2.4.2013 17:34
_Teba kirjoitti:Läbä kirjoitti:_Teba kirjoitti:Läbä kirjoitti:Jees! Eikös sekin riittäis että ois solenoidi jossa ois se heräteliitin? Tyyliin joku tällänen riittäis? http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu ... id=11-5219
tai tämä http://www.mc-scatter.com/vene-osat-sah ... 28667.html
Tuo toinen kuva on kyllä ihan ihmeellinen... ota se kuskin penkki irti ja seuraa akusta lähtevää johtoa + -navasta niin löydät solenoidin siitä, kullan värisen ja se on sellaisessa "kumipannassa" kiinni... siinä päässä lukee "Hitachi 12V" ja jotain numeroita...
Ja siihen tulee kaksi paksua johtoa joiden liittimet (mutterit) on suojattu ja yksi liitin starttinapilta...
Siis solenoidi ollut kokoajan kädessä kun pyöräkin osissa. Samalla tavallahan noi solenoidit toimii, mutta kaikista varminhan se ois cagiva omalla. Jos jonkun muun ostaa niin nelinapainen sen pitäis olla. Ja toi hitachi ja numero on kulunu poies kun toi tarra saanu vähä kosteutta.
Se jonka minä sain, oli samanlainen kuin mitossa, mutta sen verran numeroista sain selvää, ettei ne täsmännyt... silti se kuitenkin toimii samalla tavalla.
Ja oletko varma, että vika on solenoidissa, eikä startissa esim hiilissä?
3.4.2013 21:38
4.4.2013 14:01
6.4.2013 0:14
6.4.2013 3:23
Läbä kirjoitti:Millä koneella se Gilera on? Jos se on Miton koneella niin kyllähän se sitten passaa! Kiinnikkeiden paikat tosin joutuu varmaan tekeen.
6.4.2013 14:29
6.4.2013 15:29
13.4.2013 16:28
13.4.2013 17:51
14.4.2013 13:49
15.4.2013 23:11
16.4.2013 8:51
16.4.2013 8:56
16.4.2013 14:10
16.4.2013 19:24
BjarneNyholm kirjoitti:http://item.mobileweb.ebay.co.uk/viewitem?itemId=320639079793 Siitä löytyis tarrat