Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
29.5.2012 22:28
mikähän mahtaa olla ku kiihdyttää nii ei saa antaa kaasua oikeen yli puolen välin ku sitte rupee pätkiin ihmeellisesti. missä vika?
3.6.2012 10:31
-villeee kirjoitti:mikähän mahtaa olla ku kiihdyttää nii ei saa antaa kaasua oikeen yli puolen välin ku sitte rupee pätkiin ihmeellisesti. missä vika?
Alkaako booaamaan vai niinku röpöttää? Jos on tt ni onko kaasari pistetty säätöihin? Voithan kattoo tulpan värin ja sit kattoo onko seoksissa vika...
Kylmänä ainakin oma gpr pätkii/röpöttää siinä 4tonnin kohdalla, mut siis se on just kylmän koneen ja ryypyn takia... Sit taas jos käy tyhjäkäynnillä laihalla(eli booaa jos kääntää kaasukahvaa liian nopeesti 1000-3000rpm) niin koita eka säätää tyhjäkäynnin seosruuvia...
http://www.motot.net/wiki/2t_kaasuttime ... C3%A4minenTuolta ohjeet kaasarin 2-t kaasarin säätöön
3.6.2012 23:40
mikäs mahtaakaan olla kannen kiristysmomentti ?
4.6.2012 15:54
Kellään myydä halvalla teharia? esim jolly, ei arrowia.
Ja mistä halvalla mäntä tähän ? Onko pytyssä varaa viilata kuinka paljon ?
4.6.2012 18:41
Jos halvan teharin haluat, niin homma yamaha tzr putki
5.6.2012 1:37
GepardiTT kirjoitti:Noniin kertokaas miulle, että mikä on jollymoton Suomen maahantuoja?
ei ollut tuo npm niinkuin tietopankissa luki... Tai toinen kysmys, että oisko kellään myydä sen jollymoton koneeseenkiinnitysholkkia ja niitä jousia?
http://www.jollymoto.nl/frameset_eng.htmPari vuotta sitten talvella tuo pelkkä putki oli 230e (taisi olla jonkinlaine talviale...)
parts, derbi, gpr 125, exhaust järjestyksessä
5.6.2012 9:15
Mites nuo männän vaihot 10tkm ja isommat rempat 30tkm 50tkm??
Miten paljon ajetun uskaltaa ostaa?
5.6.2012 13:02
itse ostin 19tkm ajetun ja tingin hinnasta melko paljon kun männän vaihto oli edessä. Vaihdoin männän itse ja maksoin vain männän hinna eli noin 120 €
Tuli tingittyä reilu 400€ tollasella jos halpaa männän vaihtajaa tarvitset Tampereen suunnalla ni pistä yv ps. sori on vähä raha pula ku toi tt derbi ny viä sitä bensaa kivasti
5.6.2012 14:21
Moro! Nyt alkaa usko loppumaan.. Eikö jumalauta mistään saa tähän varaosia!
Elikä etujarrua on yritetty ilmata yhteensä 5 tuntia, eikä painetta kerry yhtään eli kahva menee pohjaan. Joten olettamus olis että ne kaksi kumitiivistettä, mitkä on siellä sen "työsylinterin" sisällä olis paskana. Eli onko tietoa että mistä helvetistä niitä sais?
Pitäis muka ostaa se "työsylinteri" kokonaan ja se maksaa 350e..
Vai tuleeko jotain muuta mieleen miks se etujarru ei ilmaannu?
5.6.2012 16:20
Nakkee96 kirjoitti:Mites nuo männän vaihot 10tkm ja isommat rempat 30tkm 50tkm??
Miten paljon ajetun uskaltaa ostaa?
Sitten ku mittarissa on se miljuunatuhatta kilsaa niin leipoo täyzii! Ihan totta puhuakseni jos on vaan huollettu kaikki paikat niin kestää. Kone kyllä kestää, mutta rungon laakerit ym. on ihan päin vittua suunniteltu ja ne kärsii kosteudesta ja muusta paskasta, joten sieltä se pyörä lahoaa ensin.
5.6.2012 18:51
_rieska_ kirjoitti:Nakkee96 kirjoitti:Mites nuo männän vaihot 10tkm ja isommat rempat 30tkm 50tkm??
Miten paljon ajetun uskaltaa ostaa?
Sitten ku mittarissa on se miljuunatuhatta kilsaa niin leipoo täyzii! Ihan totta puhuakseni jos on vaan huollettu kaikki paikat niin kestää. Kone kyllä kestää, mutta rungon laakerit ym. on ihan päin vittua suunniteltu ja ne kärsii kosteudesta ja muusta paskasta, joten sieltä se pyörä lahoaa ensin.
Kiitti, pitää kattella
6.6.2012 14:40
Katoppa onko se etujarrusäiliö ja sylinteri varmasti vaakasuorassa, muutoin jää ilmaa sinne ylänurkkiin. Kokeile myös pitää ilmausruuvi kiinni, säiliön kansi auki ja pumppaile jarrua samalla kun kääntelet jarrusäiliötä siinä tangossa ylös alas
6.6.2012 14:40
Katoppa onko se etujarrusäiliö ja sylinteri varmasti vaakasuorassa, muutoin jää ilmaa sinne ylänurkkiin. Kokeile myös pitää ilmausruuvi kiinni, säiliön kansi auki ja pumppaile jarrua samalla kun kääntelet jarrusäiliötä siinä tangossa ylös alas
6.6.2012 14:40
Katoppa onko se etujarrusäiliö ja sylinteri varmasti vaakasuorassa, muutoin jää ilmaa sinne ylänurkkiin. Kokeile myös pitää ilmausruuvi kiinni, säiliön kansi auki ja pumppaile jarrua samalla kun kääntelet jarrusäiliötä siinä tangossa ylös alas
7.6.2012 21:17
Niin mitäkä tämä kermakoira selittää? Ei sen etujarrusäiliön tarvi suorassa olla kuhan ei ylös-alasin ole. Kyllä se niin on nyt että olis ilmaajassa vika eli ei osata sitä hommaa, tai sitten se jarru vuotaa jostaki. Sen kummempaa rakettitiedettä ei jarrut ole.