3.7.2009 20:29
Tunturikuski kirjoitti:Siellähän perinpohjainen katsastus ollut, omasta vilkaisi tyyppikilvestä numerot ja sillä selvä. Ei valoja tai mitään muutakaan edes vilkaissut.
Täristyksestä tulee ekana mieleen synkronointi, jos koneessa itessään ei mitään fyysisesti vialla. Tuntuu syövän tulppia nämä melko ahkeraan, omastakin poltti usein. Tosin kun aktiivisemmin ajossa ja liikenteessä ajelee niin että konekkin lämpiää aina kunnolla niin tuntuvat kestävän huomattavasti paremmin.
4.7.2009 12:23
4.7.2009 15:17
-slayer- kirjoitti:
Täristys johtui liian vähäisestä eturenkaan ilmanpaineesta, vuotaa perhana sekin vähän, hyviä nuo mitrocin sisärenkaat; eteen ja taakse oli edellinen omistaja kerennyt vaihtaauudetsisärenkaat(taakse myös ulkorenkaan), molemmat vuotaa hieman. Taakse jo vaihdoin, eteen on vielä edessä.
4.7.2009 16:40
4.7.2009 21:37
5.7.2009 18:03
5.7.2009 19:12
5.7.2009 21:49
-slayer- kirjoitti:Mites Tunturikuski(tai joku muu), onko kokemusta tuosta cmsnl.com firmasta? Ajattelin jos sieltä koittaisi tilata CB:seen nuo kytkimen uudet osat, näyttäisi olevan kaikkia siellä. Ja olikos tuo firma Hollantilainen?
6.7.2009 0:36
7.7.2009 18:33
vezcu kirjoitti:Eli ne meni aika heittämällä sitten sisään? Missäs porasit ja paljonko tuli maksamaan? Olen vieläkin kahden vaiheilla sen suhteen mitkä männät tuonne laitan.
8.7.2009 18:13
8.7.2009 20:33
8.7.2009 22:05
teeemuu kirjoitti:Ota toki vaijerit yms. kulutusosat mukaan, vittumaista metsästää jos menee paskaks.
9.7.2009 0:02
9.7.2009 12:49