Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
10.10.2011 21:57
27.8 hp.
10.10.2011 23:03
eipäs mittaillakkaan mtn tehoi. Tänään tankkasin tallissa kannusta bensaa ja käynnistin ja nätisti siinä kävi tyhjäkäyntiä ja sitte sammus yhtäkkiä kun seinään. Koitin polkasta oli puristuksia ja ei mtn erikoista mut ei vaan käynnistynyt sitte toine käytetty tulppa ei silläkää käynnistyny sit vähäajapääst käynnistys ja kävi kivasti sitte meinas sammuu muttei samuunukkaan ja kävi parisec ja sitte sammu. Epäilen sähkövikaa selvittelen asiaa ja toivotaan et ylihuome/ensviikol penkkiin. 31,4hp @ 9,300rpm veikkaus
11.10.2011 23:40
Nonii tankki irti ym puolet mopost purettu ja syyksi selvisi vialliset tupat eli kummatki mun tulpist oli paskana ja siin vika et sillee tälläkertaa penkkiin joku toine päivä. Ehkä pe ku sillo kortti takas
13.10.2011 17:51
Mikäs temmissä on vikana (Tm EN 125cc)
Eilen ajelin ihan normaalisti hyvin pelitti.
Tänään kun menin käynistelemään ja laitoin bensahanan auki, jokasesta hukkaputkesta vuotaa bensiiniä.
Olisikos kaasari jäätynnyt? Oli meinaa kylmässä ladossa koko yön ja pakkasta oli muutama aste.
Nyt on temmi lämmityksessä ja kuumaa vettä kaadeltu kaasarin päälle.
Onko muille tullut sama ongelma vastaan? Mikä oli syynä.
Eli jokaisesta hukkaputkesta vuotaa bensaa joka tulee kaasarilta.
13.10.2011 20:02
Koho jumissa/paskaa sielä, avaa ja putsaa se
14.10.2011 16:41
Juurikin näin eli hana kiinni ja klemmarit löysäl ja kaasari kyljellee/irti ja sit pohja auki ja putsaat sen kohosysteemin ja sen neulan mikä säätelee bensan virtausta kohokammioon.
14.10.2011 17:04
Nyt pelittää taas
18.10.2011 16:39
Nonii temmi potkis tänään penkissä 29hp takakumilta tossa video 1 vedosta josta se veti sen 29hp
http://www.youtube.com/watch?v=O0wtAjO6lwI 2 vedolla 27hp ku lämpeni sen verra. Kaasari ei ollu iha säädöis ku säädettu+5c keleil ja hallis +15c ja änkkä vähä kuristaa ku välipilli iha päin helvettiä siellä ja männänvaihto 10h päästä mut iha hyvä tulos ja olen tyytyväinen koneteho 33hp ja 150km/h
18.10.2011 16:50
Luulenpa että ei tuo toisen vedon huonompi tulos lämpenemisestä johdu, kuumetessaanhan männän ja pytyn välys pienenee ja kone on kireämpi.
18.10.2011 17:05
nyt kävi nii että nappas ajossa staattorin piuhat mukaan pyörimään
noo kaikki sieltä puolelta paskaks, eli löytyskö kellää sytytyksen osia ylimääräsinä?
18.10.2011 23:31
välzy kirjoitti:Luulenpa että ei tuo toisen vedon huonompi tulos lämpenemisestä johdu, kuumetessaanhan männän ja pytyn välys pienenee ja kone on kireämpi.
No tota olen työharjoittelussa tossa kyseisessä paikassa ja tunnen penkittäjän ja hän sanoi että johtuu lämpenemisestä tuo tehon lasku pytty vissiin laajenee tai jtn mut aina tulee kuulemma 2 vedolla paskempi tulos en tiedä sitten ja tehot mitattiin 6 vaihteella jos sillä sitten on jtn merkitystä. Sen verra kuumana kävi et alko putki käryämään ulkopuolelta maali ja öljy mitä siihe vuotanu
18.10.2011 23:33
niin no tota en tullut ajatelleeksi jos ihan ylikuumaksi menee, kun eihän siinä ole minkäänlaista ilmavirtaa viilentämässä
18.10.2011 23:44
Larz kirjoitti:nyt kävi nii että nappas ajossa staattorin piuhat mukaan pyörimään
noo kaikki sieltä puolelta paskaks, eli löytyskö kellää sytytyksen osia ylimääräsinä?
Kaverilt pitäis löytyä lähetä mulle yksityisviestiä ni vastailen tarkistan löytyykö kaverilta.
21.10.2011 17:33
ootteko minkälaisia säätöjä pitäny temmeissä nyt syksyn kylmillä keleillä?
22.10.2011 21:23
-eetuu kirjoitti:ootteko minkälaisia säätöjä pitäny temmeissä nyt syksyn kylmillä keleillä?
p suutin 192 tyhjäkäynti 42 ja neula suunnillee keskellä ja neula n4cs vissiinki