Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
10.5.2012 17:38
se on siinä kopan ulkopuolella, kun seuraat vaijeria.
10.5.2012 23:42
Missä kohtaa teillä muilla se muuten on? Mulla on ypvs ja tyhjä vakioputki ja oli muistaakseni siinä kakkosen kohalla kun käänti kaasukahvan vapaaliikkeen pois muttei avannut vielä kaasua. Liekkö "normaali"?
11.5.2012 14:53
Mulla samassa kohissa, eli sitä lienee turha alkaa säätämään, pääsuutinta ja neulansäätöä siis tiedossa.
12.5.2012 17:28
Mikä vois olla GPR:ssä vikana kun viimeisen käynnityksen jälkeen kun koskin kaasuun, kone sammui eikä lähtenyt enää käyntiin. Irroitin kaasarin ja huomasin että suuttimet olivat tukossa ja putsasin ne, jonkajälkeen koitin startata uudelleen eikä vieläkään tapahtunut mtn ja katsoin nii kipinänki saa ja aina kun koittaaa startata kastelee tulpan, muttei edes lupaa käyntiin lähtöä?? Mäntäki vasta parisataa ajettu ja katsoin niin sekin on kunnossa. Sulakkeet on myös ehjät. Voisiko vika olla läpissä??
13.5.2012 15:04
Kehiz kirjoitti:Mulla samassa kohissa, eli sitä lienee turha alkaa säätämään, pääsuutinta ja neulansäätöä siis tiedossa.
Korjausmanuaalin mukaan sen pitäisi olla kyllä nollassa.
13.5.2012 17:35
Mistä oot ton korjaus manuaalin hankkinu?
13.5.2012 21:46
http://www.manualedereparatie.info/en/d ... anual.html tuolta ja muutamasta muustakin paikastahan noita löytyy. Itselläni on nyt arrowin ja sylinterikoron kanssa tuo pumppu ollut hieman alle tuon 1 asennon ja hyvin skulannut semmoiset 2tkm.
15.5.2012 12:19
onks kellää tietoo mist sais uusii peilei derbiin, ku entinen omistaja mennyt vasemman rikkomaan. ja sopisko tämä
http://www.wemoto.com/bikes/gilera/sc_1 ... left_hand/
15.5.2012 15:08
ebaysta löytyy ainakin.
15.5.2012 19:45
--kim-- kirjoitti:Kehiz kirjoitti:Mulla samassa kohissa, eli sitä lienee turha alkaa säätämään, pääsuutinta ja neulansäätöä siis tiedossa.
Korjausmanuaalin mukaan sen pitäisi olla kyllä nollassa.
En oo kyllä kertaakaan törmänny gepardiin, missä ois öljypumpun säätö nollissa. Vakiona taitaa olla tuossa kahen pinnassa myös. Itsellä ei ainakaan uskallus riittäisi lähetä säätämään röpötyksen takia öljyjä pienille määrille, kyllä tää säätöihin pitäs suuttimilla ja neulalla saada. Pääsee itsekkin tutustumaan kohta säätöjen ihmeellisen maailmaan ennen ajeluja!
15.5.2012 20:00
Eikös näissä gepardeissa ole sama kone ku detseissä joten tuorevoitelun säätö vakiona ja TT-nä on 0.
0 on se perussäätö ja kyl saa vähä helveti viri olla tai epävarma et pitää sitä kakkosessa.
15.5.2012 23:28
Nyt olis tarkoituksena tyhjentää vakioputki. Tänään kun otin putken irti huomasin että siellä kolisee jokin (katti vissiin). Ni sitä vaan kyselisin että miten vaikea putken tyhjennys on ja mistä kohtaa putki kannattaa avata. Tarviiko sitä pilliä alkuputkesta ottaa pois? Vissii kannattais vaihtaa myös suutinta vähän isommaksi? Kyseinen pyörä (GPR 125 Racing 2006) on siis vakio muuten, ainoastaan 7,5a sulake paikallaan.
16.5.2012 14:09
Clutch kirjoitti:Eikös näissä gepardeissa ole sama kone ku detseissä joten tuorevoitelun säätö vakiona ja TT-nä on 0.
0 on se perussäätö ja kyl saa vähä helveti viri olla tai epävarma et pitää sitä kakkosessa.
On joo, dt:n manuaali tuo onkin
16.5.2012 20:12
Onko normaalia että tavallisen ajon jälkeen kone on niin kuuma ettei pysty kädellä painamaan?