19.7.2008 12:00
20.7.2008 15:43
21.7.2008 1:17
21.7.2008 3:48
21.7.2008 9:40
ituhippi kirjoitti:Morjensta. Ens kesäksi oon piikin hommaamista suunnitellu, ja rieju ois nyt vahva vaihtoehto siitä syystä että kookkaampi ku CBR, ja vielä suht edullinen. Jos tuohon haluaa saada lisää pökköä pesään, niin mitä kannattaa tehä vielä suuttimen vaihdon, eturattaan vaihdon ja uuden änkän jälkeen? 150cc pytty ja isompaa kaasaria? Mikä pytty ja kaasari tuohon käy heittämällä kiinni?
21.7.2008 12:45
21.7.2008 13:51
ituhippi kirjoitti:Juu eiköhän se siitä... Tuossa ei näytä tulevan pytyn kantta, ei kai tuohon vakio kansi käy? Tuon 150cc pytyn kanssa pitäisi varmaan laittaa isompaa kaasaria? Minkähänlaisiin nopeuksiin tällä setillä pääsis:
-150cc pytty
-uus putkisto/änkkä
-uus ilmanputsari
-isompi kaasari
-15 (vai 16?) piikkinen eturatas
E: viestin sisältö
21.7.2008 23:24
22.7.2008 2:18
22.7.2008 8:31
ituhippi kirjoitti:Hmm mutta tuo 130-140 tuntuu kuitenkin aika vähältä mittariin kaverin cbr jossa ei ole muuta ku leo vincen putkisto, menee 130 mittariin Joku 140 oikeeta kuulostais korvaan paremmalta... saako tuohon 180-200cc pyttyjä? Tarviikohan tehä mitään muutoksia jos noin ison laittaa?
22.7.2008 11:23
25.7.2008 3:47
26.7.2008 12:08
Topler kirjoitti:Nyt on sitten riejun mittari säädetty näyttämään nopeutta todenmukaisemmin. Mittasin eturenkaan kehän pituuden ja syötin arvon 1810 vanhan arvon (1930) tilalle. Nyt riejun mittari näyttää tarkalleen saman lukeman kuin kaverini rs eli aika lailla oikein.
26.7.2008 17:23
26.7.2008 23:40