistyy edistyy. Nyt kun on tuo intti takana niin edistyy vähän vauhdikkaammin....
19.7.2009 11:17
Tunturikuski kirjoitti:
Eivät Hondalla näemmä ainakaan turhan paljon vaivautuneet runkoa muuttamaan kun muuttivat T mallista TD:hen, ei nopesti katsottuna näytä muuta eroa olevan kuin tietenkin tuo takajousen kiinnitys.
Tunturikuski kirjoitti:Kysytäänpäs vielä muiltakin ideoita yhteen ongelmaan, kylmänä käynnistäessä oma pöläyttää hienohkon sinisen savupilven, häviää kun saa moottoria lämpimäksi. Vikalistalta on hävitetty jo venttiilivarrenkumit, vaihto ei auttanut. Ohjurit pitäisi olla ehjät. Sylinterit porattu ylikokoon ja männät vaihdettu vastikään. Hondan alkup. männät ja renkaat.
Tunturikuski kirjoitti:Lisäksi miten nokkaketjut kestänyt, oma nyt seisonnassa ollut tämän kesän mutta pitänee nokkaketju vaihdella kun rallattelee sen verta komiasti. Kiristin vaihdettu, ei suurta vaikutusta (oli kyllä kulunut jo pahoille urille). Ajettu 32 000km... melko vähiltä kilometreiltä tuo kuulostaisi minusta nokkaketjulle. Tosin onhan noille kilometreillä tämäkin kone jo vähintään kahdesti rakennettu uusiksi.
19.7.2009 12:48
Tume34 kirjoitti:
Ettei syynä olisi nimenomaan nuo orkkisosat? On nimittäin tiettyjä valmistuseriä m-renkaissa joiden laatu on luvattoman heikkoa. Toisaalta miten paljon olet ajanut mäntärempan jälkeen? Voihan se olla, ja itse ainakin epäilisin, että kun olet jokusen tonnin ajellut niin se savutuskin siitä aikanaan häviää, tuoreilla palikoilla kun osat ei vielä sovi oikein mitenkään toisiinsa. Ja tulko m-renkaat varmasti oikein asennetuksi?