18.11.2012 22:12
18.11.2012 22:23
18.11.2012 23:31
19.11.2012 17:42
19.11.2012 22:37
19.11.2012 22:44
20.11.2012 0:14
20.11.2012 14:17
20.11.2012 16:57
Sandeels kirjoitti:Takarengas klappaa sivuttaissuunnassa aika pahasti eli epäilen, että laakerit hajonnu/vetelee viimeisiään, joten miten renkaan laakerit vaihdetaan (miten saa irti) ja meneekö noihin BEHRin smotovanteisiin samat orkkislaakerit kun orkkisenskavanteisiin? Apua kaipailisin kun en ennen noita renkaiden laakereita oo vaihtanu Kiitokset jo etukäteen vastauksista!
20.11.2012 17:37
20.11.2012 18:41
20.11.2012 19:14
20.11.2012 20:35
20.11.2012 21:07
torstaattori kirjoitti:elikkäs tuota kotka kattelen tuossa niin mitä osaa siihen pitää vaihtaa männän ja laakerien lisäksi? ja paljonko "ne muut osat" maksavat ja kuinka usein ne pitää vaihtaa? (en tarkoita tulppia tai ilmanputsareita)
20.11.2012 22:25
hengga96 kirjoitti:torstaattori kirjoitti:elikkäs tuota kotka kattelen tuossa niin mitä osaa siihen pitää vaihtaa männän ja laakerien lisäksi? ja paljonko "ne muut osat" maksavat ja kuinka usein ne pitää vaihtaa? (en tarkoita tulppia tai ilmanputsareita)
Saisit kyllä vastauksen kun vähän jaksaisit kelata keskustelua taaksepäin. mutta jos alakerta remppaa alat tekemään nii olisi hyvä vaihtaa kaikki laakerit, kiertokanki/kampiakseli, tiivisteet ja stefat. Itselle tuli alakertaremppa maksamaan n.450-500€ kun pistin proxin osat koneesee + kampiakselin tasapainotus (alkp. tiivisteet+stefat motokeitaalta varaosanumerolla). Ja se on iha mite ite tykkää millo haluaa remppaa tehä ja kuinka kauan uskaltaa ajaa mutta joku 200h on se normi alakerta rempan aikaraja. Omalla kotarillani oli ajettu 270h ilman alakertaremppaa. Tietenkin jotkut vaihtaa kytkinlevyjä ja jousia samalla, mutta nekin on hyvä vaihtaa vasta sitku alkaa luistaa/ei irrota. Mutta elkää koskaa ostako noita halppis levyjä!! ihte ostin EBC:n levyt iha kokeilu mielessä nii luisti nii pirusti