Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
4.2.2009 16:26
komponentit juu mutta muovit oli sellasta ämpärimuovia. halventaa paljon
4.2.2009 16:31
vegr kirjoitti:komponentit juu mutta muovit oli sellasta ämpärimuovia. halventaa paljon
Niinhän ne on noissa kisaenduroissa ja crosseissakin sitä ämpärimuovia, jotta ei kaaduttaessa halkea niin helposti verrattuna kova muovi.
4.2.2009 17:30
Minkä takia niitten tarvis yleensäkään olla sitä kovaa muovia, naarmuille tai paskaks ne kuitenki menee ku kaadut, vaikka olis peltiä.
8.2.2009 13:03
http://fantic.fi/ tietoa fanticin malleista.
8.2.2009 13:40
Onko kukaan teistä tilannu kisasinta vesijäähyä?
8.2.2009 14:44
Kisasempi, kuin mikää 2-tahti katuenska
8.2.2009 16:38
nieminja kirjoitti:Kisasempi, kuin mikää 2-tahti katuenska
Todennäköisesti kirein vesijäähy vie a-1 katuluumuja
8.2.2009 16:44
j0nii- kirjoitti:nieminja kirjoitti:Kisasempi, kuin mikää 2-tahti katuenska
Todennäköisesti kirein vesijäähy vie a-1 katuluumuja
Sitä minäki vähän luulen.
8.2.2009 17:28
Eipä sekään ole silloi a1 kuin papereissa
8.2.2009 23:18
Aika mielenkiinoisia tehoja noi antaa noille vesijäähyille.
A1=11kw
A2?=20kw ja
Racing sitte ilmeisesti +20kw.
Kyllähä noilla luulis eteenpäin pääsevän.
8.2.2009 23:32
AAte kirjoitti:Aika mielenkiinoisia tehoja noi antaa noille vesijäähyille.
A1=11kw
A2?=20kw ja
Racing sitte ilmeisesti +20kw.
Kyllähä noilla luulis eteenpäin pääsevän.
ei ne usko nuihin tehoihin itsekkään...
8.2.2009 23:35
Olis tosi mielenkiintosta nähä tollasen Racing-version penkitystulokset.
9.2.2009 22:13
Cdi boxin ja putkiston vaiholla kaikki toi
9.2.2009 22:18
No empä myöskään usko noihin tehoihin, ainoat tehokäyrät mitä on näytetty niin oli tehty paintilla
20kw on jo kuitenkin aika paljon nelaripiikille, varsinki katukäyttöön.
9.2.2009 22:19
Saa olla aika tukkonen putki ja perseellää olevat sytytykset CDI:ssä sitte kyl.