Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
23.8.2013 18:02
Paljonko apikassa tehoja TT:nä? Ja kuinka usein mäntä kannattais vaihtaa jos säxä on tt ja millanen bensakulutus on tt:nä?
23.8.2013 19:23
Hamsu kirjoitti:Paljonko apikassa tehoja TT:nä? Ja kuinka usein mäntä kannattais vaihtaa jos säxä on tt ja millanen bensakulutus on tt:nä?
Hohhoijaa, kaikki selviäis jos jaksais vanhempia viestejä selata...tehoista en oo varma mutta esim. räsistä (sama kone) saatu täystehosena sellasia 30hv lukemia, ainaski husQut ja Deeteet pesee voimassa. Männällä pitäs päästä TT:nä ainakin 10tkm, jotkut päässeet yli 16tkm. Kulutus vaihtelee aika paljon, puolkaasulla röpötellen kuluttaa maantiellä semmoset 5-6 litraa satkulla ja jos antaa happee ni jotai 8-10+ litraa satkulla! Mitä saatanan väliä noilla tehoilla on oikeesti 2t piikissä ku pyörii niin paljon samoissa lukemissa? Itse päädyin Apriliaan ulkonäön, tekniikan ja ajo-ominaisuuksien takia
23.8.2013 23:07
Onkos 10- mallisessa rave 1 solenoidille valmiit reijät rungossa ? Mihkä se tulee kiinne ? Mulla on nyt korotettu se kiintee pakoaukonsäädin kiinne. Täytyykö vaihtaa suuttimii ku laittaa raven kii?
Käykö toi -10 vuoden sx?
http://www.2rad-sausenthaler.de/epages/ ... ucts/EL.23
24.8.2013 1:17
8ade8 kirjoitti:Onkos 10- mallisessa rave 1 solenoidille valmiit reijät rungossa ? Mihkä se tulee kiinne ? Mulla on nyt korotettu se kiintee pakoaukonsäädin kiinne. Täytyykö vaihtaa suuttimii ku laittaa raven kii?
Käykö toi -10 vuoden sx?
http://www.2rad-sausenthaler.de/epages/ ... ucts/EL.23
Käy ihan kaikkiin Rotaxeihin. Solenoidi tulee paisarin yläpuolelle niin, että vaijeri lähtee keulaan päin viistossa ylöspäin ja vaijeri tekee mutkan pakoaukon yläpuolelle, jos nyt ymmärsit
24.8.2013 11:39
Kiitoksia. Tuli nyt apikkaa semmonen vika et polttaa kokoaja 20a sulakkeen. Missäköhän vois vika piileksiä?
E: Löytyi vika pakoputki tärisi jäähyttimeen ja iski kipinää.
Mulla laahaa etujarru koko ajan nytten pikkasen. Koitin ilmata ei auttanut. Syö tosi nopeesti etu palat. Mitä lääkkeitä siihen? Kuuluskos tankin korkissa olla tiiviste? Tulee bensat ulos ku kallistaa tankkia.
25.8.2013 11:19
Pittääpikö -06 sx:ssä olla Rave1 se ohjaus yksikkö, vai porata ECU?
25.8.2013 12:07
näytä meille 06 vuosimallia oleva sx :O 08 tuli nimittäin ensimmäinen
ja ei tarvii olla ohjauspoksia ravelle. ecu pitää porata jotta cdi menee tt ohjelmalle.
25.8.2013 12:51
Kestääkö apikka lievää matka-ajoa jos ajaa TT säxällä 70-100 km/h tasakaasulla ja välillä antaa leipää? Ja mitkä välit ovat parhaat tai hyvät TT sx:lle? Ja eikö tuo arrow/Gianel tehari oo parempi kuin tehtaan oma TT putki?
25.8.2013 13:25
Kestää jos muistaa välikaasut ja ajelee vaihtelevalla kaasulla, eikä kokoajan tasakaasuttele. Ite tykkään lyhyemmistä väliestä ja mulla on 16-49 välit. Huippuja ottaa mittariin jotain about 137, eli oikeeta oisko jotain 130km/h luokkaa. Ei oo tosin perus-TT vaan löytyy 34mm lortto,v-forcet,arrow,rave1.. Arrow vetää ylempää, mutta TT-putkessa on paremmat alaväännöt.
25.8.2013 14:23
PiuhaPoika kirjoitti:Kestääkö apikka lievää matka-ajoa jos ajaa TT säxällä 70-100 km/h tasakaasulla ja välillä antaa leipää? Ja mitkä välit ovat parhaat tai hyvät TT sx:lle? Ja eikö tuo arrow/Gianel tehari oo parempi kuin tehtaan oma TT putki?
Hyvin kestää, suosittelen Giannellia matka-ajoon ehkä jopa enemmän ku TT-putkea ku voi ajaa röpötellen eli piikin alla kovempia vauhteja, tämä siis vain RAVEn kanssa
tosin, tuli sitä kesällä väännettyä 360km matka TT-putkella ja korolaipalla
25.8.2013 16:01
Haha, gianneli/arrowi täyttä paskaa.. Käytin ite kiinni, ajoin lenkin, vaihoin tt-putken takas.
Ja ei kyllä varmana oo parempi ajaa giannelilla matkaa mitä tt
Eihän sillä paskalla voi ees vastatuuleen ajaa ko lämä tiskissä ko muuten ei jaksanu vääntää ees 6 vaihteella
Ja itellä vielä 34mm lortto, v-forcet ja rave
25.8.2013 16:11
^^jaani^^ kirjoitti:Haha, gianneli/arrowi täyttä paskaa.. Käytin ite kiinni, ajoin lenkin, vaihoin tt-putken takas.
Ja ei kyllä varmana oo parempi ajaa giannelilla matkaa mitä tt
Eihän sillä paskalla voi ees vastatuuleen ajaa ko lämä tiskissä ko muuten ei jaksanu vääntää ees 6 vaihteella
Ja itellä vielä 34mm lortto, v-forcet ja rave
Mitenkä mulla sitte vetää hyvin vielä 100km/h puolkaasulla just kutosvaihteella vaikka vakiokaasari?
välityksiäkää oo lyhennetty vakiosta. Vastatuuleenki menee nätisti, säädöt ei oo ihan kohdillaan vaan käy pikkasen paksulla alhaalta
25.8.2013 16:49
NiiN-Aina kirjoitti:näytä meille 06 vuosimallia oleva sx :O 08 tuli nimittäin ensimmäinen
ja ei tarvii olla ohjauspoksia ravelle. ecu pitää porata jotta cdi menee tt ohjelmalle.
-09 siis
ja kiitosta vastauksesta!
25.8.2013 17:15
^^jaani^^ kirjoitti:Haha, gianneli/arrowi täyttä paskaa.. Käytin ite kiinni, ajoin lenkin, vaihoin tt-putken takas.
Ja ei kyllä varmana oo parempi ajaa giannelilla matkaa mitä tt
Eihän sillä paskalla voi ees vastatuuleen ajaa ko lämä tiskissä ko muuten ei jaksanu vääntää ees 6 vaihteella
Ja itellä vielä 34mm lortto, v-forcet ja rave
Kyllä mulla ainakin kun rave on toiminnassa jaksaa hyvin vetää piikin alta..
En tosin TT-putkee oo kokeillu.
25.8.2013 19:10
Täällä myös mennään satasta ilman piikkiä
ps. ostakaa toi pois, en jaksa vaihtaa takarengasta.