Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
29.8.2013 9:57
reziner kirjoitti:Raven ohjausboxi on tarkotettu vanhempiin apikkoihin, mut sx/rx kaikissa menee ilman, koska cdi toimii samalla raven ohjausboxina
Mutta cdi boksia ei tartte porata?
29.8.2013 10:45
CDI pitää porata, että rave1 toimii.
29.8.2013 15:31
Mitkäs mahikset siinä on epäonnistua?
Millasella terällä siitä kolosta läpi? Mites täytyskö vaihtaa suutinta ku nyt on kiintee korotettu laippa?
29.8.2013 16:47
Semmosella terällä joka on sopiva siihe koloon ja siitä vaa kokonaa läpi. Helppo homma ja täytä se reikä vaikka silikoonilla tai teippaa umpeen.
29.8.2013 17:06
8ade8 kirjoitti:Mitkäs mahikset siinä on epäonnistua?
Millasella terällä siitä kolosta läpi? Mites täytyskö vaihtaa suutinta ku nyt on kiintee korotettu laippa?
3mm terällä. Epäonnistuminen on mahdotonta jos ÄO on kengänkokoa suurempi
29.8.2013 21:48
Eikös se poraus poista vaan rajottimen? Miten se vaikuttaa raveen?
29.8.2013 22:00
Ei RAVE1 ilman sitä toimi, ko se CDI kertoo solenoidille määrätysä kierrosluvussa että millon kiskasta laipan vaijeria. Samalla poistaa rajottimen, eli siirtyy TT ohjelmaan.
31.8.2013 4:01
Mitäköhän tekis ton takajarrusatulan kaa? Mäntä ihan jumissa eikä liikahtanukkaa vaikka liotti bensassa 3h ja yritti paineilmalla. Pitäskö yrittää vasaralla hakkaa ees sisäänpäin jos se siitä tokenis?
Kävisköhän RS satula ja kiinnike päikseen jos alkuperäisellä heittäs vesilintua?
Ohessa kuva
http://purkuosat.net/images/RS12508/SDC15769.JPG Kaiken lisäksi ostin uudet jarrupalat joiden piti olla alkup. vastaavat mutta olipahan taas "pikkusen" viilaamista eli sieltä täältä ~8x4mm paloja pois ja hiomakiveä vasten piti ohentaa alustaa yms.
1.9.2013 0:42
Millaset tehoerot ovat aprilia sx , yamaha dt:n ja husqvarna sm:n välillä?
Mikä voi olla vikana , että mittari ei näytä nopeutta yritin ettiä topicista , mutten löytänyt vastausta enään tiedän että se on mainittu ainakin kertaalleen :/
Mitä kaikkea pitää säxään vaihtaa että ois täysin tt?
1.9.2013 11:46
Noita tehojuttuja ei tosiaan kannata joka topicista käydä erikseen kyselemässä, mutta tässä nyt vastaus: Apikasta ja hussesta lähtee koneelta n. 30hp, DT:stä hieman vähemmän. Todellisuudessa noiden kolmen välillä ei kuitenkaan ole mitään erityisen suurta eroa, ja mitä nyt oon kuullu (ite en oo vielä päässy testaamaan) niin viivoilla mennään suhtkoht tasoissa. TT pyöristä siis kyse.
Ja pyöräs on täystehonen kun siinä on RAVE, tehari ja kaasarissa tt hilppeet.
Edit: jos nyt jotain unohtu mainita niin Säxä kuskit täydentäkööt.
Viimeksi muokannut Gooby päivämäärä 1.9.2013 13:09, muokattu yhteensä 1 kerran
1.9.2013 12:53
Okei , kiitoksia. Entäs tuo V-Force?
1.9.2013 15:18
V-forcet voi laittaa jos haluaa hifistellä ja on ylimäärästä rahaa. Kyllä se varmaan 34 dellorton kans voi tuoda vääntöä. Vakio 28 kaasarilla riittää hyvin vakiot.
3.9.2013 21:34
Tuli laitettua rave kiinne. Ennen oli kiintee korotettu laippa. Tarviikohan vaihtaa suuttimia? Nyt pääsuutin 160 ja tyhjäkäynti 65 tai 70 (en muista). Pyörässä siis scalvini putki ja 34mm kaasari. Eli onko noi ok suuttimet raven kanssa?
3.9.2013 21:50
No miten se pyörä toimii, jos se tuntuu että säädöt on kohillaan nii ei tarttee vaihtaa. Sit jos laihalla käypi yms nii suuttimia vaihtoo ja säätöö..
5.9.2013 21:01
Tulpasta vaa kattelet, ja persdynolla. Esim. jos jää vejätyksen jälkee kierrokset leijuu niin on laihalla.
Ja tuo 65 taitaa olla ryyppysuutin