Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: Derbi GPR 125

10.5.2012 17:38

se on siinä kopan ulkopuolella, kun seuraat vaijeria.

Re: Derbi GPR 125

10.5.2012 23:42

Missä kohtaa teillä muilla se muuten on? Mulla on ypvs ja tyhjä vakioputki ja oli muistaakseni siinä kakkosen kohalla kun käänti kaasukahvan vapaaliikkeen pois muttei avannut vielä kaasua. Liekkö "normaali"?

Re: Derbi GPR 125

11.5.2012 14:53

Mulla samassa kohissa, eli sitä lienee turha alkaa säätämään, pääsuutinta ja neulansäätöä siis tiedossa.

Re: Derbi GPR 125

11.5.2012 20:56

http://purkuosat.net/images/GPR12507/PA291220.JPG http://purkuosat.net/images/GPR12507/PA291219.JPG

Kertokaapa paljon noissa on toi reikien väli? Oon mäxään modaamassa.

Re: Derbi GPR 125

12.5.2012 17:28

Mikä vois olla GPR:ssä vikana kun viimeisen käynnityksen jälkeen kun koskin kaasuun, kone sammui eikä lähtenyt enää käyntiin. Irroitin kaasarin ja huomasin että suuttimet olivat tukossa ja putsasin ne, jonkajälkeen koitin startata uudelleen eikä vieläkään tapahtunut mtn ja katsoin nii kipinänki saa ja aina kun koittaaa startata kastelee tulpan, muttei edes lupaa käyntiin lähtöä?? Mäntäki vasta parisataa ajettu ja katsoin niin sekin on kunnossa. Sulakkeet on myös ehjät. Voisiko vika olla läpissä?? :s

Re: Derbi GPR 125

13.5.2012 15:04

Kehiz kirjoitti:Mulla samassa kohissa, eli sitä lienee turha alkaa säätämään, pääsuutinta ja neulansäätöä siis tiedossa.

Korjausmanuaalin mukaan sen pitäisi olla kyllä nollassa.
Kuva

Re: Derbi GPR 125

13.5.2012 17:35

Mistä oot ton korjaus manuaalin hankkinu?

Re: Derbi GPR 125

13.5.2012 21:46

http://www.manualedereparatie.info/en/d ... anual.html tuolta ja muutamasta muustakin paikastahan noita löytyy. Itselläni on nyt arrowin ja sylinterikoron kanssa tuo pumppu ollut hieman alle tuon 1 asennon ja hyvin skulannut semmoiset 2tkm.

Re: Derbi GPR 125

15.5.2012 12:19

onks kellää tietoo mist sais uusii peilei derbiin, ku entinen omistaja mennyt vasemman rikkomaan. ja sopisko tämä http://www.wemoto.com/bikes/gilera/sc_1 ... left_hand/

Re: Derbi GPR 125

15.5.2012 15:08

ebaysta löytyy ainakin.

Re: Derbi GPR 125

15.5.2012 19:45

--kim-- kirjoitti:
Kehiz kirjoitti:Mulla samassa kohissa, eli sitä lienee turha alkaa säätämään, pääsuutinta ja neulansäätöä siis tiedossa.

Korjausmanuaalin mukaan sen pitäisi olla kyllä nollassa.
Kuva


En oo kyllä kertaakaan törmänny gepardiin, missä ois öljypumpun säätö nollissa. Vakiona taitaa olla tuossa kahen pinnassa myös. Itsellä ei ainakaan uskallus riittäisi lähetä säätämään röpötyksen takia öljyjä pienille määrille, kyllä tää säätöihin pitäs suuttimilla ja neulalla saada. Pääsee itsekkin tutustumaan kohta säätöjen ihmeellisen maailmaan ennen ajeluja! :D

Re: Derbi GPR 125

15.5.2012 20:00

Eikös näissä gepardeissa ole sama kone ku detseissä joten tuorevoitelun säätö vakiona ja TT-nä on 0.
0 on se perussäätö ja kyl saa vähä helveti viri olla tai epävarma et pitää sitä kakkosessa.

Vakioputken tyhjennys...

15.5.2012 23:28

Nyt olis tarkoituksena tyhjentää vakioputki. Tänään kun otin putken irti huomasin että siellä kolisee jokin (katti vissiin). Ni sitä vaan kyselisin että miten vaikea putken tyhjennys on ja mistä kohtaa putki kannattaa avata. Tarviiko sitä pilliä alkuputkesta ottaa pois? Vissii kannattais vaihtaa myös suutinta vähän isommaksi? Kyseinen pyörä (GPR 125 Racing 2006) on siis vakio muuten, ainoastaan 7,5a sulake paikallaan.

Re: Derbi GPR 125

16.5.2012 14:09

Clutch kirjoitti:Eikös näissä gepardeissa ole sama kone ku detseissä joten tuorevoitelun säätö vakiona ja TT-nä on 0.
0 on se perussäätö ja kyl saa vähä helveti viri olla tai epävarma et pitää sitä kakkosessa.

On joo, dt:n manuaali tuo onkin

Re: Derbi GPR 125

16.5.2012 20:12

Onko normaalia että tavallisen ajon jälkeen kone on niin kuuma ettei pysty kädellä painamaan?