Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

18.1.2009 0:58

http://www.bike-kits.co.uk/product.php? ... t=0&page=1

kellää tietoa miten tollane pelais vakioputken kanssa ja minkälaine olis tehoiltaan?

virtalukkoa

31.1.2009 15:12

löytyykö virtalukkoa ylimäärästä?

31.1.2009 17:24

Kaistu kirjoitti:löytyykö virtalukkoa ylimäärästä?


Oot varmaa jo purkaamoilta kyselly? Virtalukkoja kun ei kunnollissia ole liikenteessä. Maahantuojallaki maksaa uus vähä yli 100e :s

31.1.2009 22:05

Halvemmalla pääset kun ostat TNT:n kaukokäynnistyksen ja kierrät virtalukon. Toki siinä sitten pitää se pyörä muistaa aina laittaa vapaalle.

6.2.2009 20:51

Noniin nyt olis nätti Af1 myynnissä! Hintaakin juuri laskettu ;)
http://www.nettimoto.com/716248

7.2.2009 0:14

mulla kanssa myynnis, tsekatkaa ilmotukset ;)

7.2.2009 0:19

Kaistu kirjoitti:löytyykö virtalukkoa ylimäärästä?


Multa löytys ylimääränen af1:sen virtalukko. Pistä yv:tä jos kiinnostaa.

14.2.2009 1:21

Onks kellää mitää "kikkaa" toho jarrujen ilmaamisee, on muute todella persemmäinen homma


Sit toine mihi tarvittas käytännön vinkkejä on Etupumppujen stefojen vaihto, onks kellää kertoo mitää "kikkoja" jotka helpottas kovinkin kyseistä hommaa?

Ostin siis Sport Pro:n ja siinä on vähän laittoa.

Sitten siellä penkin alla oli 7800 "ducati" boksi 8o Voikohan sitä varmistaa jotenkin onko se ehjä vai särki? Päälleppäin näytti kyllä ehjältä.


Pyörästä on myös poistettu tuoreöljyvoitelu käytöstä jotain syystä, mitä mieltä olette tästä? ja monen prosentin bensalla kannattas ajella jos hyvää öljyä käyttää?

Pyörässä on myös "powerfilter" jonka tilalle suunnittelin hommaavani ihan vakioputsarin jostain. Eiks vakioputsari ollut paras?

14.2.2009 2:10

Jarrujen ilmaukseen on ohjeita tuolla tietopankissa ja etupumppujen stefojen vaihdossa sua tuskin kukaan voi auttaa, itse en ole niitä koskaan joutunut af1:seen vaihtamaan. Sä tiedät siitä että toimiiko se 7800 boxi kun ajat ekan testilenkin. Jos ei oo alakierroksia, niin silloin rave ei toimi, joten vika voi olla siinä. Tuoreöljyvoitelu on otettu nähtävästi pois sen takia, että se ei oo toiminu. Putsariksi kannattaa hommata pipercross ja siihen ympärille se vakioputsarin muovi. Itsellä kun oli vakioputsari af1:ssä kiinni ja tuli ajeltua vähän sorateillä niin jotenkin sinne putsariin pääs pikku kiviä, onneks ei kaasariin asti. Joten ehken pipercross ois paras siihen suodattimeks jos siinä olis jotain ympärillä ettei se pääse kastumaan jokaisella sadekelillä.

14.2.2009 12:02

ongelma on että se boksi on siellä mutta kaikki muu on poissa :eek:

14.2.2009 12:57

siinä tapauksessa se ei ainakaa toimi :D

14.2.2009 18:34

Ansta kirjoitti:ongelma on että se boksi on siellä mutta kaikki muu on poissa :eek:


Se on joskus varmaankin katsastettu a1 tehoiseksi, jolloin rave on otettu pois ja boxi jätetty siihen. Itselläni oli sama homma.

14.2.2009 21:07

voisiko joku kiva heppu mitata replican takahaarukan runkoon tulevan kiinnikkeen LEVEYDEN siis sen kohdan missä on puslat sisällä :nörtti:

14.2.2009 22:44

Onks miulla tuoreöljyvoitelut näis käytös? Omasta on näköjään todettu paremmaksi ajaa sekobensalla..

Monen % seosta pitäis käyttää hyvällä öljyllä ajettaessa...

14.2.2009 22:57

Semmonen 2.5 - 3% seos mikäli ajat esim. teboil 2t bikella tai vielä paremmilla öljyillä. Minullakaan ei ole tuoreöljyvoitelua käytössä kun viime kesänä leipas sen takia niin aattelin että on parempi vaan sekotella bensan sekaan öljyt, kun ei jaksanut enää tuon tuoreöljypumpun takia ruveta leikkimään.