Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
9.10.2013 22:42
http://s821.photobucket.com/user/lumikk ... 1.jpg.htmlOnko mahdollista, että noin pieni rakoilu läpissä voisi olla syynä noihin edellä mainitsemiini ongelmii, että ei lähde välillä kiksistä käyntiin ja ei kierrä piikille. kuvat on otettu taskulamppu läppärungon alla.
19.10.2013 11:50
nonii vihdoin löyty ratkasu ongelmaan
elikkäs ei näköjää hommi tykkää et tulpan kärkiväli on yli puol millii :/ kesti vähän aikaa tajuta kun uusissakii tulpis o kärkiväli liikaa tolle... en sit tiiä et mist johtuu et ei suuremmal kärkivälil pelitä....
19.3.2014 16:40
mahtaako olla kellään tietoo mistä sais nopeesti tohon mikuniin uuden neulan?
22.3.2014 9:34
Joltain hondan jälleenmyyjältä
22.3.2014 17:10
Ei löytyny suomesta mistään neulaa niin tartti keitaan kautta tilata euroopasta
20.5.2014 23:42
hox hox, Kellään tietoo voisko noita maguran kahvoja löytyä jostain? jenkkilästä varmaan löytyy mutta jos jollakin olis linkkiä tai jotain tietoo nii olis jees.
21.5.2014 21:10
Maahantuojalta kantsii kysyä.
15.6.2014 5:33
Alko tollane hm 125cc 2t TT kiinnostamaan, niin minkälaista matka ajo tällaisella on että uskaltaako pitemmälle kuin 110 kilometriä ajaa tällaisella?
2.7.2014 14:32
Moro! Kyselisin, että löytyykö 2t hemmistä vaahtomuovi ilmanputsari. Nelari hemmiä aikomus virittää ja muutenkin saada paremmaksi. Näytänee olevan sama ilmanputsarilaatikko.
Voisiko joku pistää kuvaa ilmanputsarilaatikosta yläpuolelta
?
Meneekö mikään hondan crossin tai muun pyörän vaahtomuovi ilmanputsari paikoilleen? Maahantuojalta ostetut alkuperäiset varaosat ovat turhan liian kalliita...
12.7.2014 12:57
Onko kellään kokemusta noista reklusen käsitakajarruista? Mahtaako olla suomessa jälleenmyyjää vai tartteeko tilailla jostain päin maailmaa?
29.9.2014 23:01
Voisiko joku viisaampi valaista tietämätöntä eli mitä "suurta" eroa näillä 2010 eteenpäin joissa on Rotaxi ja 2010 taaksepäin joissa Cr kone on?
Hemmi ois hankinnassa ja tietoa vailla
30.9.2014 15:58
2010 Ennen valmistetut olivat Japanista uitettuja Honda CR 125 pyöriä, joihin oli siis lätkästy HM:n runkonumero, valot ja muuta spesiaalikilkettä (enduroon vain 18" takavanne ja alustan säätö pehmeämmäksi, motossa taasen alusta säädetty jäykäksi, 17" laadukkaat motovanteet, brembon tai grimecan motojarrusetti). Täysiverisiä kilpapyöriä mitä sattui nyt saamaan kilpiin. Tehoa koneelta sen 40hp, vääntöä ei paljoa.
2010 Jälkeen olevat pyörät ovat kokonaan HM:n omaa käsiäalaa, tietysti nyt moottori Rotaxilta ja katteet kopioitu Hondalta. Nämä sitten enemmänkin kadulle suunnattu, halvemmat osat joten halvempi hinta. Ylimääräisiä sähköjäkin (saaste sun muita antureita) on pirusti ja painoa tullut täten lisää. TT:nä tehottomampi, alusta ei yhtä hyvä/hyvin säädettävä ja mahdollisesti sähkövikoja jos vertaa tuohon CR versioon.
Kokonaan eri pyöriä siis. Näyttävät hyvinkin samalta koska piti saada seuraaja CR versiolle kun Honda lopetti niiden valmistuksen.
30.9.2014 19:43
Kiitos asiallisesta vastauksesta!
Miten mahtaa löytyä Cr koneella oleviin varaosia Suomesta ja korjaa jos käsitin väärin, siis rotax on ns."katulaiska" versio 2010 edeltäjistä?
30.9.2014 20:21
CR runkoiseen/ koneelliseen ainakin löytyy osia helposti ja ovat jonkin verran halvemmpia mitä uudemmissa HM:ssä. Taitaa olla jopa jonkin verran halvempia mitä muissa kisapiikeissä.
1.10.2014 8:46
Mitenköhän pärjää Yz,Ktm,TM,Husabergin kanssa viivoilla? Ajajastahan se on yleensä kiinni mutta kyllä se on vääntö mikä määrää