Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
18.4.2013 14:36
Vaihoitko vaan änkän vain koko putkiston ? jos vaihdot koko putkiston kait muisit tukkia sen pakokaasujen kierrätyys järjestelmän letkun
sekin voisi olla yksi syy
18.4.2013 16:32
Mä en kyllä jaksa tuota uskoa että se katalysaattorin ilma letkun tukkiminen vaikuttaa yhtään mihinkään (muutakun katalysaattorin toimintaan) kun siellä kulkee ilma putkeen, joka tehostaa katalysaattorin toimintaa, eikä sieltä putkesta mene ilmanputsariin päin mitään
18.4.2013 17:16
Ainakin vakioputkella kun sormella painoi sen letkun kasaan, ääni muuttui
18.4.2013 18:53
niin noihin aiempiin viesteihin, luultavasti johtuu tuosta ketjujen löyhyydestä, aiemmin kun vaihdoin ketjut ja rattaat niin katsoin että tuli kireälle mutta nyt tarkistin niin löysällä olivat ja eivätpä olleet kovin rasvaisetkaan. Eiku vaan hommia tekemään...
18.4.2013 21:08
shelderi kirjoitti:niin noihin aiempiin viesteihin, luultavasti johtuu tuosta ketjujen löyhyydestä, aiemmin kun vaihdoin ketjut ja rattaat niin katsoin että tuli kireälle mutta nyt tarkistin niin löysällä olivat ja eivätpä olleet kovin rasvaisetkaan. Eiku vaan hommia tekemään...
Pikkujuttuja tommoset
Jos on 428 ketjut ni kannattaa pitää tarkkaa hulta niistä t.lohkossa reikä.
18.4.2013 21:47
Eikö kukaan ole tehnyt eturattaalle ketjusuojaa joka estää magneton rikkoontumisen jos ketjut katkeaa?
18.4.2013 22:17
Murska Arska kirjoitti:Eikö kukaan ole tehnyt eturattaalle ketjusuojaa joka estää magneton rikkoontumisen jos ketjut katkeaa?
Tuskin, ei olis kyllä iso homma tehä metallista semmosta
18.4.2013 23:11
Pitkään miettiny, varmaan viikonloppuna teen jos ehin.
Riittääkö vajaa millin paksunen pelti? Ois tallissa galvanoitua, niin ei tarttis ees maalata.
18.4.2013 23:45
LeKe96 kirjoitti:Pitkään miettiny, varmaan viikonloppuna teen jos ehin.
Riittääkö vajaa millin paksunen pelti? Ois tallissa galvanoitua, niin ei tarttis ees maalata.
Uskosin et riittää !
Toi milline varmaa taittuu ja antaa sen verran periks et mitää vakavaa et mitää jälkii ei tuu
Ja mitäs väli sillä värillä kun se sinne ketjusuojan taakke jää?
19.4.2013 0:50
Nii eihän sillä ookkaa, vähän turhalta tuntuu vaan tommosta pikkuosaa alkaa maalailee.
19.4.2013 6:16
Ei riitä millinen, taipuu kun lakritsi. Paksuutta saa olla helposti 3-4mm että kestää ketjujen iskut, sopivaa lattarautaa saa kaupasta, siitä taivuttelee ja hitsaa kiinnityspisteet.
19.4.2013 8:38
Löytyy 2.5mm himasta, riittäiskö?
Sitäkin huono taitella kun ei siihen tarkoitukseen oo välineitä.
19.4.2013 10:41
On se 2.5mm parempi kuin ei mitään, alkaa olla aika minimi paksuus suojaraudalle.
19.4.2013 14:16
.
Viimeksi muokannut EeeGee päivämäärä 19.4.2013 14:34, muokattu yhteensä 1 kerran
19.4.2013 14:23
Murska Arska kirjoitti:Ei riitä millinen, taipuu kun lakritsi. Paksuutta saa olla helposti 3-4mm että kestää ketjujen iskut, sopivaa lattarautaa saa kaupasta, siitä taivuttelee ja hitsaa kiinnityspisteet.
Mutta vaikka se antaa periksi niin silti se SUOJARAUTA ottaa sen iskun ja toivonmukaan estää lohkon halkeamisen